Page 1 of 1
3000 de TMB en mal estat
Posted: Saturday 25/11/2006 1:25
by Jordilar
Hola a tots:
Us heu fixa't que algunes estacions de la L3, sobretot del tram central, com diagonal, fan olor a electrònica cremada?
Us heu donat conte que la gran majoria de vagades que agafeu aquesta linia, la megafonia sona molt fluixet o no sona?
Us heu donat conte que sempre hi ha alguna roda amb algún plà?
Heu notat que el chopper d'alguns 3000 fa soroll de "petat"?
Doncs aquí hi ha algo que no va bé. Aquests trens, per la edat que tenen, no haríen de fer això. Sobretot el que més mala espina em fa es l'olor d'electrònica cremada que fan algunes estacions. Un dia hi haurà un incendi o algun incident greu....
Salut,
Posted: Saturday 25/11/2006 2:51
by Denisuko
A principis de juliol hi va haver un incendi a la catenaria del tunel entre Lesseps i Fontana, recordes?
Posted: Saturday 25/11/2006 14:34
by Ferrovi
A mi, sempre m'ha semblat normal veure els metros del 92 (3000, 4000 etc.) molt bruts... a qui se li va acudir posar els trens completament blancs al metro??? que li posin el sostre negre, i la part intjana que s'embruta de gris!
Depressió...
Posted: Saturday 25/11/2006 16:55
by JaMiRo!
No només això que comenta el Jordilar, sinó que hi ha un bon grapat de trens d'aquesta sèrie amb un estat de l'estructura de la caixa alarmant. La corrossió és present en molts d'aquests trens, i si no fixeu-vos en els extrems dels cotxes i us deprimireu...
Posted: Saturday 25/11/2006 18:35
by metring
De quin material van fer l'estructura de caixa? Es pot veure més evident, depenent del fabricant (Macosa, CAF, o la Maquinista Terrestre i Marítima), o és comú?
Depén...
Posted: Sunday 26/11/2006 12:39
by JaMiRo!
metring wrote:De quin material van fer l'estructura de caixa? Es pot veure més evident, depenent del fabricant (Macosa, CAF, o la Maquinista Terrestre i Marítima), o és comú?
Doncs ara no ho sé, caldria mirar-se el conveni signat i no sé on trobar-lo
. És possible que la caixa se les fes cada fabricant per la seua banda (com passa ara amb els Civia, on es fan integrament per CAF o per Alstom) o bé que un les fes i els altres possessin els sistemes i els acabats (com passa amb la sèrie 213 de FGC, on CAF posa les caixes i Alstom o Bombardier -per separat- instal·len els seus sistemes).
Posted: Sunday 26/11/2006 12:42
by metring
Doncs proposo que ens anem fixant, cada cop que agafem un 3000, de l'empresa constructora, per tal de fer un seguiment de quin són els que funcionen millor o pitjor.
off topic: el cotxe 3001, continua tenint la placa de color platejat, al darrera de la cabina del conductor, que parla de la inauguració dels 3000, per part del a les hores, alcalde de Barcelona, Pasqual maragall?
Posted: Sunday 26/11/2006 14:16
by George85
metring wrote:
off topic: el cotxe 3001, continua tenint la placa de color platejat, al darrera de la cabina del conductor, que parla de la inauguració dels 3000, per part del a les hores, alcalde de Barcelona, Pasqual maragall?
Jo encara la vaig veure a mitjans del curs passat
Posted: Sunday 26/11/2006 17:34
by Trenscat
George85 wrote:metring wrote:
off topic: el cotxe 3001, continua tenint la placa de color platejat, al darrera de la cabina del conductor, que parla de la inauguració dels 3000, per part del a les hores, alcalde de Barcelona, Pasqual maragall?
Jo encara la vaig veure a mitjans del curs passat
Ara me n'entro jo d'això
Posted: Sunday 26/11/2006 17:35
by Ferrovi
Algú té una foto de la placa?
Posted: Sunday 26/11/2006 17:52
by Guigui
metring wrote:off topic: el cotxe 3001, continua tenint la placa de color platejat, al darrera de la cabina del conductor, que parla de la inauguració dels 3000, per part del a les hores, alcalde de Barcelona, Pasqual maragall?
Ja deu fer un cert temps de l'última vegada que hi vaig anar, però tenir la placa, segur que encara la té. Passa que, tal com està el material rodant de la L3, ves a saber si el 3001 no pararà en algun taller o estarà simplement arraconat en alguna cotxera, perquè la veritat és que els trens no donen gaire impressió de tenir el manteniment adequat.
Posted: Sunday 26/11/2006 21:23
by metring
Trenscat wrote:George85 wrote:metring wrote:
off topic: el cotxe 3001, continua tenint la placa de color platejat, al darrera de la cabina del conductor, que parla de la inauguració dels 3000, per part del a les hores, alcalde de Barcelona, Pasqual maragall?
Jo encara la vaig veure a mitjans del curs passat
Ara me n'entro jo d'això
No ho sabies? Jo em vaig fixar fa temps, de
xiripa, i l'havia vist més d'un cop. El que m'extranyava és que no fos arrencat.
Posted: Sunday 26/11/2006 21:41
by orique
Juraria que en vaig veure una foto a tranvia, però no la trobo...
Posted: Sunday 26/11/2006 22:24
by Fran-Ikarus
L'últim cop que l'he agafat em sembla que ja era al setembre, i la portava (en aquest cotxe sempre m'hi fixo, precisament per la possibilitat de que algun dia hagi desaparegut). Està una mica ratllada, però existeix.
Apostaria alguna cosa a que no sobreviu a la futura reforma interior dels 3000, i probablement les de CAF, Macosa i MTM tampoc, així com les del propi número de cotxe, que imagino que substituiran pels adhesius que porten els 5000 i 9000 (els 500 també?)
Record...
Posted: Sunday 26/11/2006 23:32
by JaMiRo!
Sí, desapareixen plaques nois (i noia
). M'estic ensumant com endur-me algun record...
Posted: Monday 27/11/2006 1:30
by Mr. Baricentro
La pudor que sentiu posiblement será de les zapates de frens(ferodos)