Seguiment del Pla Actuacions d'Urgència a Rodalies Renfe

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Albert
N7
N7

Seguiment del Pla Actuacions d'Urgència a Rodalies Renfe

Post by Albert »

Ja que la senyora ministra de Fomento ens va venir a "salvar" del caos de Renfe amb el seu pla d'actuacions urgents (sí, aquell dels miracles de la nit al dia!), crec que podriem estar una mica al cas i verificar si compleix encara que sigui una petita part del que ha dit.

Si no recordo malament, el pla que es va treure de la màniga de cop simplement consistia en avançar unes promeses que ja havien fet des de Fomento com més circulacions en doble composició, nous Civias, ... Només hi afegia de nou la gentada aquella d'informadors (ja podrien ser maquinistes alguns d'ells i així ens estalviem vagues de zel i d'altres incidències!)
Magdalena wrote:Con respecto al material móvil la Ministra dijo que se incorporarán 55 mecánicos más para reforzar el servicio de asistencia de manera de solucionar cualquier incidencia a la mayor brevedad posible. También se incrementará el parque de trenes con 41 trenes Civia y se pondrán trenes de doble composición, en horas punta, en la C1, C2 (norte y sur), C4 y en la línea del aeropuerto. En estos últimos meses de 2006 el 50% de los trenes en horas punta circularán en doble composición y en 2007, el 100%. La inversión prevista en esta área es de 220 millones de euros.
Serà complicat que algú d'aquest fòrum sàpiga si s'incorporen 55 (!) mecànics nous, però podrem adonar-nos de si en veiem més que de costum. Seria realment espectacular veure a la xarxa 41 nous convois Civia en un temps digne d'anomenar-se d'urgència, com s'anomena el pla. M'intriga que la C2 té nord i sud mentre que la C4 no... I aquest 50% de trens en doble composició en hora punta ... com milloraria la comoditat! Llàstima que jo no crec en aquests miracles de multiplicació de pans i peixos...

El cas és que podriem anar dient si ens adonem d'alguna d'aquestes actuacions d'urgència.
Attachments
0611144-1.pdf
Nota de premsa 1
(50.28 KiB) Downloaded 253 times
0611157-1.pdf
Nota de premsa 2
(47.66 KiB) Downloaded 267 times
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

També caldria fixar-se si l'augment de 440R dins el nucli de Rodalies es correspon amb una reducció sistemàtica de les dobles composicions dels regionals a simples.

Pel que fa als informadors, seran subcontractats.
buertu
N7
N7

Post by buertu »

ara, parlant d'inversions al nucli de Barcelona (tot i que a altres llocs de Catalunya també fan falta) ja podriem començar a parlar d'instal·lar panells indicadors de properes circulacions a les estacions. I se m'ha acudit, després de veure a http://www.laestaciondetren.net que, per exemple, al nucli de Rodalies de Madrid, com a minim el 75% de les estacions en tenen, com el de Plaça Catalunya. I ara penso en el nucli del qual hem de parlar (Rodalies Barcelona) i se m'acudeixen poques estacions que en tinguin. Les de Barcelona (Sants, Pg. de Gràcia, St. Andreu Arenal, Pl. Catalunya, Arc de Triomf, Clot Aragó, E. França i ¿St. Andreu Comtal?) i molt poques fora de Barcelona (en alguns nuclis importants). En total, no deu arribar al 20% de les estacions, però no estaria bé instalar-ne?
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

buertu wrote:ara, parlant d'inversions al nucli de Barcelona (tot i que a altres llocs de Catalunya també fan falta) ja podriem començar a parlar d'instal·lar panells indicadors de properes circulacions a les estacions. I se m'ha acudit, després de veure a http://www.laestaciondetren.net que, per exemple, al nucli de Rodalies de Madrid, com a minim el 75% de les estacions en tenen, com el de Plaça Catalunya. I ara penso en el nucli del qual hem de parlar (Rodalies Barcelona) i se m'acudeixen poques estacions que en tinguin. Les de Barcelona (Sants, Pg. de Gràcia, St. Andreu Arenal, Pl. Catalunya, Arc de Triomf, Clot Aragó, E. França i ¿St. Andreu Comtal?) i molt poques fora de Barcelona (en alguns nuclis importants). En total, no deu arribar al 20% de les estacions, però no estaria bé instalar-ne?
Panells d'aquests o semblants n'he vist a:
-Passeig de Gràcia
-Sants
-E.França
-Clot Aragó
-Arc de Triomf
-Sant Andreu Comtal
-Sant Andreu Arenal
-Pl.Catalunya
-Sabadell Centre
-Terrassa
-Vic
Sabadell nord no m'en recordo i em sembla que 'hi ha alguna més.
A Madrid quasi totes en tenen,en resum,vergonyós.
Altaria_Trianilla
N7
N7

Post by Altaria_Trianilla »

Mako448 wrote: Sabadell nord no m'en recordo i em sembla que 'hi ha alguna més.
A Madrid quasi totes en tenen,en resum,vergonyós.
Confirmat que a Sabadell Nord no n'hi ha d' aquests cartells, per no haver, no hi ha mi megafonia, bueno si, quan els hi dóna, pero la posen tan fluixa que com si no hi hagués.

;)
Image
buertu
N7
N7

Post by buertu »

bueno, i a Hospitalet hi ha un panell amb les 2/3 properes sortides en direcció Barcelona, que no es pot dir que s'assembli això, però és millor que res.
Albert
N7
N7

Post by Albert »

Els "informadors" crec que els he avistat aquest matí. A l'estació de Martorell hi havia una noia amb una americana de color granate (molt estil FGC!) que m'ha semblat que informava la gent. Després ha marxat en el mateix tren que jo, destinaciño Terrassa, i l'he vista canviar de vagó.

Com que coincideix amb les abres aquetes que fan que els primers i últims trens d'aquest cap de setmana es facin en autobús des de Molins fins a Martorell, potser estava aquí per això, però no ho sé. Vosaltres heu vist algun?
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Ahir van dir al telenotícies que el tema informadors, segons Renfe, ja estava operatiu al 60%
Watermark
N7
N7

Post by Watermark »

Em sembla que hi ha informadors "itinerants" que es desplaçaran als llocs de les incidències i que són els de les americanes vermelles, i d'altres que estaran fixos a les estacions més importants.
Per cert, sembla ser que Renfe també ha contractat a ajudants específics per ajudar amb les maletes als viatjers als trens de l'Aeroport. Em sembla que duen una americana de color granat i els podeu veure revisant el tren un cop a arribat a EDF.
Pere
N9
N9

Post by Pere »

A Sants ahir al matí hi havia moltíssima gent amb el cartellet de "Informacion Renfe" penjat a la samarreta.
I m'he fixat que al tren de l'aeroport han posat una persona que ajuda a pujar, baixar i col.locar maletes, subcontractada per Renfe :o :o :o
davida
N9
N9

Post by davida »

Ahir al vespre a La Llagosta hi havia un Informador amb un traje vermell. Li vaig sentir comentar que ell treballa per una empresa de seguretat pero que ara feia d'informador.
Per cert el divendres vaig veure com un interventor retenia un persona, al principi que vaig suposar que per no portar bitllet, per haber intentat robar!!!
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Potser són agents d'estació de FGC que están inspeccionant estacions de renfe ja que dintre de poc serán ells els que s'ocupin de la informació i seguretat als viatgers,ara estarán practicant,peró com Rodalies ha de passar a FGC...... :x
George85
N8
N8

Post by George85 »

davida wrote: Ahir al vespre a La Llagosta hi havia un Informador amb un traje vermell. Li vaig sentir comentar que ell treballa per una empresa de seguretat pero que ara feia d'informador.
Jo també he llegit per algun lloc que els famosos nous informadors son subcontractats a les empreses de seguretat que ja estan treballant amb Renfe... :roll:
Ja m'imaginava als "seguratas" donant explicacions de perque s'han quedat aturats dins del túnel... xD
davida wrote:Per cert el divendres vaig veure com un interventor retenia un persona, al principi que vaig suposar que per no portar bitllet, per haber intentat robar!!!
Per sort, encara queda gent que fa bé la seva feina...
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

George85 wrote:Ja m'imaginava als "seguratas" donant explicacions de perque s'han quedat aturats dins del túnel... xD
Potser perquè han après tècniques d'autodefensa contra l'usuari enfurismat? :D
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Watermark
N7
N7

Post by Watermark »

:o Avui he vist agents d'informació Renfe d'americana i corbata vermella als baixadors de:

- Sant Miquel de Gonteres-Viladecavalls
- Viladecavalls
- Vacarisses

Hi havia un per estació sense moure's del lloc en tota la tarda.

A Vacarisses-Torreblanca i a Castellbell i el Vilar-Monistrol de Montserrat puc confirmar que no hi havia.

PD. Veure'm aviat agent d'informació Renfe a Seguers? :)
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Watermark wrote:PD. Veure'm aviat agent d'informació Renfe a Seguers? :)
Ah, és que no n'hi havia ahir? :D
Watermark
N7
N7

Post by Watermark »

entfe001 wrote:
Ah, és que no n'hi havia ahir? :D
:D Amb el boom de demanda del baixador vaig estar apunt de demanar la baixa per estrés. Al contracte deia 15 viatgers l'any, no per dia. xD
George85
N8
N8

Post by George85 »

I jo ara hem pregunto... Com estan "conectats" aquests agents? Tenen una ràdio, telèfon mobil,... ? Xq sino, com saben a que a sigut deguda la incidència? :?
Danzig
N8
N8

Post by Danzig »

ahir vaig veure una dona informadora a Sants, al costat Joan Peiró, passades les validadores :o
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Ejem... un "petit" detall: l'estació està fora del nucli de Rodalies i no li toca

:'( :D
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”