Page 1 of 1

Vapor i circulacions especials del 21 al 28 d'Abril

Posted: Wednesday 24/01/2007 11:48
by davida
La agencia The Railway Touring Company organitza del 21 al 27 d'abril el següent viatge en tren:
- Dissabte 21: Eurostar a Lilla. TGV a Toulouse.
- Diumenge 22: Mikado Toulouse - Ax-les-thermes, tren regular fins La Tor, Renfe fins a Ribes, Cremallera a Nuria, tren fis a Vic i nit a Cardona
- Dilluns 23: Suria - Port de Barcelona en automotor Man. Visita a Barcelona
- Dimarts 24: Vaport amb la 209 de Martorell a Monistrol i cremallera a Montserrat. Visita per la tarda al museu de Vilanova.
- Dimecres 25: Garrafeta i 5 cotxes Lleida - Pobla de Segur.
- Dijous 26: Ave Zaragoza - Lleida. Visita a Zaragoza. Talgo a San Sebastia.
- Divendres 27: Visita al museu del vapor d'Azpeitia. Tren de vapor i de treball. Autocar fins Hendaya i TGV a Bordeus-
- Dissabte 28: TGV Bordeus - Lille i Eurostar Lilla- Londres.
Preu: 1325 lliures, uns 1800€

Posted: Wednesday 24/01/2007 12:09
by genissimon
Només una pregunta:

Ja deixen pujar la garrafeta més amunt de Balaguer, o aniran amb la Yeyé des de Balaguer a La Pobla?

La mikado SNCF a Ax, un MAN a Súria i la garrafeta a La Pobla, són espectacles dignes de ser vistos.

Salut !!

Posted: Wednesday 24/01/2007 13:14
by josep_serre
Si mires la darrera línia del missatge del davida entendràs el perquè.
genissimon wrote:Només una pregunta:

Ja deixen pujar la garrafeta més amunt de Balaguer, o aniran amb la Yeyé des de Balaguer a La Pobla?
Salut !!

Re: Vapor i circulacions especials del 21 al 28 d'Abril

Posted: Wednesday 24/01/2007 20:19
by orique
davida wrote:Talgo a San Sebastia.
D'un pato a un Talgo III, que no les pase ná. :x

Re: Vapor i circulacions especials del 21 al 28 d'Abril

Posted: Wednesday 24/01/2007 20:26
by entfe001
orique wrote:D'un pato a un Talgo III, que no les pase ná. :x
Bah, alguns de nosaltres hem canviat d'una 440R via Calaf a un flamant ànec :P

Posted: Wednesday 24/01/2007 20:55
by davida
El meus ultims Zaragoza - Barcelona encara mes estrambotics:
- AVE S-102 en preferent Zaragoza - Lleida.
- Camell 593 Lleida - Calaf
- 440R Calaf - Torre Baró
En aquest viatge vaig perdre la camara de fotos a Zaragoza Delicias, finalment va apareixer i vaig tornar a Zaragoa Delicias a recuperar la camara amb un viatge mes estrambotic:
- 451 La Llagosta - Granollers
- 440R Granollers- Cerbere
- Rama reversible Cerbere - Toulouse
- Corail Intercities Toulouse - Irun
- Estrella Pio Baroja Irun - Casetas
- Bus substitutori Casetas - Zaragoza Delicias

Posted: Wednesday 24/01/2007 22:47
by Jordilar
Seria un gran present per a mi anar amb un MAN fins al port. Serà possible?

Salut,

Posted: Thursday 25/01/2007 9:28
by genissimon
No entenc el teu missatge. M'ho pots explicar altre cop d'una altra manera?

Que vols dir, que perquè paguen 1800 € per càpita pujaran amb vapor fins a La Pobla de S.?

Entenc que aquest preu és un "tot inclòs" amb tots els bitllets, hotels, menjars, autocars, etc...

Salut !!
josep_serre wrote:Si mires la darrera línia del missatge del davida entendràs el perquè.
genissimon wrote:Només una pregunta:

Ja deixen pujar la garrafeta més amunt de Balaguer, o aniran amb la Yeyé des de Balaguer a La Pobla?
Salut !!

Posted: Thursday 25/01/2007 10:29
by orique
Pagant, Sant Pere canta.

Posted: Thursday 25/01/2007 12:13
by genissimon
Poderoso caballero es Don Dinero

Només una altra pregunta:

Tinc entès que a La Pobla de S. només hi ha dues vies en topall i una agulla que les uneix pel cantó Lleida.

Així, doncs, per invertir la composició de l'ARMF haurà de pujar igualment una Yeyé per fer les maniobres. Es clar que potser també s'obliga a fer-la pujar com a màquina de socors.

Salut !!
orique wrote:Pagant, Sant Pere canta.

Posted: Thursday 25/01/2007 17:48
by entfe001
Hi havia una agulla entre les dues vies precisament per poder fer aquesta maniobra, el que no recordo és com ha quedat amb les obres que ha fet FGC a la línia.

Posted: Thursday 25/01/2007 17:54
by liniadelRipollés
Està igual. No cal que pugi cap ieié.
El que s'ha suprimit és la tercera via, si bé sembla que pot reimplantar-se.
entfe001 wrote:Hi havia una agulla entre les dues vies precisament per poder fer aquesta maniobra, el que no recordo és com ha quedat amb les obres que ha fet FGC a la línia.

Posted: Thursday 25/01/2007 18:01
by liniadelRipollés
No estic del tot d'acord amb aquesta afirmació. Si mirem la qunatitat de trens, autocars, hotels que hi intervenen i tenim en compte el nivell de vida anglès no és tant car.

Hem de tenir en compte que la via s'ha renovat, que hi ha nou gestor i que encara no haurà començat la temporada d'incendis.

Crec, a més, que quan algú organitza quelcom de forma seriosa se li obren moltes portes.
josep_serre wrote:Si mires la darrera línia del missatge del davida entendràs el perquè.
genissimon wrote:Només una pregunta:

Ja deixen pujar la garrafeta més amunt de Balaguer, o aniran amb la Yeyé des de Balaguer a La Pobla?
Salut !!

Posted: Thursday 25/01/2007 18:13
by liniadelRipollés
Si no recordo malament, el 4 de maig hi ha visita d'anglesos amb doble tracció de locomotores dièsel de FEVE fins a....Hendaia.

Evidentment passant per l'enllaç d'Ariz-Basauri.

Posted: Thursday 25/01/2007 18:32
by Jordilar
Hola:

Poc abans del traspás a FGC de la linia de la pobla es va decidir en posar una limitació de 30 a tots els trens de material convencional. Així que els trens amb garrafeta no donaven l'horari i resultàven afectats els trens regulars. Finalment es va decidir -per sentit comú- que la 10800 podia pujar sense aquesta limitació, tot i que fos un tren de material convencional, doncs els pès per eix de la locomotora era inferior al dels automotors Fiat.

Ara bé si be encara hi és aquesta consigna i els anglesos volen pujar amb locomotora de vapor haurán de pujar a 30 i per força tenir que obrir a Circulació Tremp o be saltar-se aquesta limitació i fer marxa normal.
Salut,

Posted: Thursday 25/01/2007 19:13
by liniadelRipollés
Ja no existeix limitació específica per a locomotores i mercaderies a la línia de La Pobla de Segur, en cap punt.
Les limitacions existents actuals són vàlides per a tot el material i venen determinades per inestabilitats dels talussos en zones de baixa visibilitat. La via està perfecta, almenys des del pas a nivell de Balaguer banda La Pobla :D en amunt.


Jordilar wrote:Hola:

Poc abans del traspás a FGC de la linia de la pobla es va decidir en posar una limitació de 30 a tots els trens de material convencional. Així que els trens amb garrafeta no donaven l'horari i resultàven afectats els trens regulars. Finalment es va decidir -per sentit comú- que la 10800 podia pujar sense aquesta limitació, tot i que fos un tren de material convencional, doncs els pès per eix de la locomotora era inferior al dels automotors Fiat.

Ara bé si be encara hi és aquesta consigna i els anglesos volen pujar amb locomotora de vapor haurán de pujar a 30 i per força tenir que obrir a Circulació Tremp o be saltar-se aquesta limitació i fer marxa normal.
Salut,

Posted: Thursday 25/01/2007 22:03
by megapauer
Sense comptar aquest pas a nivell, que tinc un vídeo de com salten els tirafondos gairebé 5 centímetres quan passa el camell...

Posted: Friday 26/01/2007 9:11
by genissimon
Ja m'heu alegrat el dia. També amb la notícia de la segona agulla a La Pobla de Segur. 8)

Gràcies.

Salut !!
liniadelRipollés wrote:Ja no existeix limitació específica per a locomotores i mercaderies a la línia de La Pobla de Segur, en cap punt.
Les limitacions existents actuals són vàlides per a tot el material i venen determinades per inestabilitats dels talussos en zones de baixa visibilitat. La via està perfecta, almenys des del pas a nivell de Balaguer banda La Pobla :D en amunt.