Page 1 of 2
Puigcerdà, ample internacional amb agulles motoritzades.
Posted: Saturday 09/12/2006 21:42
by liniadelRipollés
Si no ho hagués vist avui, no ho creuria: les vies SNCF a Puigcerdà estan sent dotades de motorització d'agulles i de calzes descarriladors a motor.
Ho hauran de provar tot plegat amb algun tren francès? Que m'avisin.
Posted: Sunday 10/12/2006 1:51
by 437.001
Això significa alguna cosa?
Posted: Sunday 10/12/2006 16:51
by ROMI65
No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Posted: Sunday 10/12/2006 16:54
by liniadelRipollés
ROMI65 wrote:No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Estan motoritzant també les agulles ADIF i automatitzant el blocatge progressivament. Potser demà ja a BLAU fins Planoles.
Posted: Sunday 10/12/2006 16:58
by ROMI65
liniadelRipollés wrote:ROMI65 wrote:No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Estan motoritzant també les agulles ADIF i automatitzant el blocatge progressivament. Potser demà ja a BLAU fins Planoles.
Qui comanda les agulles d'ample internacional de Puigcerdà? Quan arribe el BLAU amb CTC, es farà des de Barcelona i se suprimirà el personal de circulació? Si és així, sembla lògic que les motoritzen, per si algun tren francés decideix de passar per allí...
Posted: Sunday 10/12/2006 17:05
by liniadelRipollés
Les agulles SNCF de Puigcerdà les comanden des de Puigcerdà òbviament...no sé si tenen previst deixar Puigcerdà sense personal, personalment ho dubto.
De moment només hi ha BAU amb CTC des de Vic (no inclosa) fins Barcelona. D'aquí en amunt BLAU amb comandament local i/o col.lateral teleportada-
ROMI65 wrote:liniadelRipollés wrote:ROMI65 wrote:No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Estan motoritzant també les agulles ADIF i automatitzant el blocatge progressivament. Potser demà ja a BLAU fins Planoles.
Qui comanda les agulles d'ample internacional de Puigcerdà? Quan arribe el BLAU amb CTC, es farà des de Barcelona i se suprimirà el personal de circulació? Si és així, sembla lògic que les motoritzen, per si algun tren francés decideix de passar per allí...
Posted: Sunday 10/12/2006 17:27
by ROMI65
És a dir, que tot apunta a una "simple" modernització de l'enclavament de Puigcerdà (ample ibèric + UIC) per preparar l'arribada del BLAU (amb o sense CTC).
M'havies fet por. Per un moment, he pensat que els trens SNCF tornarien a arribar a Puigcerdà. Ara ja estic més tranquil
.
Posted: Sunday 10/12/2006 19:10
by marcel
Segons fonts ben informades, l'unica estació que mantindrà despatx de circulació serà Puigcerdà gracies als francesos. La Resta (inclòs Ribes i Ripoll) comandades desde CTC.
Posted: Sunday 10/12/2006 19:12
by Watermark
I la venda de bitllets es mantindrà a les estacions esmentades? No m'extranyaria gens que la taquilla de Ribes de Freser acabi a càrrec de personal FGC de Ribes-Enllaç...
Posted: Sunday 10/12/2006 19:15
by marcel
L'estació de Ripoll ja té taquilla subcontractada. suposo que seguirà aixi.
Pel que fa a la resta dons nosé les ganes que tenen de pagar takillers...
Posted: Sunday 10/12/2006 20:20
by Jordi Freixas
ROMI65 wrote:Ara ja estic més tranquil
.
Collons... ja ho veig
Una cosa... i de què serveix que facon tot això si és que el tren seguirà igualment sense circular-hi?
Posted: Sunday 10/12/2006 20:27
by George85
marcel wrote:L'estació de Ripoll ja té taquilla subcontractada. suposo que seguirà aixi.
Pel que fa a la resta dons nosé les ganes que tenen de pagar takillers...
ja t'ho dic jo ara, CAP NI UNA...
Solució, tancar la barraca i llèstos! A esperar que les inclemències meteorològiques i els bàndals fagin de les seves.
Posted: Sunday 10/12/2006 20:41
by liniadelRipollés
Necessari per a un possible blocatge telecomandat.
Mentre hi ha via hi ha esperança.
Jordi Freixas wrote:ROMI65 wrote:Ara ja estic més tranquil
.
Collons... ja ho veig
Una cosa... i de què serveix que facon tot això si és que el tren seguirà igualment sense circular-hi?
Posted: Monday 11/12/2006 1:18
by Jordi Freixas
Watermark wrote:I la venda de bitllets es mantindrà a les estacions esmentades? No m'extranyaria gens que la taquilla de Ribes de Freser acabi a càrrec de personal FGC de Ribes-Enllaç...
Doncs llavors això hauria de significar una reforma integral de l'estació (i ara és quan penses... "a l'igual t'ho fan"
)
Posted: Tuesday 12/12/2006 22:31
by Jordilar
Si deixen sense personal de Circulació tant a Ribes com a Ripoll, qui donará la sortida dels tren que ténen origen allà?
Crec que es mala idea deixar sense ningu Ripoll i Ribes.
Salut,
Posted: Tuesday 12/12/2006 22:33
by Jordi Freixas
No era com funcionava a Aranda de Duero, de fet?
Posted: Wednesday 13/12/2006 16:17
by UT596001
Jordi Freixas wrote:No era com funcionava a Aranda de Duero, de fet?
Però a Aranda de Duero no començava cap tren, a diferència de Ripoll i Ribes de Freser.
Posted: Wednesday 13/12/2006 20:17
by liniadelRipollés
UT596001 wrote:Jordi Freixas wrote:No era com funcionava a Aranda de Duero, de fet?
Però a Aranda de Duero no començava cap tren, a diferència de Ripoll i Ribes de Freser.
No hi ha problema. A La Pobla de Segur el maquinista assumeix les funcions del Cap d'Estació establint blocatge radiotelefònic amb Balaguer.
Imagineu-vos, doncs, quin gran problema a Ribes i Ripoll amb blocatge automàtic i comunicació amb CTC.
Per cert, que això del CTC en aquesta línia jo encara no ho veig...això del telecomandament de dues estacions des d'una és un funcionament un tant estrany a ADIF, però de moment es funciona així.
Posted: Wednesday 13/12/2006 20:32
by Jordi Freixas
En qualsevol cas, jo tampoc ho veig bé que treguin el personal de Ribes i Ripoll. A no ser, es clar... que en el cas de Ribes, i com deieu per aquí, des de l'estació de Ribes Enllaç de FGC s'assumís el control de la línia, que de fet, tinguent en compte el que marca el nou Estatut, haurà d'acabar sent el més normal que passi.
Posted: Wednesday 13/12/2006 21:15
by Jordilar
Espero que FGC no foti má a l'Estació de Ribes de Freser, perque inmediatament seria enderrocada i hi construirien un edifici de ciment.
Salut,