Notícies TUS (Sabadell)
Otros 6 nuevos buses para TUS (Sabadell)
Según he leido en el Diari de Sabadell del sábado TUS incorporará en otoño del 2007 6 autobuses más, que se suman a los 5 que esperan para verano y otros 5 más que se esperan antes de final de año
Es decir, que entre este año y el que viene TUS va a incorporar 16 autobuses nuevos a su flota, o sea que los Pegaso 6420/6424 que quedan y los Volvo aguantarán al menos hasta el 2007
Saludos
Es decir, que entre este año y el que viene TUS va a incorporar 16 autobuses nuevos a su flota, o sea que los Pegaso 6420/6424 que quedan y los Volvo aguantarán al menos hasta el 2007
Saludos
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Societat 19/10/2006 21:03
La TUS incorpora cinc nous autobusos adaptats a la seva flota i n'espera onze més per l'any que ve
Sira Riera / La TUS, la companyia d'autobusos de Sabadell, ha adquirit cinc nous vehicles adaptats, és a dir, amb totes les garanties per a les persones amb mobilitat reduïda. Aquesta nova flota implicarà que, entre divendres i dilluns, desapareixeran de Sabadell tots els autobusos de la marca Pegaso que hi havia fins ara. Però amb aquests cinc autobusos no s'acaba la renovació, perquè de cara a l'any que ve se sumaran a onze més que han d'acabar amb tots els que encara circulen i no estan adaptats per a persones amb mobilitat reduïda. Amb aquests vehicles hi haurà 68 autobusos a Sabadell que han de servir per obrir línies en els barris nous i ampliar-ne algunes de les que ja existeixen.
Els cinc nous autobusos que començaran a funcionar en breu tenen una capacitat màxima de 94 persones i el cost de cada un dels vehicles ronda els 200.000 euros. pel que fa als onze autobusos restants, el preu és el mateix, i segons el tinent d'alcalde de Territori, Paco Bustos, podrien servir per millorar la connectivitat de la ciutat, "sobretot en els barris nous com Can Gambús o Can Llong". Però, encara no se sap com es distribuiran els onze autobusos de l'any que ve, perquè això ho ha d'acabar de definir el Pla de Mobilitat de Sabadell. Un estudi que, tot just ara es comença a realitzar. I és que ja fa un mes que l'Ajuntament està recollint informació dels sabadellencs per saber l'estat exacte de la situació i les necessitats dels ciutadans.
La reposició i l'ampliació de la flota d'autobusos de la TUS es dóna perquè, en els últims anys, el nombre de viatgers ha anat creixent. Segons el president de la TUS, Paco López, això és fruit de l'aposta decidida que s'ha fet pel transport públic i, en concret, per l'autobús: "Des que es va començar a apostar pel transport públic, fa uns set anys, es va trencar la caiguda del nombre de viatgers, passant de 1.500 a 13.000 i això és perquè s'ha apostat fort perquè l'autobús públic funcioni".
http://apprsc01.radiosabadell.fm/JSPS/D ... y=Societat
La TUS incorpora cinc nous autobusos adaptats a la seva flota i n'espera onze més per l'any que ve
Sira Riera / La TUS, la companyia d'autobusos de Sabadell, ha adquirit cinc nous vehicles adaptats, és a dir, amb totes les garanties per a les persones amb mobilitat reduïda. Aquesta nova flota implicarà que, entre divendres i dilluns, desapareixeran de Sabadell tots els autobusos de la marca Pegaso que hi havia fins ara. Però amb aquests cinc autobusos no s'acaba la renovació, perquè de cara a l'any que ve se sumaran a onze més que han d'acabar amb tots els que encara circulen i no estan adaptats per a persones amb mobilitat reduïda. Amb aquests vehicles hi haurà 68 autobusos a Sabadell que han de servir per obrir línies en els barris nous i ampliar-ne algunes de les que ja existeixen.
Els cinc nous autobusos que començaran a funcionar en breu tenen una capacitat màxima de 94 persones i el cost de cada un dels vehicles ronda els 200.000 euros. pel que fa als onze autobusos restants, el preu és el mateix, i segons el tinent d'alcalde de Territori, Paco Bustos, podrien servir per millorar la connectivitat de la ciutat, "sobretot en els barris nous com Can Gambús o Can Llong". Però, encara no se sap com es distribuiran els onze autobusos de l'any que ve, perquè això ho ha d'acabar de definir el Pla de Mobilitat de Sabadell. Un estudi que, tot just ara es comença a realitzar. I és que ja fa un mes que l'Ajuntament està recollint informació dels sabadellencs per saber l'estat exacte de la situació i les necessitats dels ciutadans.
La reposició i l'ampliació de la flota d'autobusos de la TUS es dóna perquè, en els últims anys, el nombre de viatgers ha anat creixent. Segons el president de la TUS, Paco López, això és fruit de l'aposta decidida que s'ha fet pel transport públic i, en concret, per l'autobús: "Des que es va començar a apostar pel transport públic, fa uns set anys, es va trencar la caiguda del nombre de viatgers, passant de 1.500 a 13.000 i això és perquè s'ha apostat fort perquè l'autobús públic funcioni".
http://apprsc01.radiosabadell.fm/JSPS/D ... y=Societat
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Doncs ha hagut sort, semblava que m'estava esperant , només sortir del cole he anat a la parada i només girar el cap allà estava aturat al semàfor un MAN, concretament el 102. De moment se'ls veu bé, bastant còmodes encara que no estic acostumat al disseny. Per darrere... no se no m'agraden, encara que si donen un bon servei, el "físic" es el de menys.
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Notícies TUS (Sabadell)
Avui, sobre les 20:15, l' autobús nº 68, s' ha quedat "tirat" en mig de la av. Matadepera, amb el consequent embús que havía ja des de quasi la Av. Concòrdia, estava la policia donant pas alternatiu.
Si no vaig equivocat l' ha substituit el nº72, que he vist al principi de la av. Matadepera, davant anava la "fragoneta"( ) del servei tècnic de la TUS.
P.D. li canvio el títol. Aqui intentaré posar les diferentes incidències dels busos a Sabadell.
Si no vaig equivocat l' ha substituit el nº72, que he vist al principi de la av. Matadepera, davant anava la "fragoneta"( ) del servei tècnic de la TUS.
P.D. li canvio el títol. Aqui intentaré posar les diferentes incidències dels busos a Sabadell.
Last edited by Altaria_Trianilla on Wednesday 07/02/2007 22:26, edited 1 time in total.
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Aquesta tarda, no se per quina extranya raó, les línies 5 i 6 han estat desviades per Pi i Margall, Onze de Setembre i Via Massagué, en comptes d'anar per Eix Macià, Av. Zamenhof, C. Coromines i les Valls.
El primer que he vist ha sigut el 6, per la via massagué, però vaig pensar que el conductor "s'havia equivocat", encara que d' una manera ven extranya. Quan he deduït que estaven desviats ha sigut al veure el 5-Les Termes pujar pel carrer Pi i Margall fins a Onze de Setembre.
Si algú te més dades.. ja sap jeje.
El primer que he vist ha sigut el 6, per la via massagué, però vaig pensar que el conductor "s'havia equivocat", encara que d' una manera ven extranya. Quan he deduït que estaven desviats ha sigut al veure el 5-Les Termes pujar pel carrer Pi i Margall fins a Onze de Setembre.
Si algú te més dades.. ja sap jeje.
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Durant el día d' avui les lines 1-3-7-80 han estat desviades per Sant Julià, degut a que estaven asfaltant l' Av. Can Deu. Crec que demà ja estarà restablert, us ho confirmaré...
Lo millor de tot avui.. anava amb el 80, (bus nº78 ) i em baixo a la parada de l' ambulatori de Can Deu.. doncs veig les tanques grogues i dic.. caqueta.. ara girarà.. i així ha sigut, em vaig a lo del conductor pero confirmar el perquè havia girat per allà i em contesta en plan conya "na, es que me ha parecío mejor", ens posem a riure i diu.. "es broma eh, es que estan asfaltando", deixo això a mode d' anècdota
Lo millor de tot avui.. anava amb el 80, (bus nº78 ) i em baixo a la parada de l' ambulatori de Can Deu.. doncs veig les tanques grogues i dic.. caqueta.. ara girarà.. i així ha sigut, em vaig a lo del conductor pero confirmar el perquè havia girat per allà i em contesta en plan conya "na, es que me ha parecío mejor", ens posem a riure i diu.. "es broma eh, es que estan asfaltando", deixo això a mode d' anècdota
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
nueva linia en sabadell dia 5 de febrero
hola
el prosimo dia 5 de febrero la empresa de transporte urbano en sabadell empresa TUS prondra en funcionamiento la nueva linia 9 que unira los barrios de castellarnau i can llongpasando por el hospital i la estacion de renfe de la plaza de espanya.
saludos
el prosimo dia 5 de febrero la empresa de transporte urbano en sabadell empresa TUS prondra en funcionamiento la nueva linia 9 que unira los barrios de castellarnau i can llongpasando por el hospital i la estacion de renfe de la plaza de espanya.
saludos
Una nova línia de la TUS unirà els barris de Castellarnau i Can Llong amb el Centre a partir de dilluns
Jordi Codina-Carlos Tornel / L'empresa Transports Urbans de Sabadell (TUS) posarà en marxa dilluns que ve una nova línia, la numero 9, que connectarà els nous barris de Can llong i Castellarnau amb el Centre, passant per la Gran Via. La novetat més important és que aquesta línia permetrà connectar aquesta zona en creixement amb centres neuràlgics de la ciutat com la Renfe, l'Hospital de Sabadell o la Biblioteca Vapor Badia, a més de tots els equipaments administratius que estan situats al nucli històric local. L'objectiu de la iniciativa és descongestionar la ciutat de cotxes mitjançant un servei de qualitat.
La Línia 9 és la dotzena que ofereix la TUS i es pot considerar com l'allargament de la 4 que farà possible una connexió directa de Can Llong i Castellarnau amb Torreguitart, la Creu Alta, i Covadonga-La Cobertera fins arribar a la plaça Antoni Llonch, al Centre. A la pràctica, quan arribi a Castellarnau, la Línia 4 canviarà de número, pel 9, sense necessitat que els viatgers facin transbord. El tinent d'alcalde de Territori, Paco Bustos, ha destacat que el transport públic sabadellenc és "cada vegada millor" i que la nova línia tindrà "molts usuaris". A més, la primavera s'incorporaran cinc autobusos a la flota de la TUS i ja s'ha fet una comanda de dotze vehicles més, que seran de plataforma baixa amb rampa d'accés per facilitar la utilització dels busos urbans a les persones amb mobilitat reduïda. Tindran trenta seients i capacitat per transportar 64 viatgers drets.
El nou recorregut
La nova línia tindrà un recorregut d'anada i tornada, i per tant no farà una ruta circular. Sortirà de la plaça Antoni Llonch, circularà per l'Eix Central, girarà pel carrer Vilarrúbies fins a connectar amb la Gran Via. Posteriorment passarà pel Taulí, arribarà a la plaça Espanya i continuarà per l'avinguda Estrasburg per finalitzar al carrer Milena Jesenskà de Castellarnau,. El recorregut invers sortirà d'aquest punt, passarà per Walter Benjamin, la plaça Còrdova i l'avinguda Estrasburg per arribar a la plaça Espanya. Des d'aquí, tornarà a passar per l'Hospital i la Cobertera per arribar de nou a la plaça Antoni Llonch. El recorregut serà d'anada i tornada i tindrà una vintena de parades. En aquest aspecte, el president de la TUS, Paco López, ha explicat que l'itinerari respon "a la voluntat de millorar les connexions d'est a oest de la ciutat i fer més potent aquest eix". López ha destacat el fet que la línia arribi a la plaça Espanya comptant amb que al futur també hi arribaran els Ferrocarrils de la Generalitat i, juntament amb l'estació Sabadell-Nord de Rodalies Renfe, aquesta zona es convertirà en un nucli intermodal molt potent.
Paco Bustos ha assegurat que l'Ajuntament treballa amb la TUS per millorar el transport públic a d'altres zones en creixement, com per exemple Can Gambús i Sant Pau de Riu-sec. També ha recordat que estan mantenint converses amb la Generalitat per connectar amb autobús Sabadell i els polígons industrials de Sant Quirze.
http://www.radiosabadell.fm/JSPS/Direct ... y=Societat
Jordi Codina-Carlos Tornel / L'empresa Transports Urbans de Sabadell (TUS) posarà en marxa dilluns que ve una nova línia, la numero 9, que connectarà els nous barris de Can llong i Castellarnau amb el Centre, passant per la Gran Via. La novetat més important és que aquesta línia permetrà connectar aquesta zona en creixement amb centres neuràlgics de la ciutat com la Renfe, l'Hospital de Sabadell o la Biblioteca Vapor Badia, a més de tots els equipaments administratius que estan situats al nucli històric local. L'objectiu de la iniciativa és descongestionar la ciutat de cotxes mitjançant un servei de qualitat.
La Línia 9 és la dotzena que ofereix la TUS i es pot considerar com l'allargament de la 4 que farà possible una connexió directa de Can Llong i Castellarnau amb Torreguitart, la Creu Alta, i Covadonga-La Cobertera fins arribar a la plaça Antoni Llonch, al Centre. A la pràctica, quan arribi a Castellarnau, la Línia 4 canviarà de número, pel 9, sense necessitat que els viatgers facin transbord. El tinent d'alcalde de Territori, Paco Bustos, ha destacat que el transport públic sabadellenc és "cada vegada millor" i que la nova línia tindrà "molts usuaris". A més, la primavera s'incorporaran cinc autobusos a la flota de la TUS i ja s'ha fet una comanda de dotze vehicles més, que seran de plataforma baixa amb rampa d'accés per facilitar la utilització dels busos urbans a les persones amb mobilitat reduïda. Tindran trenta seients i capacitat per transportar 64 viatgers drets.
El nou recorregut
La nova línia tindrà un recorregut d'anada i tornada, i per tant no farà una ruta circular. Sortirà de la plaça Antoni Llonch, circularà per l'Eix Central, girarà pel carrer Vilarrúbies fins a connectar amb la Gran Via. Posteriorment passarà pel Taulí, arribarà a la plaça Espanya i continuarà per l'avinguda Estrasburg per finalitzar al carrer Milena Jesenskà de Castellarnau,. El recorregut invers sortirà d'aquest punt, passarà per Walter Benjamin, la plaça Còrdova i l'avinguda Estrasburg per arribar a la plaça Espanya. Des d'aquí, tornarà a passar per l'Hospital i la Cobertera per arribar de nou a la plaça Antoni Llonch. El recorregut serà d'anada i tornada i tindrà una vintena de parades. En aquest aspecte, el president de la TUS, Paco López, ha explicat que l'itinerari respon "a la voluntat de millorar les connexions d'est a oest de la ciutat i fer més potent aquest eix". López ha destacat el fet que la línia arribi a la plaça Espanya comptant amb que al futur també hi arribaran els Ferrocarrils de la Generalitat i, juntament amb l'estació Sabadell-Nord de Rodalies Renfe, aquesta zona es convertirà en un nucli intermodal molt potent.
Paco Bustos ha assegurat que l'Ajuntament treballa amb la TUS per millorar el transport públic a d'altres zones en creixement, com per exemple Can Gambús i Sant Pau de Riu-sec. També ha recordat que estan mantenint converses amb la Generalitat per connectar amb autobús Sabadell i els polígons industrials de Sant Quirze.
http://www.radiosabadell.fm/JSPS/Direct ... y=Societat
Fa poc hem recoperat la línia 6 (bé, és la renumeració de l'antiga línia 45) i ara tornem a recuperar la línia 9! Ara, que no té res a veure amb l'antiga (l'antiga anava de Can Puiggener a Espronceda).
El recorregut m'agrada però hi trobo una pega: hauria d'anar directa de l'Estació d'Autobusos al Taulí per la Gran Via sense passar per la Rambla. La Rambla i la Via Massagué ja tenen autobusos per anar al Taulí: les línies 7 i 80. Ara si algú arriba amb la RENFE a Sabadell i vol anar al Taulí o bé si ve de Terrassa ha de baixar a Nord i agafar el 7 (+ ara el 9), però des de Sabadell Centre aquesta funció hauria de fer-la el 9, reforçant el 10 que té una frequència força baixa. Encara que veig de que de baixada sí anirà directa per la Gran Via, és d'agraïr.
I ara que penso, si la terminal estarà a la Pl.Antoni Llonch... tindrà andana pròpia a l'estació d'autobusos com si fos un bus interurbà més?
El recorregut m'agrada però hi trobo una pega: hauria d'anar directa de l'Estació d'Autobusos al Taulí per la Gran Via sense passar per la Rambla. La Rambla i la Via Massagué ja tenen autobusos per anar al Taulí: les línies 7 i 80. Ara si algú arriba amb la RENFE a Sabadell i vol anar al Taulí o bé si ve de Terrassa ha de baixar a Nord i agafar el 7 (+ ara el 9), però des de Sabadell Centre aquesta funció hauria de fer-la el 9, reforçant el 10 que té una frequència força baixa. Encara que veig de que de baixada sí anirà directa per la Gran Via, és d'agraïr.
I ara que penso, si la terminal estarà a la Pl.Antoni Llonch... tindrà andana pròpia a l'estació d'autobusos com si fos un bus interurbà més?
Per el que veig anirà a l'anada per el Centre i tornarà directament per la Gran Via, situant la terminal a l'actual parada de la línia 10 en direcció Nord (i parada de la N65). Aquesta parada no disposa d'espai per l'espera dels autobusos i està a un lateral de la Gran Via... hauria apostat per situar la terminal dins de l'estació d'autobusos.
Molt em temo que tal i com està plantejada la línia donarà força problemes.
Molt em temo que tal i com està plantejada la línia donarà força problemes.