Page 1 of 1

ABEL CALDERA. Vaya elemento...

Posted: Monday 29/01/2007 13:17
by Ecomobisostrans
Image
Aquest senyor el vaig tenir de profe a l'escola d'adults Palau de Mar de Barcelona i era un cardo borriquero. I ara es dedica a escriure articles amb la mateixa qualitat professional que quan feia de mestre. Fixeu-vos en aquesta article. Tira per terra l'AVE com si no fes cap falta i nomes es fes per especular i a sobre amb arguments patètics com aquest de "quanta gent del Berguedà l'utilizarà". Per aquesta regla de tres, no es contruiria cap tren, ja que, per exemple, si es fa la línia aquesta de Barcelona a Berga, quanta gent de la Vall d'Aran la utilitzarà?, quanta gent de l'Alt Empordà la utilitzarà?, quanta gent del Montsià la utilitzarà? O es que els Berguedans som ciutadans amb més categoria per tenir abans el tren que els altres?
Per tant, tot i que es molt necessari el tren a Berga (i soc el primer que no paro de reivindicar-lo), l'AVE tambe ho es i per tant ha de ser construit amb la major rapidesa possible.

Posted: Monday 29/01/2007 13:24
by metring
Ja, és que una cosa no ha d'estar renyida amb l'altre. Tots dos trens són necessaris. A mí també m'agradaria queixar-me de per què no hi ha un AVE Màlaga-Barcelona, per la mateixa regla de tres... :P

Posted: Monday 29/01/2007 15:40
by Guigui
Però en una cosa té raó l'articulista: el prodigiós desplegament de recursos econòmics per farcir la pell de brau de LAV, en contrast amb la deixadesa que impera al Renfomentadifstan convencional. I no dic que una cosa sigui incompatible amb l'altra, passa que la política ferroviària del govern central sí que sembla partir d'aquest principi.