Estació sense servei
Estació sense servei
Avui he estat per la comarca d'Osona i m'hi he acostat (era un dels llocs pendents de visita):
- Attachments
-
- orq0402200701.jpg (255.51 KiB) Viewed 3535 times
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Per qué fa 2 anys van decidir tancar Queixans?
Respecte al tema d'estacions sense servei,no sé que dir,trobo que hi han masses estacions tancades a la xarxa tant de rodalies com de mitjana distància.Algunes val no serveixen de massa,peró per exemple,Sant Ildefons en el lloc on és troba,podria donar un gran servei?Per qué és va tancar Sant Ildefons?
Aquesta estacio de la R3 Taradell sempre que passo amb la R3 miro fixar-me si la veig peró no sé per qué mai l'he vist,i he passat per allà amb tren!,a quin costat cau?
Respecte al tema d'estacions sense servei,no sé que dir,trobo que hi han masses estacions tancades a la xarxa tant de rodalies com de mitjana distància.Algunes val no serveixen de massa,peró per exemple,Sant Ildefons en el lloc on és troba,podria donar un gran servei?Per qué és va tancar Sant Ildefons?
Aquesta estacio de la R3 Taradell sempre que passo amb la R3 miro fixar-me si la veig peró no sé per qué mai l'he vist,i he passat per allà amb tren!,a quin costat cau?
Re: Estació sense servei
Bufff... no l'he vista jo cops ni res des del trenorique wrote:Avui he estat per la comarca d'Osona i m'hi he acostat (era un dels llocs pendents de visita):