Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
No és un AVE però sí està equipat amb eixos i bogis aptes per al canvi d'ample. És la sèrie 130, la qual no és res més que branques T-VII Altaria d'11 cotxes amb dues motrius Talgo/Bombardier als extrems. Quan es posin en servei faran els mateixos recorreguts que les branques T-VII (electrificats, és clar).
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jordi Freixas wrote:I arriben als 300 aquests trens?
250 km/h. Són de prestacions quasi idèntiques als ALVIA, inclòs el num. de places total.
Fals, els Alvia tenia un nombre similar de places dels Talgo VII de 9 cotxes, pero actualment s'ha afegit 2 cotxes turista a totes les branques i per tant tenen mes places.
D'aqui poc temps totes els Talgo VII actuales, es convertiran en la serie S-130 afegint a les composicions actuals 1 locomotora de canvi variable a cada extrem. Posteriorment, o potser paral.lel, es contruiran mes cotxes Talgo VII i les seves corresponents locomotores per arribar a les 45 unitats.
davida wrote:Posteriorment, o potser paral.lel, es contruiran mes cotxes Talgo VII i les seves corresponents locomotores per arribar a les 45 unitats.
Ja s'està fent ara per ara. De les 22 composicions inicials passem a 29 o 30 actualment (l'altre dia vaig veure la 7B26 en el Triana, ja reformada per a 250 km/h)
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jordi Freixas wrote:I amb aquests trens, es podrien fer els serveis Elipsos?
No, ja que no admeten tensió a 1.500 volts en corrent contínua que es la que tenen al sud de França. D'altra banda els serveis "Elipsos" són per a trens nocturns, i aquests (els 130) estan pensats per a serveis diurns.
U-Bahn wrote:Un 130 una miqueta grafitejat ha estat el cap de setmana a Orpesa. Segurament passarà la Setmana Santa a Marina d'Or...
Diria que avui ja no hi era pas, si més no no l'he vist (des de l'autopista)...i per cert...dius a Orpesa? Si només té dues vies i són passants...no seria a Benicàssim?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
U-Bahn wrote:Un 130 una miqueta grafitejat ha estat el cap de setmana a Orpesa. Segurament passarà la Setmana Santa a Marina d'Or...
Diria que avui ja no hi era pas, si més no no l'he vist (des de l'autopista)...i per cert...dius a Orpesa? Si només té dues vies i són passants...no seria a Benicàssim?
U-Bahn wrote:Un 130 una miqueta grafitejat ha estat el cap de setmana a Orpesa. Segurament passarà la Setmana Santa a Marina d'Or...
Diria que avui ja no hi era pas, si més no no l'he vist (des de l'autopista)...i per cert...dius a Orpesa? Si només té dues vies i són passants...no seria a Benicàssim?
Orpesa tiene 2 vías pasantes y 2 más de apartado.
Cuando pasé por ahí en cierto punto del tren donde no se puede ir me pareció ver tan sólo 2 vías generales...Pero bueno, si es así, pido disculpas...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...