Canvis de rètols a estacions de Renfe
Canvis de rètols a estacions de Renfe
Avui he sortit de Sant Andreu Arenal, i he vist que la porta principal estava tancada, perquè hi havia una d'aquelles plataformes plegables (no sé el nom tècnic), perquè estaven substituïnt els rètols de l'entrada, a dalt. He vist recolçats a les parets uns de rodons, mida "mesa camilla", però eren bruts i ja no sé si eren els vells o els nour. Algú més ha divisat canvis de rètols a alguna estació de rodalies de la ciutat?
- Trenscat
- N10
Canviar potser sí però millorar la senyalètica no té molta pinta que ho hagi de fer, no?Watermark wrote:Jo també he estat a Sant Andreu Arenal ( ). Estan canviant els retols exteriors de l'estació i posant de nous. Durant l'any 2007 es procedirà a renovar la senyalètica de totes les estacions de rodalies d'Espanya. La renovació ja s'ha començat a realitzar a estacions com Badalona o Mataró.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Com va el canvi de cartells?
Em sembla que el volen fer incorporant els nous logotips de renfe,fer-lo com Montgat o com la R7 a Rubí o Sant Cugat.
Hi han més estacions,a part de Sant Andreu Arenal,que també estiguin canviant la senyalització.
Em sona de que a Sant Andreu Comtal estaven fent alguns canvis en els cartells,peró no n'estic segur.
Em sembla que el volen fer incorporant els nous logotips de renfe,fer-lo com Montgat o com la R7 a Rubí o Sant Cugat.
Hi han més estacions,a part de Sant Andreu Arenal,que també estiguin canviant la senyalització.
Em sona de que a Sant Andreu Comtal estaven fent alguns canvis en els cartells,peró no n'estic segur.
Home, tenint en compte les obres que faran aviat, i que la mouran de lloc, els hi val la pena canviar rètols? Tot i que ja no m'estranyaria res...Mako448 wrote:Com va el canvi de cartells?
- Guigui
- Administrador
La nova tipografia formarà part del pla de xoc que Renfomentadif tenia destinat per a millorar la xarxa de Rodalies de Barcelona i que forma part de l'extraordinària inversiórealitzada el 2006?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N7
El de l' andana direcció Barcelona ja està grafitejat...UT596001 wrote:On han canviat també uns quants (2 o 3) dels rètols d'andana és a Torre Baró, que ja tenen la nova font, pero la resta de cartelleria encara té l'antiga font.
I a Pl.Catalunya als cartells del vestíbul també han canviat la font.
Mentre no posin cartells reutilitzats a aquestes estacions...(m'estava imaginant l'andana de la via 1 de Riudellots amb un cartell de:entfe001 wrote:Posats a canviar cartells a estacions, potser que abans en posin a on no n'hi ha (per exemple, a Riudellots... i des de fa anys).
1 Hospitalet / Aeroport 3 Hospitalet
4 Martorell / St. Vicenç de Calders
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...