A quien madruga, dios le ayuda.
A quien madruga, dios le ayuda.
Avui he madrugat per agafar el L8 de les 2:09 a Almeda direcció plaça espanya. Arribo a plaça espanya, i veig una vintena de gent a la sortida, i resulta que les barreres s'han trencat. A la estona, un revisor es queixà al centre de control, i van obrir totes les portes.
Vaig aprofitar per prendre l'aire fresc de la matinada mentre espero que vingui els proper R5 que em torni a casa.
Quan entro a la estació, les maquines encara no funcionen, i com creieu que marquem el bitllet...
els revisors ens marque els bitllets... amb un foradet, tipic dels revisors, però aquest té gravat el sinbol de FGC!!! no l'havía vist mai.
Entro a la estació, i el primer que veig, a la via 2, les 211.01 i 211.08 acoplades esperant allà amb els cartells de destinació, S4, però vaig haver de anar-me en el R5-R6...
Quan vingin a areglar-me l'escaner aquesta tarda, us penjo el bitllet i aquesta marqueta tan especial...
Vaig aprofitar per prendre l'aire fresc de la matinada mentre espero que vingui els proper R5 que em torni a casa.
Quan entro a la estació, les maquines encara no funcionen, i com creieu que marquem el bitllet...
els revisors ens marque els bitllets... amb un foradet, tipic dels revisors, però aquest té gravat el sinbol de FGC!!! no l'havía vist mai.
Entro a la estació, i el primer que veig, a la via 2, les 211.01 i 211.08 acoplades esperant allà amb els cartells de destinació, S4, però vaig haver de anar-me en el R5-R6...
Quan vingin a areglar-me l'escaner aquesta tarda, us penjo el bitllet i aquesta marqueta tan especial...
-
- N7
Motor gripat..
Doncs a mi m'han fet canviar de 1100 a l'altura de Correus perquè al tren en el que anàvem se li ha gripat el motor.
Quines coses més rares que passen avui...
Quines coses més rares que passen avui...
Doncs avui a Tarragona, a causa de la paralització d´unes obres a l´avinguda d´Andorra degut a que s´hi han trobat restes romanes, el Plana que fa l´enllaç entre el centre de Tarragona i l´estació de l´AVE sortia excepcionalment de l´estació RENFE de Tarragona, i parava a l´estació d´autobusos i al barri de St.Salvador...
Ei, poca broma que es veritat, excepte lo de la insignia de FGC en un foradador. Es veritat que he madrugat per agafar el primer tren, les maquines no funcionaven, i em van fer un foradet al bitllet, però rodonet, i ara si, si voleu, us ho escanejo quan em vinguin a arreglar l'escaner, d'aqui a unes hores...
I es veritat que a la vía 2 hi havíen 2 211 acoplades... si no us ho creieu, allà vosaltres, però "te lo juro por la falda de Maflda"
I es veritat que a la vía 2 hi havíen 2 211 acoplades... si no us ho creieu, allà vosaltres, però "te lo juro por la falda de Maflda"
- Trenscat
- N10
Avui a Lleida-Pirineus he vist un Velaro sèrie 103... Uenu, ja sé que posat en aquest fil no cola gaire, però a Lleida hi he estat
Last edited by Trenscat on Thursday 28/12/2006 19:18, edited 1 time in total.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Han tret la 211.08 de Sant Boi?Jo sempre la veig allà apartadeta.
Carai,quan de temps que no veig una doble composició de 3+2 de 211,i a més fent un S4 Tinc la mala sort de que sempre em toca 213 per anar a Martorell o Olesa.
Per cert,un S4 a la vía 2?No és extran?Jo crec que no prestava servei,estava fent alguna prova,i posava els indicadors de S4.
Carai,quan de temps que no veig una doble composició de 3+2 de 211,i a més fent un S4 Tinc la mala sort de que sempre em toca 213 per anar a Martorell o Olesa.
Per cert,un S4 a la vía 2?No és extran?Jo crec que no prestava servei,estava fent alguna prova,i posava els indicadors de S4.
-
- N7