Page 1 of 12

Soler i Sauret.

Posted: Wednesday 06/12/2006 12:57
by Mako448
Bé,voldria parlar d'aquesta empresa de bus,que és l'empresa de busos de la zona del Baix Llobregat.
Jo no sé,peró com és possible que els autobusos no vinguin mai puntuals!,amb retards que superen la hora,i ara amb les obres de Sant Feliu,que passen els busos quan els hi dóna la gana,amb recorreguts massa llargs!Amb frequencies dolentes de 30 minuts els laborables i 1 hora els dissabtes i festius!!Busos que mai arriben a la seva hora.
Que n'opineu d'aquesta empresa.Jo la veritat es que estic fart del seu pessim servei,el pitjor és que per mijorar no fan res.
L'únic bo és que té varietat d'autobusos,que tampoc és que sigui una cosa de l'altre món!

Posted: Wednesday 06/12/2006 14:45
by Albert
Et convido a disfrutar de la Hispano - Igualadina. Intervals de pas d'una hora (i de vegades de fins a dues hores) els laborables al llarg de tot el dia. Horari de pas aproximat: respecte els horaris, entre 15 i 30 minuts tard com a norma habitual. De tant en tant, falla algun bus: ningú et diu res, esperes més d'una hora fins el següent i prou. Els caps de setmana, servei gairebé inexistent. Els diumenges, per exemple, dues circulacions per sentit en tot el dia. Parlo de la línia Igualada-Capellades-Martorell-BCN.

Agafaria els Soler i Sauret per fer Martorell-BCN, enacara que triguen una hora en fer el recorregut, però oficialment no es pot perque la concessió del servei Martorell - BCN durant el dia és de la Hispano Igualadina, amb les seves magnífiques freqüències.

Confirmat,la nova N-52 de Soler i Sauret no para a Cervelló!

Posted: Sunday 22/04/2007 21:02
by strack
Confirmat, he comprobat avuï mateix que la línia N-52 que connecta Molins de Rei i Vallirana els divendres i dissabtes de 23.25 h de la nit a 6.45 h de la matinada passa per Cervelló i no te cap parada en aquesta població.

Sopta que encara es trobin cassos de falta de coordinació d'aquest tipus.

Que toca ara, fer una linia exclusiva Sant Feliu a Cervelló, que no pari a Molins ni arrivi a Vallirana?
Que faran els habitants de Cervelló quant vegin passar de llarg el noctun!?
Es de bojos :x

Posted: Monday 23/04/2007 9:46
by Ecomobisostrans
Jo lo que faria es anar a reclamar a l'ajuntament, a la generalitat, etc. per esgotar les vies legals.
Pero si no funciona, seria cosa de reunir un grup numerós de persones i interceptar el bus a Cervelló, obrir les portes amb el sistema d'emergència i pujar:
-Si el conductor accepta donar bitllet i engegar, els passatgers també, encara que toqui pagar Molins-Vallirana.
-Si el conductor no accepta engegar, s'espera a que vingui la policia, o un responsable de l'empresa o qui sigui i resolgui el tema. Per això te que ser un grup numerós, almenys 30 persones.
Paral·lelament, si encara s'està en època de campanya electoral s'edita un fulletó explicatiu i s'enganxa a sobre de cada cartell electoral de l'alcalde.
Dubto molt que fent-ho així cada nit trigui més d'un mes a arreglar-se la situació.
Evidentment tota aquesta parafernàlia s'hauria de fer sense causar cap dany a ningú (a part del retard) ni desperfectes materials.

Posted: Monday 23/04/2007 15:52
by UT596001
Senzillament lamentable. A més que el N52 hauria de circular diari.

Posted: Monday 23/04/2007 18:46
by strack
De moment ja he enviat un email a http://www.gencat.net (mobilitat) amb tota una clara explicació. Ara tocarà parlar amb els alcaldes....

Encara estic al-lucinat :!: :?: :o

Posted: Wednesday 25/04/2007 13:02
by Ramon
Recorregut i horaris de la línia N52 al web de Soler i Sauret

Autobuses nuevos en Soler i Sauret

Posted: Wednesday 18/07/2007 20:48
by p_p_b22
Pues de momento solo he visto dos el 106 y 107 el modelo es el mismo que los anteriores pero con nuevos cambios tanto en el diseño exterior como interior para el que le interese verlo el 107 hace la linia L61 y el 106 L62

Posted: Wednesday 18/07/2007 23:18
by trainman
Son cuatro Man 18.314 HOCL-NL Castrosua Magnus 2007 numerados del 106 al 109 y cuyas matrículas son:

106: 7279-FSF
107: 7276-FSF
108: 7271-FSF
109: 7261-FSF

Posted: Friday 27/07/2007 0:02
by strack
m'expliquen desde Gencat que aquesta linia es finançada pel ajuntament de Vallirana i que per això no para a Cervelló encara que hi passi.

Visca les alcaldades i el malbaratament dels recursos publics!!!!

Qui regula???
Qui gestiona???
Per que no s'optimitzen els costes donant serveï a Cervelló i connectant molins amb Sant Feliu per donar aquest serveï inexistent avuï????

Posted: Sunday 29/07/2007 20:10
by Marcel Estadella
L'optimització de costos implica que cadascú pagui la seva part . A la cap i a la fi , ha de pagar qui s'en beneficía , i per tant , qui no paga , no tindrà benefici . En cas contrari , estarem alimentant el "caradurisme"

Salutacions

Marcel

Optimització de costos

Posted: Monday 30/07/2007 10:08
by Guigui
Marcel Estadella wrote:L'optimització de costos implica que cadascú pagui la seva part .
L'optimització de costos implica que si tens una línia a un poble i una altra al del costat que, a més, cau exactament en la mateixa direcció, les juntis. Si els seus alcaldes no tenen prou intel·ligència per posar-se d'acord, caldrà incoar-los un procés d'inhabilitació per incompetència manifesta i malbaratament de fons públics.

Re: Optimització de costos

Posted: Monday 30/07/2007 13:51
by wefer
Guigui wrote:Si els seus alcaldes no tenen prou intel·ligència per posar-se d'acord, caldrà incoar-los un procés d'inhabilitació per incompetència manifesta i malbaratament de fons públics.
Si apliquem això probablement ens quedarem sense alcaldes a Catalunya. I sense parlamentaris, i sense regidors...
M'agrada la idea :D

Posted: Monday 30/07/2007 23:20
by josep_serre
Caldrà doncs, contactar amb l'ajuntament de Cervelló.
strack wrote:m'expliquen desde Gencat que aquesta linia es finançada pel ajuntament de Vallirana i que per això no para a Cervelló encara que hi passi.

Visca les alcaldades i el malbaratament dels recursos publics!!!!

Qui regula???
Qui gestiona???
Per que no s'optimitzen els costes donant serveï a Cervelló i connectant molins amb Sant Feliu per donar aquest serveï inexistent avuï????

Posted: Monday 30/07/2007 23:28
by Marcel Estadella
"L'optimització de costos implica que si tens una línia a un poble i una altra al del costat que, a més, cau exactament en la mateixa direcció, les juntis. Si els seus alcaldes no tenen prou intel·ligència per posar-se d'acord, caldrà incoar-los un procés d'inhabilitació per incompetència manifesta i malbaratament de fons públics."

L'idea és correcta . Pero en primera instància , si jo tot sol subvenciono una línia i els altres esperen a que els passi per la porta per tan sols recollirne els beneficis , m'oposo a que pari davant de casa seva . Ara bé , si cada un en paga una d'independent , potser que es posin d'acord d'una punyetera vegada , que unificant com a mínim doblaran la frequència , i potser fins i tot podran suprimir algún viatge i estalviar diners del contribuent .

Tan fàcil que és fer les coses amb dos dits de seny !

Salutacions

Marcel

Nuevo foro en la web de Soler i Sauret

Posted: Wednesday 09/04/2008 13:18
by Ecomobisostrans

Re: Autobuses nuevos en Soler i Sauret

Posted: Wednesday 11/06/2008 17:10
by trainman
Soler i Sauret acaba de incorporar su flota al ex-8009 de TMB, un Man NL202 carrozado por la propia Man y con matrícula B-6137-NJ

Re: Soler i Sauret.

Posted: Wednesday 06/01/2010 23:50
by trainman
22/12/2009
Lectures: 142
Sant Feliu renova la meitat de la flota d'autobusos urbans


El servei de bus urbà a la ciutat el realitzen un total de quatre autobusos, la meitat dels quals s'ha renovat per tal de disposar d'una flota jove que permeti oferir un servei d'alta fiabilitat i de major qualitat. Els dos nous autobusos substitueixen dos dels vehicles antics utilitzats fins ara.

De fet, els nous busos són idèntics als que ja circulen, són del model CS-40 Magnus de la marca MAN i tenen 10,5 metres de llargada i capacitat per a 70 viatgers, 22 dels quals poden anar asseguts. A més, destaquen també per estar adaptats per a persones amb mobilitat reduïda i per incorporar un motor que contamina tan poc com un autobús de gas natural.

A l'acte de presentació dels nous autobusos urbans, a la plaça de la Vila, va assistir l'alcalde de la ciutat, Juan Antonio Vázquez; el president de l'Àrea de Serveis Territorials de l'Ajuntament, Xavier Alegre, així com la directora de Serveis de Transport de l'Entitat Metropolitana del Transport, Teresa Carrillo, entre d'altres personalitats de l'EMT.

http://www.santfeliu.cat/common/news/ne ... ?smid=1467

Re: Soler i Sauret.

Posted: Thursday 04/02/2010 11:29
by trainman
2010-02-03. 567 - Prolongació fins l'hospital S. Joan Despí i BCN


A partir del proper dimarts 9 de febrer la línia 567 arribarà també a l’hospital comarcal de St. Joan Despí i la Plça. Reina M. Cristina de Barcelona.

Des de llavors, la línia deixarà de fer la parada de l’interior de l’Intercambiador de Quatre Camins i es farà només la exterior, passarà a entrar a Molins per seguir després per l’autopista cap a l’Hospital Comarcal i arribar a la Plça. Reina M. Cristina de Barcelona.

El nou servei es prestarà els dies laborables de tot l’any. No circula els dissabtes, diumenges ni festius.





http://www.solerisauret.com/noticies.php?id=232

http://www.solerisauret.com/admin/uploa ... spital.pdf

Re: Soler i Sauret.

Posted: Thursday 04/02/2010 22:39
by UT596001
Això significa, doncs, que l'estació d'autobusos de Quatre Camins tindrà l'honor de ser la primera de quedar sense servei a Catalunya, ja que fa anys que la línia 560 Molins de Rei-Corbera de Llobregat tampoc para a l'estació d'autobusos.

M'estalvio comentaris.