Page 1 of 1
Barres al sostre
Posted: Monday 22/01/2007 16:10
by Mortadel·lo
tant costaria posar-ne? a tots els països civilitzats els metros tenen barres a dalt o alguna mena d'agafador per poder-te agafar i no haver d'estar 25 persones agafant la mateixa barra (que si a més està davant d'una porta estorben), no se si és cosa de les condicions que posa tmb o dels dissenyadors...però faria guanyar molta qualitat de vida als usuaris
Posted: Monday 22/01/2007 17:42
by vr
Totalment d'acord. Més d'una vegada he vist turistes despistats aixecant els braços per agafar-se al buit.
Posted: Monday 22/01/2007 18:02
by metring
Si, però que les possin a una alçada mitja, ja que jo, o bé em poso de puntetes, o he de fer dominades (exercici de musculació, consistent en aixecar el teu propi pes, agafan-te d'una barra).
Posted: Tuesday 23/01/2007 9:41
by Mortadel·lo
metring wrote:Si, però que les possin a una alçada mitja, ja que jo, o bé em poso de puntetes, o he de fer dominades (exercici de musculació, consistent en aixecar el teu propi pes, agafan-te d'una barra).
millor encara, així fas exercici!
Posted: Tuesday 23/01/2007 10:37
by Guigui
Al metro de Viena, en lloc de barres, pengen del sostre tot de manetes de cautxú. És divertit veure com ballen totes a ritme quan el tren fa batzegades per contracorbes o altres coses.
Posted: Tuesday 23/01/2007 10:48
by Minotaure
metring wrote:Si, però que les possin a una alçada mitja, ja que jo, o bé em poso de puntetes, o he de fer dominades (exercici de musculació, consistent en aixecar el teu propi pes, agafan-te d'una barra).
El problema és que després la gent alta tocarà de cap amb les barres.
Posted: Tuesday 23/01/2007 11:37
by Platanito
metring wrote:Si, però que les possin a una alçada mitja, ja que jo, o bé em poso de puntetes, o he de fer dominades (exercici de musculació, consistent en aixecar el teu propi pes, agafan-te d'una barra).
Això mateix! Així, els que fem 1'80 en amunt ens hi deixarem les banyes.
Millor manetes penjant, com diu en Guigui. De fet, els autobusos de BCN en duien abans. Donen menys seguretat, però sempre és millor que no res. Jo he hagut de recolzar-me més d'una vegada al sostre d'una 4000 amb compte de no tallar-me els dits ni omplir-me de caqueta.
Posted: Tuesday 23/01/2007 11:38
by metring
Doncs si, aquelles tires que hi han, per exemple, al metro de Londres, van força bé.
Posted: Tuesday 23/01/2007 14:10
by EUKibo
Home l'ideal es que no vagin tant saturats els trens! XD
Tot i que els metros nous tenen el pal vertical que se separa en 4 perque s'hi pugui agafar més gent cosa que vaig trobar interessant el primer cop que ho vaig veure.
El pal del sostre tampoc es cap problema pels alts, nomes ocupa un poquet, camines pel costat i no cal que t'ajupis si ets alt. XD el problema es que has de estar al tanto quan passis per sota que no et fagis un bony!!!
almenys algú riura, no sera en va el nyanyo. "Pallassos al metro"
Posted: Tuesday 23/01/2007 20:12
by BRILL 18
Recordo que en una unitat de la serie 400, no recordo quina, pero si que era de l'ultima generacio, es a dir les ultimas entregades, suposo que seria experimental, li van col.locar unas barres de les que penxaven agafadors, tipos autobus antic, segurament no deuria donar resultat ja que l'experiment no va tirar endevant
Posted: Tuesday 23/01/2007 20:28
by El LLOP
Bona memòria Brill.
Posted: Tuesday 23/01/2007 20:31
by BRILL 18
Acabo de veure amb atencio les fotos de la serie 400 a la pagina de J MORA, i el 400 preservat te aquesyes barres, de totes maneres LLOP, crec que la teva foto es de quan circulaven ,oi, ja que segons crec a la reconstruccio del 400 han patinat una mica amb el color interior
Posted: Tuesday 23/01/2007 21:57
by EUKibo
Com mola el termometre de la L1 !!!
Posted: Tuesday 23/01/2007 23:49
by Jordilar
El termometre que apareix a la foto no es original, oi?
Salut,
Posted: Wednesday 24/01/2007 9:11
by Platanito
BRILL 18 wrote:Acabo de veure amb atencio les fotos de la serie 400 a la pagina de J MORA, i el 400 preservat te aquesyes barres, de totes maneres LLOP, crec que la teva foto es de quan circulaven ,oi, ja que segons crec a la reconstruccio del 400 han patinat una mica amb el color interior
Quina reconstrucció? L'únic 400 que queda és l'únic que no s'ha desballestat, està als tallers de Sagrera i és el de la foto que ens ha mostrat EL LLOP.
Jordilar wrote:El termometre que apareix a la foto no es original, oi?
Depèn. Abarca de Santa Coloma a Av. Carrilet, el que vol dir que és posterior a l'apertura del tram de l'Hospitalet, que és de mitjans dels 80. Això vol dir que no és original de quan la sèrie va entrar en servei, però sí que hi és allà des que van inaugurar aquella ampliació.
Aprofito per agrair EL LLOP per refrescar-me la memòria. En algun racó del meu cap recordava haver vist aquests agafadors al metro. Era a la meva línia habitual, evidentment.