Page 1 of 2

CCOO demana a Renfe augment freqüència pas línia C7

Posted: Friday 01/12/2006 11:14
by trainman
CCOO demana a Renfe un augment de la freqüència de pas a la línia C7




Comissions Obreres reclama al govern espanyol que augmenti la freqüència de pas de la línia C7 de Renfe i millori la coordinació de l'enllaç entre aquesta línia i la C4. El sindicat, que ha demanat un paquet de mesures per resoldre la situació de Renfe a Catalunya, assegura que la prioritat ha de ser per als trens de rodalies i no per al TGV.

CCOO proposa una llista de 17 mesures per millorar el servei de Renfe a Catalunya. Una d'elles afecta la línia C7, que passa per Sant Cugat i que actualment té una freqüència de pas de combois molt reduïda. Aquest fet, sumat a la gran quantitat de santcugatencs que agafen aquest tren en hores punta, ha portat CCOO a exigir millores.

Escoltem el responsable de comunicació i imatge de CCOO al Vallès Occidenta Salvador Seliva.

Salvador Seliva

Nosaltres plantegem que augmenti la freqüència de la línia C7 i que a les hores punta els trens passin cada 5-7 minuts, perquè hi ha una demanda molt important a la nostra comarca en aquesta línia.

ESCOLTA-HO




Seliva fa èmfasi en la necessitat de millorar l'enllaç entre la línia C7 i la C4.

Salvador Seliva

No pot ser que es trigui 20 minuts per agafar un enllaç. També plantegem millorar els enllaços per anar als polígons industrials.

ESCOLTA-HO




CCOO ha deixat molt clar que la prioritat del govern ha de ser per als trens de rodalies i no pas per al TGV, al que consideren un mitjà per a minories.

http://www.radiosantcugat.com/index.php ... /25576.htm

Posted: Friday 01/12/2006 18:10
by Danzig
tenim dades d'ocupació actual de la línia? ja no van buits els trens?

Posted: Friday 01/12/2006 21:00
by 437.001
Jo acostumo a agafar la C7 en sentit BCN>Martorell cap a les 19 h i no hi va gaire gent.
Ara, un cop el vaig agafar sobre les 18 h a Sant Cugat en sentit Martorell>BCN, i a St.Cugat no es va omplir, però hi va pujar gent.

No l´he agafat mai a primera hora del matí, no sé com va.

De tota manera, crec que la línia tindrà un fort augment de passatgers quan s´obri Martorell-Central i es pugui fer ´l´enllaç entre les línies de Manresa, Igualada i Sant Boi amb la C7.

Tingueu en compte que l´enllaç serà només d´uns minuts i que serà molt fàcil anar de Vilafranca, Pallejà, Olesa o Piera a la UAB amb la nova estació.

Posted: Friday 01/12/2006 21:08
by Pere
Penso que aquest augment, la veritat, només serviria per la gent de l'Autònoma.
Tots els dies que he agafat aquesta linia, si no és hora de sortida de l'autònoma i de dilluns a divendres, els trens van buits
Com a molt, i no se si arribaría a ser rentable, posaria algun tren més que acabés a Cerdanyola Universitat.

Posted: Friday 01/12/2006 22:34
by Guigui
La línia tindrà un fort augment d'usuaris el dia que es faci la connexió amb Granollers. Aleshores sí que serà la repera, poder anar-hi de Martorell sense fer la volta per l'embut de Barcelona.

Posted: Friday 01/12/2006 22:37
by Mako448
M'agradaria saber l'ocupació de la R7 els caps de setmana.
Els dies laborables,el tram Martorell-Cerdanyola UAB va buit,segur que si l'haguessin fet circular ,s'incrementaria el nombre de passatgers.

Posted: Saturday 02/12/2006 11:08
by UT596001
El primer tren del mati BCN>Martorell de laborables va ple fins la bandera fins Sant Cugat i Rubí ple de treballadors que van a treballar a la zona.

D'altra banda, cal tenir en compte que els enllaços amb la C4 a Cerdanyola i Martorell són una me... i que si fossin adients potser els trens anirien més plens, així com prolongant els C1 que acaben a Molins fins a l'Autònoma.

Posted: Saturday 02/12/2006 16:36
by mikado
I ja q demanem i que tot serà meravellós amb la nova RENFE, Terrassa/Martorell via Cerdanyola UAB sense passar per BCN ni fer transbordaments

Posted: Saturday 02/12/2006 17:37
by Mako448
mikado wrote:I ja q demanem i que tot serà meravellós amb la nova RENFE, Terrassa/Martorell via Cerdanyola UAB sense passar per BCN ni fer transbordaments
Jo faria L'Hospitalet-Molins de Rei-El Papil-Cerdanyola UAB-Sabadell-Terrassa.És a dir,connexió directe entre la capital del baix i la o las del Vallés.
Aixó sí,sense tancar la R7,aquesta R8 Hospitalet-Papiol-UAB-Terrassa sense passar per Barcelona seria per anar a Terrassa des de les zones centre del Baix sense fer transbordament.

Posted: Sunday 03/12/2006 10:56
by UT596001
mikado wrote:I ja q demanem i que tot serà meravellós amb la nova RENFE, Terrassa/Martorell via Cerdanyola UAB sense passar per BCN ni fer transbordaments
Millor la orbital...

I ja de pas, que augmentin frequències a la línia de bus Terrassa-Martorell! 3 busos al dia pues cómo que no...

7 orbital

Posted: Sunday 03/12/2006 12:03
by Santfeliuenc
Hola,

Exacto, las posibilidades de una ronda metropolitana a partir de la transformación en circular de la actual línea 7 de cercanías que debería también de llevar implícita una nueva línea exterior que fuese de Vilafranca a Granollers sin bajar a BCN y pasando de Castellbisbal a Rubí y Sant Cugat por el norte creo que daría mucho más juego y mucha más vida al citado corredor paralelo a la B-30 por el que pasarían 2 líneas con dos maneras de bajar a BCN por ambos lados, el enlace más que deseable con FGC en el medio, donde este intercambiador se debería de construir ya mismo y en el que una estación del futuro AVE no estaría de más.

Y además de eso se contaría con una conexión directa con Granollers por un lado que nos daría la posibilidad de conexión con el eje de Puigcerdà. Y también se nos abriría la opción del corredor de Vilafranca a Comarruga.

Saludos,
Sergio

Re: 7 orbital

Posted: Sunday 03/12/2006 12:31
by Trenscat
Santfeliuenc wrote:Exacto, las posibilidades de una ronda metropolitana a partir de la transformación en circular de la actual línea 7 de cercanías que debería también de llevar implícita una nueva línea exterior que fuese de Vilafranca a Granollers sin bajar a BCN y pasando de Castellbisbal a Rubí y Sant Cugat por el norte creo que daría mucho más juego
Aquesta línia orbital, de Vilanova a Mataró, es troba en la fase de redacció de l'estudi informatiu. De fet, jo estic treballant-hi en el tram de Sabadell a Montmeló, on es preveu fer nous enllaços entre la línia Barcelona-Manresa i la Papiol-Mollet, la Papiol-Mollet i la Barcelona-Vic i de la Barcelona-Vic amb la Barcelona-Girona.

http://www10.gencat.net/ptop/AppJava/ca ... rbital.jsp

Posted: Sunday 03/12/2006 13:55
by Guigui
Em sembla que en SF es referia a la connexió de l'actual R7 amb l'R2 (Cerdanyola-Mollet) i no pas a l'orbital, per cert, també de vital importància per descarregar i descentralitzar el transport públic de l'RMB.

A las 2

Posted: Sunday 03/12/2006 17:56
by Santfeliuenc
Hola,
Guigui wrote:Em sembla que en SF es referia a la connexió de l'actual R7 amb l'R2 (Cerdanyola-Mollet) i no pas a l'orbital, per cert, també de vital importància per descarregar i descentralitzar el transport públic de l'RMB.
Me refería a las 2, primero a la línea 7 orbital y después a la exterior entre Vilafranca (ampliable a Vilanova) - Granollers (ampliable a Mataró).

Saludos,
Sergio

Re: 7 orbital

Posted: Monday 04/12/2006 0:05
by javi82
Trenscat wrote:Aquesta línia orbital, de Vilanova a Mataró, es troba en la fase de redacció de l'estudi informatiu. De fet, jo estic treballant-hi en el tram de Sabadell a Montmeló, on es preveu fer nous enllaços entre la línia Barcelona-Manresa i la Papiol-Mollet, la Papiol-Mollet i la Barcelona-Vic i de la Barcelona-Vic amb la Barcelona-Girona.
Doncs ja trigues a donar-nos més detallets, eh? :D Pq... nova connexió de la línia de Vic amb la de Girona? A Granollers vols dir?

Posted: Monday 04/12/2006 0:43
by entfe001
Aprofito el fil per desfogar la meva vena panfletaire:

TRENS DE L'AUTÒNOMA A GRANOLLERS JA!!

Fins quan fer un trajecte Autònoma - Girona amb Renfe suposarà fer el canvi de tren a Sants?????

Re: 7 orbital

Posted: Monday 04/12/2006 9:44
by Watermark
javi82 wrote: Pq... nova connexió de la línia de Vic amb la de Girona? A Granollers vols dir?
L'antic enllaç Granollers - Les Franqueses, tancat pel vergonyós decret de 1984, ara mateix és irrecuperable. No s'han construit (encara) edificacions pel seu traçat peró si s'ha urbanitzat. A més a més, en el punt de bifurcació amb la línia de Vic hi ha l'estació de Les Franqueses i en el punt de bifurcació amb la línia de Girona hi ha el nou baixador Les Franqueses-Granollers-Nord, amb el que resulta bastant improbable una solució alternativa tipus nou enllaç soterrat.

Posted: Monday 04/12/2006 21:33
by Trenscat
El què es pretén fer és una nova connexió entre la línia de Vic i la de Granollers però en sentit Mollet Santa Rosa-Granollers Centre per entendre'ns. La traça sortiria des de la zona del circuït de Catalunya de la línia Barcelona-Vic, on està prevista una nova estació, i després de passar el riu Congost enllaçaria amb la línia Barcelona-Girona. De tota manera, encara no està definit al 100% tot plegat, ni de bon tros. A més, és una zona molt congestionada i on a més es volen fer noves infrastructures viàries.

Posted: Wednesday 06/12/2006 11:19
by Mako448
Ahir record,vaig agafar la R7 i al vagó hi havien 10 persones al tram Rubí-Martorell :o
I mirà que a vegades he anat tot sol al vagó en un R7.
Al baixar a Martorell vaig fr un recompte així ràpid i n'erem 25 en tot el tren de la R7.
Em sembla que si que han augmentat els viatgers a la R7,i tampoc és que és tractesi d'una hora tan....vaig agafar el tren abans de les 6 de la tarda a Arc de Triomf direcció UAB-Martorell.

Posted: Wednesday 06/12/2006 15:35
by Ferrovi
Mako448 wrote:Ahir record,vaig agafar la R7 i al vagó hi havien 10 persones al tram Rubí-Martorell :o
I mirà que a vegades he anat tot sol al vagó en un R7.
Al baixar a Martorell vaig fr un recompte així ràpid i n'erem 25 en tot el tren de la R7.
Em sembla que si que han augmentat els viatgers a la R7,i tampoc és que és tractesi d'una hora tan....vaig agafar el tren abans de les 6 de la tarda a Arc de Triomf direcció UAB-Martorell.
Coneixent a Renfe, espero que no tanquin aquesta linia per ser deficitaria o perquè l'agafa poca gent... :(