A una càpsula d'informació sobre Oci/Viatges de ICAT fm han parlat del tren groc (és titulat Els Pirineus en Tren).
Doncs a la pàgina web de l'emissora http://www.icatfm.cat a l'apartat enllaços d'aquesta informació hi ha la web http://www.trenscat.com/catnord/trengroc_ct.html és a dir l'apartat de tren groc de trenscat.cat.
Bernat, la teva pàgina cada cop és més una referència per el ferrocarril català.
Per cert, estic esperant amb candeletes la publicació de fotos i informació sobre les línies dels Països Catalans (País Valencià i Balears basicament) les quals encara no estan disponibles.
Per cert, tens un apartat Andorra, però que jo sàpiga a l'Estat andorrà no hi ha cap ferrocarril.
TrenGroc i trenscat.cat a iCatFM
- Trenscat
- N10
Moltes gràcies per la informació Minotaure!!!
Sempre fa gràcia que coneguin la web i que es publiciti
De fotos de Països Catalans bàsicament hi ha un problema: tinc fotos de quasi tot de Catalunya Nord, però de Balears i de País Valencià es podria dir que no tinc gaire res per no dir 0 totalment. Com us podeu imaginar no és fàcil anar a aquests llocs (no com a la Catalunya Nord) i per això encara no tinc fons gràfic. Algun dia espero començar a tenir un volum suficient com per obrir les seccions.
A Andorra no hi ha ferrocarrils de moment, però en canvi hi ha telefèrics
De fotos de Països Catalans bàsicament hi ha un problema: tinc fotos de quasi tot de Catalunya Nord, però de Balears i de País Valencià es podria dir que no tinc gaire res per no dir 0 totalment. Com us podeu imaginar no és fàcil anar a aquests llocs (no com a la Catalunya Nord) i per això encara no tinc fons gràfic. Algun dia espero començar a tenir un volum suficient com per obrir les seccions.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Ep, una foto meva per allà...
Jo tinc alguna cosa de les Balears i del País Valencià.
Jo tinc alguna cosa de les Balears i del País Valencià.
Trenscat wrote:Moltes gràcies per la informació Minotaure!!!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Trenscat
- N10
Si, ja ho he vist però no me'n van dir res... En fi, al final hauré de fer mètode JaMiRo! i posar una marca d'aigua a totes les fotos de dalt a baix, tot i que no em fa gaire gràcia fer-ho...liniadelRipollés wrote:Ep, una foto meva per allà...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Doncs tiu... penja tot el que tinguis de la Catalunya Nord mentrestant...Trenscat wrote:Moltes gràcies per la informació Minotaure!!!
On hem arribat que ni la CCRTV respecta els drets d'autor?Trenscat wrote:Si, ja ho he vist però no me'n van dir res... En fi, al final hauré de fer mètode JaMiRo! i posar una marca d'aigua a totes les fotos de dalt a baix, tot i que no em fa gaire gràcia fer-ho...liniadelRipollés wrote:Ep, una foto meva per allà...
Jo ho faria...
Hola!
I això que jo tinc una pàgina encara poc coneguda, perquè la teva és molt més visitada entre els afeccionats al tren al Principat.
Salut!
Jo de tu ho faria. Se que les fotos no queden maques però o això o t'arrisques a que algú que s'autodenomina "periodista" te l'agafi per la cara.Trenscat wrote:Si, ja ho he vist però no me'n van dir res... En fi, al final hauré de fer mètode JaMiRo! i posar una marca d'aigua a totes les fotos de dalt a baix, tot i que no em fa gaire gràcia fer-ho...
I això que jo tinc una pàgina encara poc coneguda, perquè la teva és molt més visitada entre els afeccionats al tren al Principat.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2