Regals transportils per Nadal

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply
metring
Administrador

Regals transportils per Nadal

Post by metring »

Hola, nois, espero que passeu molt bé les festes ;)
Ahir, el Pare Noel em va portar un regal molt xulo, per portar-me bé :D
Una obligació del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona, de l'any 1925, i en perfecte estat de conservació, va ser una sorpresa genial! A partir d'ara, sóc accionista xD
Heu rebut mai per festes regals frikis metreros, o d'un altre transport, d'aquest calibre?
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

A mi, malauradament, l'única obligació de Metro que em porta, any rera any, és la de pagar més que l'anterior per la T50/30 :(
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
pokeroms
N6
N6

Post by pokeroms »

Fran-Ikarus wrote:A mi, malauradament, l'única obligació de Metro que em porta, any rera any, és la de pagar més que l'anterior per la T50/30 :(
Hola!

Comparteixo la teva opinió:

Cada any preus més cars, i no ens queda més remei que aceptar el preus i comprar-la :(

Salutacions.
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

Jo vaig estar a punt de comprar per Ebay accions de CGFC per 21 €
wefer
Administrador

Post by wefer »

Fran-Ikarus wrote:A mi, malauradament, l'única obligació de Metro que em porta, any rera any, és la de pagar més que l'anterior per la T50/30 :(
Recordeu que com a màxima el 31 de desembre he de comprar tots els bitllets que necessiteu fins el febrer (o més?) de l'any que ve.
De regals frikis de transport... doncs no, només els "típics" llibres de la història del metro, del tramvia, etc.
JaMiRo!
N10
N10

Accions

Post by JaMiRo! »

metring wrote:Hola, nois, espero que passeu molt bé les festes ;)
Ahir, el Pare Noel em va portar un regal molt xulo, per portar-me bé :D
Una obligació del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona, de l'any 1925, i en perfecte estat de conservació, va ser una sorpresa genial! A partir d'ara, sóc accionista xD
Heu rebut mai per festes regals frikis metreros, o d'un altre transport, d'aquest calibre?
Molt xulo, metring! Quina sort, noia! ;)

Però per aquella època no existia cap empresa anomenada Ferrocarril Metropolitano de Barcelona, diria jo. Corregeix-me si m'equivoco, però el que tens o són accions del Gran Metropolitano de Barcelona o del Ferrocarril Metropolitano Transversal. ;)

Per cert, de regals d'aquests res...Però bé, el Pare Noel em va portar per avançat (durant novembre/desembre):

-Un plafó d'aquells de plàstic amb esquema d'una línia que es posen dins dels trens, de la L2 del FMB :D

-Un tirador d'alarma (aparell i carcassa inclosos) de la sèrie 1000 del FMB :D

8)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ferrovi
N8
N8

Re: Accions

Post by Ferrovi »

JaMiRo! wrote:
-Un plafó d'aquells de plàstic amb esquema d'una línia que es posen dins dels trens, de la L2 del FMB :D

8)
El primer el, el pots posar al saló, i l'alarma, com a timbre del pis al costat de la porta. Si volen picar, hauríen de tirar de la alarma... :P :P :P
metring
Administrador

Re: Accions

Post by metring »

JaMiRo! wrote:
Molt xulo, metring! Quina sort, noia! ;)

Però per aquella època no existia cap empresa anomenada Ferrocarril Metropolitano de Barcelona, diria jo. Corregeix-me si m'equivoco, però el que tens o són accions del Gran Metropolitano de Barcelona o del Ferrocarril Metropolitano Transversal. ;)

Per cert, de regals d'aquests res...Però bé, el Pare Noel em va portar per avançat (durant novembre/desembre):

8)
New edition: Si, si, diu Ferrocarril Metropolitano de Barcelona, i és correcte. Acabo de mirar al "Síntesis histórica del Metro de Barcelona" i diu que el nom oficial era aquest, però que era conegut com el Transversal.
orique
N9
N9

Post by orique »

Als edificis de Mercat Nou, si us fixeu, la paraula Transversal està entre parèntesi.
JaMiRo!
N10
N10

Gràcies!

Post by JaMiRo! »

Gràcies per la informació! ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
metring
Administrador

Post by metring »

Pujo el tema per preguntar si vosaltres n'heu rebut algún més aquest any. Jo, unes accions de Ferrocarrils Catalans. Ja sóc accionista de dues empreses!!! :)
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Jo em regalaré una Tarja Combinada de TEISA/TMG (no és metrero però és transportil) i un bitllet de tira de paper de TEISA. Lo de la combinada és perquè estan a punt de desaparèixer (o això sembla) i el bitllet de tira...perquè costa de trobar-ne (pensava que havien desaparegut del tot).
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
metring
Administrador

Re: Regals "metreros" per Nadal

Post by metring »

Rebateijo el fil, i el començo amb el regal que ens va ******* ahir el Tió, a veure què us sembla als companys d'ARCA :D :
Attachments
Rico Bus.jpg
Rico Bus.jpg (85.38 KiB) Viewed 2657 times
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”