El desastre abans que arribi l'AVE...
El desastre abans que arribi l'AVE...
Com ja heu vist el transport ferroviari esta colapsat... aquest proxim any els trens aniran de ******* cul per l'arribada de l'ave... jo crec que a renfe li surtiria mes a compte subsituir tot el servei per busos i tancar les linies fins que arribi l'ave
Re: El desastre abans que arribi l'AVE...
Crec que t'equivoques....Ophani wrote:Com ja heu vist el transport ferroviari esta colapsat... aquest proxim any els trens aniran de ******* cul per l'arribada de l'ave... jo crec que a renfe li surtiria mes a compte subsituir tot el servei per busos i tancar les linies fins que arribi l'ave
Aquest any i el que ve van de ******* cul perque estan fent les obres de l'ave....
En quant estigui acabada l'obra de l'AVE en la entrada sud de vilanova, els trens tornaran a la normalitat.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
RE
Hola,
Sanfe !!!
Sanfe !!!
Sanfe !!!
Sanfe !!!
Saludos,
Sergio
¿Por dónde soterrarán? ¿por dónde, por dónde?javi82 wrote:Encara no tornaràn a la normalitat pq quan s'acabin les obres de l'AVE començaran les del soterrament de les línies de rodalies
Sanfe !!!
Sanfe !!!
Sanfe !!!
Sanfe !!!
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.avui.cat/
--------------------------------
Un any a la corda fluixa
Renfe i Adif es disculpen pel caos però no garanteixen la millora del servei La companyia ferroviària promet instal·lar un sistema d'informació en trens i estacions
Quim Torrent
"No podem garantir que no hi hagi cap més incident". Així de contundent es va mostrar ahir el president d'Adif, Antonio González, respecte als problemes que estan causant les obres del TGV a la xarxa de Rodalies de Barcelona, que encara duraran almenys un any. "Treballem per no tenir més problemes greus, però la seguretat absoluta no existeix", va explicar González.
Han calgut dos mesos i quatre avaries greus perquè els màxims responsables del caos sistemàtic que pateixen els Rodalies donin explicacions. González va venir a Barcelona acompanyat pel secretari d'Estat d'Infraestructures, Víctor Morlán, i el president de Renfe, José Salgueiro. Tots tres es van reunir amb responsables del govern i de l'Ajuntament de Barcelona per informar les autoritats de les mesures que es prendran perquè no es repeteixin els problemes.
Més enllà, però, de les ganes que els visitants tenien de demanar perdó i de les promeses de "treballar millor" a partir d'ara, el cert és que cap dels tres va presentar cap mesura que garanteixi que a partir d'ara les obres provocaran menys problemes. El mateix González va explicar que l'obra és "d'extremada complexitat", ja que els treballs es fan al costat d'unes vies per on passen 429 trens cada dia i hi ha més de 600 operaris treballant.
Fa un mes Adif i Renfe van crear un comitè de seguiment de les obres que ja s'ha reunit 22 vegades però que no va evitar l'accident de diumenge, el més greu fins ara. En tot cas, s'està redactant un nou estudi per reforçar les mesures de seguretat de les obres.
També va entonar el mea culpa el mateix Morlán, que era a Barcelona per reafirmar el compromís d'arribada del TGV a la ciutat. "Arribarà l'any que ve perquè aquest és el compromís que va adquirir el govern [central]", va assegurar, i després va passar a enumerar una per una les inversions que Foment ha fet en matèria ferroviària a Catalunya els últims dos anys.
El més autocrític va ser el president de Renfe, que va assegurar que la companyia no havia informat "com es mereixien" els usuaris afectats per les últimes avaries. Per intentar pal·liar-ho va explicar que Renfe instal·larà un nou sistema d'informació als trens i les estacions per donar avisos fiables als usuaris en cas d'incidència. Renfe ha rebut els últims dies 525 reclamacions de viatgers, 120 de les quals són de diumenge passat.
Per la seva banda, el secretari de Mobilitat del govern, Manel Nadal, va explicar ahir a l'AVUI que ha demanat crear un comitè permanent de seguiment d'obres amb un representat de l'executiu català. Segons Nadal, la gran quantitat d'obres complexes que s'hauran de fer els pròxims anys a Barcelona fan imprescindible la creació d'aquest organisme. Les mesures concretes per a la millora de la xarxa van quedar per a una futura reunió.
Així doncs, almenys fins que acabin les obres del TGV, el desembre de l'any que ve, els trens de Rodalies de Barcelona rodaran per la corda fluixa.
--------------------------------
Un any a la corda fluixa
Renfe i Adif es disculpen pel caos però no garanteixen la millora del servei La companyia ferroviària promet instal·lar un sistema d'informació en trens i estacions
Quim Torrent
"No podem garantir que no hi hagi cap més incident". Així de contundent es va mostrar ahir el president d'Adif, Antonio González, respecte als problemes que estan causant les obres del TGV a la xarxa de Rodalies de Barcelona, que encara duraran almenys un any. "Treballem per no tenir més problemes greus, però la seguretat absoluta no existeix", va explicar González.
Han calgut dos mesos i quatre avaries greus perquè els màxims responsables del caos sistemàtic que pateixen els Rodalies donin explicacions. González va venir a Barcelona acompanyat pel secretari d'Estat d'Infraestructures, Víctor Morlán, i el president de Renfe, José Salgueiro. Tots tres es van reunir amb responsables del govern i de l'Ajuntament de Barcelona per informar les autoritats de les mesures que es prendran perquè no es repeteixin els problemes.
Més enllà, però, de les ganes que els visitants tenien de demanar perdó i de les promeses de "treballar millor" a partir d'ara, el cert és que cap dels tres va presentar cap mesura que garanteixi que a partir d'ara les obres provocaran menys problemes. El mateix González va explicar que l'obra és "d'extremada complexitat", ja que els treballs es fan al costat d'unes vies per on passen 429 trens cada dia i hi ha més de 600 operaris treballant.
Fa un mes Adif i Renfe van crear un comitè de seguiment de les obres que ja s'ha reunit 22 vegades però que no va evitar l'accident de diumenge, el més greu fins ara. En tot cas, s'està redactant un nou estudi per reforçar les mesures de seguretat de les obres.
També va entonar el mea culpa el mateix Morlán, que era a Barcelona per reafirmar el compromís d'arribada del TGV a la ciutat. "Arribarà l'any que ve perquè aquest és el compromís que va adquirir el govern [central]", va assegurar, i després va passar a enumerar una per una les inversions que Foment ha fet en matèria ferroviària a Catalunya els últims dos anys.
El més autocrític va ser el president de Renfe, que va assegurar que la companyia no havia informat "com es mereixien" els usuaris afectats per les últimes avaries. Per intentar pal·liar-ho va explicar que Renfe instal·larà un nou sistema d'informació als trens i les estacions per donar avisos fiables als usuaris en cas d'incidència. Renfe ha rebut els últims dies 525 reclamacions de viatgers, 120 de les quals són de diumenge passat.
Per la seva banda, el secretari de Mobilitat del govern, Manel Nadal, va explicar ahir a l'AVUI que ha demanat crear un comitè permanent de seguiment d'obres amb un representat de l'executiu català. Segons Nadal, la gran quantitat d'obres complexes que s'hauran de fer els pròxims anys a Barcelona fan imprescindible la creació d'aquest organisme. Les mesures concretes per a la millora de la xarxa van quedar per a una futura reunió.
Així doncs, almenys fins que acabin les obres del TGV, el desembre de l'any que ve, els trens de Rodalies de Barcelona rodaran per la corda fluixa.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.avui.cat/
-----------------------------------
Acte de fe durant tres anys... o més
millora · Fins al 2009, amb el túnel del TGV, no hi haurà un salt qualitatiu en el servei de rodalia
inversió · De moment Foment només ha pressupostat un terç dels diners que necessita la xarxa
Q.T.
Aaquest pas, els usuaris de Rodalies de Barcelona hauran d'armar-se de paciència en els pròxims anys. Les eternes promeses de millora del servei de rodalia trigaran a arribar, perquè a banda de les xifres milionàries que suposadament ha d'invertir l'Estat en els pròxims anys, el ministeri de Foment no va concretar ahir cap de les seves actuacions.
De fet, fins d'aquí a tres anys, si és que es compleix el termini d'arribada del TGV a la Sagrera, no hi haurà cap salt qualitatiu important en el servei. El túnel d'alta velocitat que es farà als carrers de Mallorca i Provença permetrà descongestionar el trànsit de trens al túnel del passeig de Gràcia. Només fins llavors, quan molts trens regionals i les grans línies passaran pel túnel d'alta velocitat, es podrà augmentar la freqüència dels trens de rodalia, que no creix des de fa anys a causa de la precarietat de la xarxa catalana.
Amb tot, aquest túnel només solucionarà el pas per la ciutat de Barcelona. Les línies de rodalia, però, arrosseguen més problemes estructurals i cal una revisió a fons de tota la xarxa, com queda palès al pla d'infraestructures (PITC) que fa uns mesos va presentar el govern i que xifrava en 6.000 milions les inversions necessàries per modernitzar el sistema. Doncs bé, de moment, d'aquests 6.000 milions, la majoria dels quals són per obres que s'haurien de fer els pròxims 10 anys, el ministeri de Foment només en té pressupostats 1.800. La xifra, que sobre el paper s'hauria d'invertir en els pròxims anys, hauria de servir per fer, entre altres obres, el desdoblament de la línia Barcelona-Vic o la construcció del la L12 de Cornellà de Llobregat a Castelldefels.
Tot i que és evident que les grans obres tarden temps a executar-se, els més de 400.000 usuaris diaris de rodalia volen una millora immediata del servei i que d'una vegada es compleixin les promeses de les administracions. De fet, el nombre de trens i les freqüències de pas actuals són pràcticament els mateixos que l'any 92, quan es va fer l'última gran remodelació de la xarxa barcelonina.
Tot i que el gran responsable de l'abandonament de les inversions a la xarxa de Barcelona van ser els governs del PP, que pràcticament només van invertir en alta velocitat, a l'actual govern socialista li ha faltat cintura a l'hora de respondre als problemes que pateix la xarxa. A més de sortir en els pressupostos, caldrà estar atents a si s'executen o no els diners promesos per l'Estat. En aquest sentit, semblen positives les paraules del secretari d'Estat d'Infraestructures, Víctor Morlán, que va assegurar que Foment complirà amb "rotunditat i tranquil·litat" els compromisos adquirits "davant del govern i els ciutadans de Catalunya". És clar que el cap del seu govern també va prometre "aprovar l'Estatut que sortís del Parlament de Catalunya" en una altra campanya electoral.
-----------------------------------
Acte de fe durant tres anys... o més
millora · Fins al 2009, amb el túnel del TGV, no hi haurà un salt qualitatiu en el servei de rodalia
inversió · De moment Foment només ha pressupostat un terç dels diners que necessita la xarxa
Q.T.
Aaquest pas, els usuaris de Rodalies de Barcelona hauran d'armar-se de paciència en els pròxims anys. Les eternes promeses de millora del servei de rodalia trigaran a arribar, perquè a banda de les xifres milionàries que suposadament ha d'invertir l'Estat en els pròxims anys, el ministeri de Foment no va concretar ahir cap de les seves actuacions.
De fet, fins d'aquí a tres anys, si és que es compleix el termini d'arribada del TGV a la Sagrera, no hi haurà cap salt qualitatiu important en el servei. El túnel d'alta velocitat que es farà als carrers de Mallorca i Provença permetrà descongestionar el trànsit de trens al túnel del passeig de Gràcia. Només fins llavors, quan molts trens regionals i les grans línies passaran pel túnel d'alta velocitat, es podrà augmentar la freqüència dels trens de rodalia, que no creix des de fa anys a causa de la precarietat de la xarxa catalana.
Amb tot, aquest túnel només solucionarà el pas per la ciutat de Barcelona. Les línies de rodalia, però, arrosseguen més problemes estructurals i cal una revisió a fons de tota la xarxa, com queda palès al pla d'infraestructures (PITC) que fa uns mesos va presentar el govern i que xifrava en 6.000 milions les inversions necessàries per modernitzar el sistema. Doncs bé, de moment, d'aquests 6.000 milions, la majoria dels quals són per obres que s'haurien de fer els pròxims 10 anys, el ministeri de Foment només en té pressupostats 1.800. La xifra, que sobre el paper s'hauria d'invertir en els pròxims anys, hauria de servir per fer, entre altres obres, el desdoblament de la línia Barcelona-Vic o la construcció del la L12 de Cornellà de Llobregat a Castelldefels.
Tot i que és evident que les grans obres tarden temps a executar-se, els més de 400.000 usuaris diaris de rodalia volen una millora immediata del servei i que d'una vegada es compleixin les promeses de les administracions. De fet, el nombre de trens i les freqüències de pas actuals són pràcticament els mateixos que l'any 92, quan es va fer l'última gran remodelació de la xarxa barcelonina.
Tot i que el gran responsable de l'abandonament de les inversions a la xarxa de Barcelona van ser els governs del PP, que pràcticament només van invertir en alta velocitat, a l'actual govern socialista li ha faltat cintura a l'hora de respondre als problemes que pateix la xarxa. A més de sortir en els pressupostos, caldrà estar atents a si s'executen o no els diners promesos per l'Estat. En aquest sentit, semblen positives les paraules del secretari d'Estat d'Infraestructures, Víctor Morlán, que va assegurar que Foment complirà amb "rotunditat i tranquil·litat" els compromisos adquirits "davant del govern i els ciutadans de Catalunya". És clar que el cap del seu govern també va prometre "aprovar l'Estatut que sortís del Parlament de Catalunya" en una altra campanya electoral.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N8
- Posts: 1203
- Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
- Location: De la Terra Ferma a l'exili
- Contact:
Algú em pot explicar que coi té que veure el túnel del TGV amb la millora de rodalies? Ditxosos periodistes que pixen sempre fora de test...wefer wrote:millora · Fins al 2009, amb el túnel del TGV, no hi haurà un salt qualitatiu en el servei de rodalia
inversió · De moment Foment només ha pressupostat un terç dels diners que necessita la xarxa[/i]
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Mejora
Hola,
La única mejora para cercanias y para todas las circulaciones vendría de convertir el actual túnel de Aragón en un túnel para el AVE y de generar un nuevo túnel para cercanías bajo la Gran Vía y bajo la Av. Diagonal que abasteciesen la ciudad.
El resto son chorradas... por supuesto, a mi modo de verlo, porque hay gente que piensa que todo ya está bien como está.
Saludos,
Sergio
La única mejora para cercanias y para todas las circulaciones vendría de convertir el actual túnel de Aragón en un túnel para el AVE y de generar un nuevo túnel para cercanías bajo la Gran Vía y bajo la Av. Diagonal que abasteciesen la ciudad.
El resto son chorradas... por supuesto, a mi modo de verlo, porque hay gente que piensa que todo ya está bien como está.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Encara trigaran un parell d'anys (2009-2010) abans que comenci el soterrament de rodalies.javi82 wrote:Encara no tornaràn a la normalitat pq quan s'acabin les obres de l'AVE començaran les del soterrament de les línies de rodalies
A més, l'afectació a la circulació serà molt menor, degut a que el tunel de vilanova anirà allunyat de l'actual traçat ( a diferencia de l'AVE) i el gruix de l'obra , intercambiador, es farà on està l'actual parc de la Torrassa, que serà totalment arrasat i destruit per les obres.....
A més...amb les obres actual de l'ave, alliberà més espai en el corredor d'entrada a Sants en l'h.
No podem comparar aquestes obres de l'AVE amb el soterrament de rodalies.
El soterrament de rodalies serà de molta menys magnitud. Només tindrà un punt d'entrada a la Av. Vilanova / Gran Via, , i la sortida pasat el parc de la torrasa, ...
L'AVE te "patas arriba" desde SANTS al PRAT, i el tren sembla que circuli per la M30 de madrid, amb tantes curves, contracurves, obres i demés....
Després inaugurarem linia i reinaugurarem parc
Jo no m'amoinaria gaire.
Shit
Me parece que a estas alturas los únicos que piensan que está bien como está son los responsables de Renfe Operadora y de Adif...Santfeliuenc wrote:El resto son chorradas... por supuesto, a mi modo de verlo, porque hay gente que piensa que todo ya está bien como está.
Los usuarios y resto de ciudadanos, ya sabemos que el servicio es una...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: Shit
Hola,
Es que es para echarse a llorar, es de una impotencia total a los ojos de cualquiera que haya pasado primero de preescolar, no tiene ningún tipo de explicación ni justificación el no actuar de esa manera.
Son grandes obras que requieren una planificación correcta y unos tiempos concretos, de acuerdo, pero se se pueden llevar a cabo si se tienen las cosas claras. Mientras esos túneles se realizan, la alta velocidad puede acceder a esta ciudad perfectamente por el by pass del Vallés teniendo estación en el norte en la zona de Sant Cugat (enlace con RENFE y FGC) y llegar por el Llobregat a Sants. No pasa nada por mantener esta temporalidad durante un periodo prolongado de tiempo mientras se construyen sendos túneles ferroviarios para cercanías bajo la Diagonal y la Gran Vía que conecten estas avenidas con los accesos ya existentes a BCN.
Y una vez finalizados estos túneles y sus conexiones a los accesos actualmente en servicio y enlazados los túneles con las líneas actuar sobre el túnel de Aragón para adecuarlo al AVE, regionales, etc. El largo recorrido y líneas de alta velocidad seguiría llegando a Sants por un lado y a la Sagrera por el Vallés.
Y al acabar ya toda la obra, tendríamos estación céntrica en Pg. de Gràcia, otra en Sagrera, otra en Sants, todo en el túnel ya existente, ningún túnel por Provenza, Valencia, Mallorca, Sagrada Familia... dos túneles sirviendo los ejes básicos de la ciudad de Barcelona de punta a punta y conectando Llobregat con Besós, intercambiadores a lo largo de las dos avenidas de una potencia espectacular y de un valor incalculable para trasbordos entre medios de transporte público, aligeramiento de las redes viarias de alta capacidad y disminución del tráfico notable, frecuencias fenomenales en esas avanidas, salidas desde estas avenidas a casi todas partes...
No entiendo nada, ni uno solo de los candidatos que se exhiben para que se les vote el día 1 ha pensado siquiera en nada similar ni parecido, se meten en las chorradas sin ambición alguna que les dicen los inútiles de sus asesores y se quedan tan anchos y tan campantes.
Lamentable.
Saludos,
Sergio
Y alguno más también, alguno más. Yo no puedo ni podré entender un nuevo túnel para esta ciudad que no esté destinado a cercanías, no puedo ni podré entender no hacer entrar al tren de alta velocidad en esta ciudad por el actual túnel de Aragón, no me entra en la chaveta de ninguna de las maneras que se esté pensando en grandes túneles, grandes obras, grandes operaciones, etc. y que nadie vea que BCN tiene dos avenidas que conectan la RMB desde el Llobregat hasta el Besós y que no se les ocurra unirlas ferroviariamente hablando.JaMiro! wrote: Me parece que a estas alturas los únicos que piensan que está bien como está son los responsables de Renfe Operadora y de Adif...
Los usuarios y resto de ciudadanos, ya sabemos que el servicio es una...
Es que es para echarse a llorar, es de una impotencia total a los ojos de cualquiera que haya pasado primero de preescolar, no tiene ningún tipo de explicación ni justificación el no actuar de esa manera.
Son grandes obras que requieren una planificación correcta y unos tiempos concretos, de acuerdo, pero se se pueden llevar a cabo si se tienen las cosas claras. Mientras esos túneles se realizan, la alta velocidad puede acceder a esta ciudad perfectamente por el by pass del Vallés teniendo estación en el norte en la zona de Sant Cugat (enlace con RENFE y FGC) y llegar por el Llobregat a Sants. No pasa nada por mantener esta temporalidad durante un periodo prolongado de tiempo mientras se construyen sendos túneles ferroviarios para cercanías bajo la Diagonal y la Gran Vía que conecten estas avenidas con los accesos ya existentes a BCN.
Y una vez finalizados estos túneles y sus conexiones a los accesos actualmente en servicio y enlazados los túneles con las líneas actuar sobre el túnel de Aragón para adecuarlo al AVE, regionales, etc. El largo recorrido y líneas de alta velocidad seguiría llegando a Sants por un lado y a la Sagrera por el Vallés.
Y al acabar ya toda la obra, tendríamos estación céntrica en Pg. de Gràcia, otra en Sagrera, otra en Sants, todo en el túnel ya existente, ningún túnel por Provenza, Valencia, Mallorca, Sagrada Familia... dos túneles sirviendo los ejes básicos de la ciudad de Barcelona de punta a punta y conectando Llobregat con Besós, intercambiadores a lo largo de las dos avenidas de una potencia espectacular y de un valor incalculable para trasbordos entre medios de transporte público, aligeramiento de las redes viarias de alta capacidad y disminución del tráfico notable, frecuencias fenomenales en esas avanidas, salidas desde estas avenidas a casi todas partes...
No entiendo nada, ni uno solo de los candidatos que se exhiben para que se les vote el día 1 ha pensado siquiera en nada similar ni parecido, se meten en las chorradas sin ambición alguna que les dicen los inútiles de sus asesores y se quedan tan anchos y tan campantes.
Lamentable.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: Shit
Hombre, ya sabes que la Gran Via tiene ferrocarril en todo su recorrido, desde hospitalet a Sant Adrià.Santfeliuenc wrote: y que nadie vea que BCN tiene dos avenidas que conectan la RMB desde el Llobregat hasta el Besós y que no se les ocurra unirlas ferroviariamente hablando.
Y que la Diagonal, ya tiene un maravilloso sistema ferroviario que solo necesita que enlacen sus extremos, en un corto tramo central.
Más vale que se gasten el dinero en mejorar los servicios actuales y crear fuera de Barcelona nuevas lineas ferroviarias y lineas de autobuses de calidad, creando intermodalidad....que no un absurdo tunel por las grandes avenidas de Barcelona.
Y la nueva linea de Cornella a Castelldefels es un excelente punto de partida.
Por otro lado, comparto contigo que el nuevo tunel a construir para el AVE se tenia que haber destinado a Cercanias y el de ps. de gracia al AVE....
Pero desgraciadamente todo está en obras, y como he dicho muchas veces, la configuración proyectada impide un cambio sobre la marcha en ese sentido.
Así que ......
Ajo y agua
Lamentablemente
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
Com serà el soterrament de les línies de Rodalies al seu pas per l'Hospitalet?
Es soterraran les 2 línies (Vilanova i Vilafranca)? Es farà un calaix o un túnel? Serà tot un túnel continu des de Sants fins a Bellvitge?
Es soterraran les 2 línies (Vilanova i Vilafranca)? Es farà un calaix o un túnel? Serà tot un túnel continu des de Sants fins a Bellvitge?
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Serà un tunel desde La Torrassa fins la Gran Via , amb un salto de carnero en la torrassa per permetre el pas del trens de vilanova pel tunel de catalunya.+, i la construcció de la nova estació de La torrassa amb correspondencia amb L1.L9 L10 del metro.Túnels del Garraf wrote:Com serà el soterrament de les línies de Rodalies al seu pas per l'Hospitalet?
Es soterraran les 2 línies (Vilanova i Vilafranca)? Es farà un calaix o un túnel? Serà tot un túnel continu des de Sants fins a Bellvitge?
La de vilafranca es soterrarà desde l'actual boca del tunel de bif.gornal a l'estacio de hospitalet fins la torrassa.
Les obres diuen que començaran el 2009 i conta 3 anys per tenir-ho tot enllestit.
Pero tot està en estat embrionari. ja que ni tan sols tenim projectes definitius.
Això del túnel de la LAV per Barcelona que millorarà el servei de Rodalies es diu amb la intenció de desviar tot el trànsit regional a ample UIC.
Segons ells, part de la culpa del mal servei de Rodalies la té el servei de Regionals, el qual tampoc és per llençar coets.
I a veure com es porten enguany per les fires de Sant Narcís...
Segons ells, part de la culpa del mal servei de Rodalies la té el servei de Regionals, el qual tampoc és per llençar coets.
I a veure com es porten enguany per les fires de Sant Narcís...
Està clar que alliberar els tunels de BCN dels Regionals de Tarrapona, Lleida (el de Manresa no) i Girona, així com els trens de Llarga Distància que van cap a França, València i Saragossa, deixa uns "buits" que es poden aprofitar per augmentar el servei de rodalies. A més, suposo que també es guanya en el fet que ja no cal apartar rodalies per ésser avançats per un altre tren. Però el que cal saber és si realment s'aprofitarà per posar-hi més trens de rodalies.
Ara ens diuen que la millora de Rodalies vindrà quan la LAV estigui en funcionament, però després de les promeses incomplertes al llarg de tants anys (inclòs l'AVE a BCN el 2004!) fariem bé de desconfiar-hi.
D'altra banda, aquesta suposada millora a rodalies probablement suposi un empitjorament del regionals. Si bé és cert que els regionals que vagin per la LAV aniran més ràpid i se suposa que amb millor fiabilitat, també és cert que moltes estacions perdran o dismunuiran el nombre de trens que hi passen. És molt important saber què pensen fer amb els regionals que circulen per les línies d'ample ibèric: els eliminaran tots? quants en deixaran? També canviaran els preus, segur. El bitllet BCN-Girona en regional d'Alta Velocitat sera tan car com si anéssim en un tren de Llarga Distància? Ho dic perque ja hem vist els preus del pseudo-AVE BCN-Madrid...
Pensem en el cas de Tarragona, quants regionals arribaran a Tarragona ciutat i quants ens portaran a Perafort (no a Tarragona). Amb quants regionals podrem anar a Caldes de Malavella o Sils des de BCN?
Queden molts dubtes per resoldre encara...
Ara ens diuen que la millora de Rodalies vindrà quan la LAV estigui en funcionament, però després de les promeses incomplertes al llarg de tants anys (inclòs l'AVE a BCN el 2004!) fariem bé de desconfiar-hi.
D'altra banda, aquesta suposada millora a rodalies probablement suposi un empitjorament del regionals. Si bé és cert que els regionals que vagin per la LAV aniran més ràpid i se suposa que amb millor fiabilitat, també és cert que moltes estacions perdran o dismunuiran el nombre de trens que hi passen. És molt important saber què pensen fer amb els regionals que circulen per les línies d'ample ibèric: els eliminaran tots? quants en deixaran? També canviaran els preus, segur. El bitllet BCN-Girona en regional d'Alta Velocitat sera tan car com si anéssim en un tren de Llarga Distància? Ho dic perque ja hem vist els preus del pseudo-AVE BCN-Madrid...
Pensem en el cas de Tarragona, quants regionals arribaran a Tarragona ciutat i quants ens portaran a Perafort (no a Tarragona). Amb quants regionals podrem anar a Caldes de Malavella o Sils des de BCN?
Queden molts dubtes per resoldre encara...
nomès estarà resolt els retards de rodalies per les obres....Albert wrote:
Ara ens diuen que la millora de Rodalies vindrà quan la LAV estigui en funcionament
La millora arribarà quan tinguem mes trens, mes frequencies, quan construexin el "salto de Carnero" en la torrassa, es dupliqui la linea de Barcelona a Vic, la nova linea de cornellà a castelldefels, etc.
-
- N2
- Posts: 10
- Joined: Wednesday 19/07/2006 9:16
- Location: Sant Josep / L'Hospitalet de Ll.
Via elevada hospi
llavors pel què veig,
La antiga via elevada de l'aeroport, aquesta que ara s'utilitza per sortir de Barcelona cap a Vilanova, veig que encara continuarà com a mínim fins a 2009 ja és mala sort que hàgin deixat precissament aquesta enlloc de deixar les altres dues.
Per cert, per què es va fer allò si no hi ha absolutament cap obstacle al camí?
Són ganes de tirar calers tontament...
Gràcies.
La antiga via elevada de l'aeroport, aquesta que ara s'utilitza per sortir de Barcelona cap a Vilanova, veig que encara continuarà com a mínim fins a 2009 ja és mala sort que hàgin deixat precissament aquesta enlloc de deixar les altres dues.
Per cert, per què es va fer allò si no hi ha absolutament cap obstacle al camí?
Són ganes de tirar calers tontament...
Gràcies.