Diari de tarragona, dimarts, 5/Des/2006:
REUS
Més de 20.000 vehicles aparquen cada dia a Reus comptant pàrquings municipals, zones blaves i àrees d'aparcament
Un total de 20.445 vehicles usen cada dia els aparcaments municipals de Reus, les zones blaves o les àrees delimitades per aparcar, segons dades d'Amersam, l'empresa municipal que gestiona els pàrquings públics de la ciutat. Aquest dilluns s'inaugura l'ampliació del Pàrquing Llibertat que compta amb 500 noves places i 9.000 metres quadrats més de superfície.
David Fernàndez // ACN |
A Reus aparquen cada dia una mitjana de 20.445 vehicles diaris. D'aquests, 10.525 aparquen en zones blaves, 4.562 en àrees d'aparcament, 2.108 disposen de plaça nominal en algun dels pàrquings municipals i 5.395 estacionen cada dia en alguns dels sis aparcaments públics de la ciutat.
Aquest dilluns s'inaugura l'ampliació del Pàrquing Llibertat. Després de la reforma, l'aparcament es consolida com el de major superfície i major capacitat. L'aparcament ha passat de tenir 11.000 metres quadrats de superfície a tenir-ne 20.000, i de les 400 places a les 900 actuals. Les obres d'ampliació deixen el pàrquing amb dos subterranis, sis accessos per als vianants enlloc dels tres d'abans i dos ascensors nous. El cost de l’ampliació ha estat valorat en 5.700.000 euros.
Gestió multipàrquing
Amersam, l'empresa municipal que gestiona els aparcaments públics de la ciutat, ha posat en marxa la gestió multipàrquing. Aquest sistema es concreta en la gestió unificada de la xarxa de pàrquings públics, de manera que tant des del punt de vista del client com de la gestió sigui indiferent aparcar en qualsevol dels aparcaments públics, gràcies a les targetes multipàrquing.
Es tracta d'una fórmula que permeten a cada client tenir un abonament ajustat a les seves necessitats, i que permeten l'estacionament del vehicle a qualsevol dels sis pàrquings municipals sense limitació d'horari les 24 hores.
Futurs aparcaments a la ciutat
El Pla Director d'Aparcaments d'Amersam es culminarà amb el Pàrquing Passeig Prim de 250 places, que està a punt d’obrir i el Pàrquing Riera, de 500 noves places.
Més de 20.000 vehicles aparquen cada dia a Reus
Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Return to “Vehicles privats / Vehículos privados”
Jump to
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario
- ↳ Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público
- ↳ Vehicles privats / Vehículos privados
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros
- ↳ Transport en general / Transporte en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport / Historia del transporte
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos
- ↳ Oci i divertiments / Ocio y divertimentos
- ↳ Comunicats del Fòrum / Comunicados del Foro
- ↳ Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats / Enlaces recomendados
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona (NOU)
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Amics del Carrilet del Delta de l'Ebre
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ ASSOTRAM
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ Rodalia.info
- ↳ ARMF
- ↳ Tren de La Pobla de Llillet
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Reclamacions EMT-AMB
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Plataforma per a la Defensa d'un Ferrocarril Públic i de Qualitat
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ TB Transportes de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Tren de Palau
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFE)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró