Page 1 of 1

112 + 111 a FGC, dubte que tinc

Posted: Tuesday 30/01/2007 20:16
by Estrella_de_Galicia
Pregunta que faig:

avui he vist passar una 112 que portaba a una 111, anaven juntes eran sobre les 17.30 (jo estava a la bonanova) i voldria saber si aquesta extranya composició es per potar les unitats per prepararles per les hores puntes o simplement per reparar la 111?

Prepararles vui dir, per exemple deixar-ne la 111 a Rubi y la 112 continuar fins a Terrassa.

A veure si em podeu aclarir aquest dubte.

Gracias

Posted: Tuesday 30/01/2007 21:02
by liniadelRipollés
Has tingut sort, aquesta composició només l'he vista un cop. Normalment és per avaria d'una unitat.

Un cop vaig tenir el plaer de veure 112 + Brill en quedar-se tirat aquest entre Baixador i les Planes.

Posted: Tuesday 30/01/2007 21:11
by Jordilar
Hi ha una foto a Tranvía Portal d'una 112 + 111 als antics tallers de Sarrià. L'autor de la foto és el que ha escrit el missatje de dalt :D :)

Posted: Tuesday 30/01/2007 22:44
by Mako448
Una 211+213 m'imagino que no ès podrà.Encara que si una 111+112 poden acoblar-se,potser una 211+213.........,peró ho dubto.

Posted: Wednesday 31/01/2007 9:04
by Platanito
Ja que esmentem les sèries de FGC, algú sabria explicar per què es va saltar de la 211 a la 213? Es a dir, per què no hi ha una 212?

Posted: Wednesday 31/01/2007 9:26
by orique
Jo tinc una teoria i és que les UT 212 havien de ser les del Cremallera de Montserrat.

Però això és una teoria. :)

Posted: Wednesday 31/01/2007 10:50
by davida
En un principi es va pensar explotar el cremallera de Montserrat amb trens directes de Barcelona fins el Monastir, circulant per adherencia fins a Monistrol Vila i amb cremallera fins al dalt. Per motius que desconec finalmente es va decidir explotar-la amb transbord a Monistrol.
Segons sembla es va arribar a fer estudis o projectes per solicitar la serie 212 per aquest servei directe, pero mai van arribar a fer-se.

Posted: Wednesday 31/01/2007 11:20
by Platanito
Segons diu el nostre líder Oh Gran Wefer a la Pàgina Mare (http://www.wefer.com/w5/fgc/fgc8000.htm), les hereves dels 211 havien de ser els 212, fets a imatge i semblança dels 112. Si això és una errada del Wefer i el que dieu és cert, caldria investigar el tema i aconseguir més dades de la nonata sèrie 212.

Posted: Wednesday 31/01/2007 11:34
by Jordilar
I no es podrien haver anomenat les 213 com a 212 i tot el que ve després que vagi seguint la succesió?

Això també es bastant de moda en la nomenclatura de l'ATM...

Posted: Wednesday 31/01/2007 11:39
by Platanito
Jordilar wrote:I no es podrien haver anomenat les 213 com a 212 i tot el que ve després que vagi seguint la succesió?

Això també es bastant de moda en la nomenclatura de l'ATM...
Sí, home! I oblidar així aquesta tradició tan nostrada? Aquells 25 anys amb 4 línies de metro sense L2, aquests ja veurem quants amb L11 però sense L9 ni L10, aquesta R10 sense R8 ni R9, aquesta sèrie 9000 de TMB sense sèries 7000 ni 8000 i la 6000 vés a saber quan...

Posted: Wednesday 31/01/2007 14:23
by EUKibo
XDDD Es veritat aquí tenim la cultura d'anant-nos saltant els numeros... si es que... Al senyor Nadal l'haurem d'enviar a P3 a que torni a aprendre el numeros i a veure si aixi s'espavila una mica més i s'encarrega de tirar endavant el transport public d'una manera mes eficient

Posted: Wednesday 31/01/2007 17:24
by marcel
davida wrote:En un principi es va pensar explotar el cremallera de Montserrat amb trens directes de Barcelona fins el Monastir, circulant per adherencia fins a Monistrol Vila i amb cremallera fins al dalt. Per motius que desconec finalmente es va decidir explotar-la amb transbord a Monistrol.
Segons sembla es va arribar a fer estudis o projectes per solicitar la serie 212 per aquest servei directe, pero mai van arribar a fer-se.
Segons tinc entes, un projecte preveia una unitat apte per circular per adherencia a una velocitat elevada (com les 213 suposo...) i apte per circular per cremallera. Ja se sap que les coses rares son MOLT cares.

Posted: Wednesday 31/01/2007 18:25
by liniadelRipollés
Les 211 i les 213 són acobables i de fet es va invertir per modificar l'enganxall de les 211 per a fer-ho possible.

Altra cosa és que la composició sigui horrorosa i no ho facin en servei comercial.

Jo el que tinc ganes de veure és un STADLER groc acoblat a un autèntic tren groc.

Posted: Wednesday 31/01/2007 21:59
by U-Bahn
EUKibo wrote: XDDD Es veritat aquí tenim la cultura d'anant-nos saltant els numeros... si es que... Al senyor Nadal l'haurem d'enviar a P3 a que torni a aprendre el numeros i a veure si aixi s'espavila una mica més i s'encarrega de tirar endavant el transport public d'una manera mes eficient
I després de P3, se saltarien P4 i aniria directament a P5, igual que amb el nom de les línies. :D :D

Posted: Wednesday 31/01/2007 22:12
by mikado
EUKibo wrote:XDDD Es veritat aquí tenim la cultura d'anant-nos saltant els numeros... si es que... Al senyor Nadal l'haurem d'enviar a P3 a que torni a aprendre el numeros i a veure si aixi s'espavila una mica més i s'encarrega de tirar endavant el transport public d'una manera mes eficient
A quin Nadal ???

Perque amb la "chollocultura del hermaneo" tenim Nadals a dojo, Maragalls a dojo i Carods a dojo. I almenys en transport ningú ha demostrat solvència contrastada

Posted: Wednesday 31/01/2007 22:48
by EUKibo

Posted: Wednesday 31/01/2007 23:22
by mikado
EUKibo wrote:Al Nadal d'aquest video:

http://www.youtube.com/watch?v=ZhwFLH2__r4
I aquest de la foto, és el "Tete Nadal" que dirian els del Minoria Absoluta , Secretari de Mobilitat de la Generalitat.

Posted: Wednesday 31/01/2007 23:28
by EUKibo
ah! no sabia que eren tetes, vaja vaja...

Posted: Sunday 18/02/2007 9:43
by entfe001
liniadelRipollés wrote:Jo el que tinc ganes de veure és un STADLER groc acoblat a un autèntic tren groc.
Crec que pereferiries veure la maniobra d'acoblament :D