Del Diari de Tarragona, dijous 23/Nov/2006:
NOTICIAS
Una línia regular d'autobús unirà la Cala amb les urbanitzacions
Els veïns de les urbanitzacions de l'Ametlla de Mar que es vulguin desplaçar amb transport públic al nucli urbà no caldrà que utilitzin l'autobús de transport escolar. Al gener es posarà en marxa una nova línia.
redacció | ebre@diaridetarragona.com
La regidoria de Relacions amb les Urbanitzacions de l'Ajuntament ha aconseguit consolidar una línia regular de transport públic urbà que funcionarà tot l'any i estarà desvinculada del servei escolar. L'empresa Carrera, concessionària del servei, posarà en funcionament un microbús per «donar facilitats a tota la gent de les urbanitzacions perquè puguin accedir a tots els serveis que ofereix el casc urbà i apropar-los l'administració i el comerç local», segons ha explicat el regidor de Relacions amb els Urbanitzacions, Joan Pere Gómez.
A partir de gener, el nou transport públic urbà portarà a terme sis expedicions de dilluns a divendres, d'anada i tornada a les urbanitzacions i el nucli urbà, i efectuarà deu parades: Calafat, Marina Sant Jordi, Sant Jordi d'Alfama, Tres Cales -sectors muntanya, àrea comercial, eixample i mar-, i nucli urbà -cementiri, mercat i estació de Renfe.
Segons el regidor, el nou servei de transport públic beneficiarà els comerços locals, perquè «la gent de les urbanitzacions vindrà amb més assiduïtat al poble per a comprar o anar a la perruqueria», ha explicat Gómez. Al mateix temps, aquesta iniciativa vol apropar els principals serveis públics als usuaris. Així, els viatges que farà l'autobús s'adaptaran als horaris de Renfe, del centre d'atenció primària i del mercat municipal.
La implantació d'aquesta línia regular suposarà la desaparició del Cala Bus, un servei de transport que l'Ajuntament posava en funcionament durant l'estiu.
Nova línia bus a l´Ametlla de Mar
Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”
Jump to
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario
- ↳ Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público
- ↳ Vehicles privats / Vehículos privados
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros
- ↳ Transport en general / Transporte en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport / Historia del transporte
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos
- ↳ Oci i divertiments / Ocio y divertimentos
- ↳ Comunicats del Fòrum / Comunicados del Foro
- ↳ Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats / Enlaces recomendados
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona (NOU)
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Amics del Carrilet del Delta de l'Ebre
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ ASSOTRAM
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ Rodalia.info
- ↳ ARMF
- ↳ Tren de La Pobla de Llillet
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Reclamacions EMT-AMB
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Plataforma per a la Defensa d'un Ferrocarril Públic i de Qualitat
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ TB Transportes de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Tren de Palau
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFE)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró