AVE FGC,La S1 i S2 interesarà que arribin més lluny de Terra
AVE FGC,La S1 i S2 interesarà que arribin més lluny de Terra
Algú sap si en un futur llunyà la S1 o S2 s'allargarà més enllà de Terrassa i Sabadell, a altres poblacions. Interesa que arribin més lluny de Terrassa i Sabadell No? Perque vaig escoltar que FGC té en projecte per fer un AVE que uniría Barcelona amb LLeida, Girona i Tarragona. Suposo que de fer un AVE s'utilitzarà algunes estacions del Metro del Vallès com a correspondencia. I la plaça Catalunya seria més llògic que fos la terminal d'Ave al ser la via d'ample internacional. La plaça Espanya es via estreta.
- Guigui
- Administrador
Re: AVE FGC,La S1 i S2 interesarà que arribin més lluny de T
De debò creus que l'AV regional té a veure amb la línia del Vallès? Que et penses que els trens podran agafar les corbes entre Les Planes i la Floresta a 300 per hora? FGC podria operar els AV regionals, però per la infraestructura ja feta o per fer per Adif.sortrens wrote:Algú sap si en un futur llunyà la S1 o S2 s'allargarà més enllà de Terrassa i Sabadell, a altres poblacions. Interesa que arribin més lluny de Terrassa i Sabadell No? Perque vaig escoltar que FGC té en projecte per fer un AVE que uniría Barcelona amb LLeida, Girona i Tarragona. Suposo que de fer un AVE s'utilitzarà algunes estacions del Metro del Vallès com a correspondencia. I la plaça Catalunya seria més llògic que fos la terminal d'Ave al ser la via d'ample internacional. La plaça Espanya es via estreta.
I pel que fa als perllongaments de Sabadell i Terrassa, a Sabadell s'està discutint, mentre a Terrassa ja estan construint el tram Rambla-Vallparadís-Estació Renfe-Can Roca. A més, sobre això ja hi ha un fil obert, així que millor que no creem confusions obrint com a nous temes que ja s'estan discutint.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Trenscat
- N10
Hi hagi pau!
Imagino que el què vol dir en sortrens és si FGC té previst explotar trens per la línia d'alta velocitat d'adif entre Lleida i Figueres, cosa que en principi crec que està prevista. Entenc que la segona part es refereix a si allargaran el Metro del Vallès més enllà de Terrassa i Sabadell perquè la gent enllaci amb els trens d'alta velocitat de FGC a estacions com a l'Hospital General... Després em sembla que ja hi ha una mica de cacau però bé, que algú li aclareixi educadament.
Imagino que el què vol dir en sortrens és si FGC té previst explotar trens per la línia d'alta velocitat d'adif entre Lleida i Figueres, cosa que en principi crec que està prevista. Entenc que la segona part es refereix a si allargaran el Metro del Vallès més enllà de Terrassa i Sabadell perquè la gent enllaci amb els trens d'alta velocitat de FGC a estacions com a l'Hospital General... Després em sembla que ja hi ha una mica de cacau però bé, que algú li aclareixi educadament.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Home, Euskotren ja té la llicència per operar per línies d'AdIf, no?
Podrien fer mercaderies entre el País Basc i Catalunya per exemple.
També FGC ha manifestat la voluntat d'operar per línies d'ADIF, així que Euskotren i FGC podrien comprar alguna locomotora conjunta...amb els dos logos.
Podrien fer mercaderies entre el País Basc i Catalunya per exemple.
També FGC ha manifestat la voluntat d'operar per línies d'ADIF, així que Euskotren i FGC podrien comprar alguna locomotora conjunta...amb els dos logos.
Jordilar wrote:Doncs jo vui que l'AVE al Pais Basc sigui explotat per Eusko-Tren
No els fot?
Salut,
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Maco l'Euskocat...
Ferrovi wrote:liniadelRipollés wrote: També FGC ha manifestat la voluntat d'operar per línies d'ADIF, així que Euskotren i FGC podrien comprar alguna locomotora conjunta...amb els dos logos.
Linia Barcelona - Bilbao.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Per la seva seguretat...
Per la seva seguretat aquest tren està dotat amb un limitador de velocitat...Jordilar wrote:Us imagineu un servei AV explotat per TMB?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2