Si no recordo malament, el pla que es va treure de la màniga de cop simplement consistia en avançar unes promeses que ja havien fet des de Fomento com més circulacions en doble composició, nous Civias, ... Només hi afegia de nou la gentada aquella d'informadors (ja podrien ser maquinistes alguns d'ells i així ens estalviem vagues de zel i d'altres incidències!)
Serà complicat que algú d'aquest fòrum sàpiga si s'incorporen 55 (!) mecànics nous, però podrem adonar-nos de si en veiem més que de costum. Seria realment espectacular veure a la xarxa 41 nous convois Civia en un temps digne d'anomenar-se d'urgència, com s'anomena el pla. M'intriga que la C2 té nord i sud mentre que la C4 no... I aquest 50% de trens en doble composició en hora punta ... com milloraria la comoditat! Llàstima que jo no crec en aquests miracles de multiplicació de pans i peixos...Magdalena wrote:Con respecto al material móvil la Ministra dijo que se incorporarán 55 mecánicos más para reforzar el servicio de asistencia de manera de solucionar cualquier incidencia a la mayor brevedad posible. También se incrementará el parque de trenes con 41 trenes Civia y se pondrán trenes de doble composición, en horas punta, en la C1, C2 (norte y sur), C4 y en la línea del aeropuerto. En estos últimos meses de 2006 el 50% de los trenes en horas punta circularán en doble composición y en 2007, el 100%. La inversión prevista en esta área es de 220 millones de euros.
El cas és que podriem anar dient si ens adonem d'alguna d'aquestes actuacions d'urgència.