Línia urbana de Barcelona a càrrec de Mohn?
La idea és que ho averiguis...tu o qui sigui, i quan algú ho hagi averiguat i sigui cert, m'ho expliqui, perquè jo ho he vist i no penso dir ni piu ( ), però no ho he entès...Ferrovi wrote:[qbaixant de la font del gat ... una noia una noia, baixant per la font del gat, una noia i un soldat...
de què va això? perque la foto es devant de la font del gat? o altre cosa?
Bé, segons EMT, aquesta linia no existeix. No ho entenc... algú ho pot explicar?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- davidbarna
- N5
- davids_from_liepaja
- N4
ara recordo que un personatge de el cor de la ciutat era conductor d'autobus, em va fer gracia perque van posar el darrer model dels de Mohn.... Tot i això no m'hi vaig fixar del rètol... ho sento..
per si algú vol saber que li va passar, es va suicidar perque el van acomiadar perquè deien que va robar en el treball.. (buff un asunto d'aquests interminables del cor...)
per si algú vol saber que li va passar, es va suicidar perque el van acomiadar perquè deien que va robar en el treball.. (buff un asunto d'aquests interminables del cor...)
Això és un vell letó que va pel carrer i veu a un mort per culpa d'un totxo caigut al cap. Diu, pobre, havent tants pocs letons i n'ha de morir un. Un altre diu, però si aquest era rus! Llavors el vell crida: Maleït! N'hi han tants rusos aquí que no n'hi han suficients totxos per matar-los a tots!
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.