S'hauria de fer la Liberalització total del servei del "Taxi". Per així permetre també tenir més Taxis a la nit. Tenir un TP de Metro, Bus, Tramvia i també "Taxi" les 24 hores del dia de forma interrompuda durant els 365 dias de l'any. Hi ha molta gent que treballa per la nit o que surt de treballar a la 1h,2h,3h de la matinada i que no li agrada anar amb Metro a segons quines hores de la matinada o que es troba en una zona complicada com un recinte industrial aïllat i vol la seguretat d'un "Taxi". Per això cal tenir un servei sempre que es necessiti i que alhora la gent pugui escollir el transport que volgui a qualsevol hora i moment. Així les ciutats de l'àrea metropolitana estaran molt ben comunicades i tindrem més qualitat de vida tots plegats.
L'altre dia vaig agafar un Taxi. No l'agafo sovint, perque tampoc es barat el servei, però dues o tres vegades al mes si. Soc un defensor de tots els transports públics i privats. Sobretot públics. L'altre dia a la nit parlant amb un taxista que feia el servei nocturn, vam arribar a la conclusió que el "Metro 24 hores, només als caps de setmana i vigília de festiu" és la millor solució per a tots, fins i tot els taxistes estan d'acord, no és el primer taxista que m'hi trobo, la majoria pensa que una xarxa pública de Bus i Metro les 24 hores faria que la gent es repartís més i els Taxistes estarien més tranquils a la nit. Això no els farà perdre la feina, perque sempre hi haurà algú que agafarà el Taxi.
Liberització total del Taxi les 24h/ Anèctodes Nocturnes
Liberització total del Taxi les 24h/ Anèctodes Nocturnes
Last edited by sortrens on Tuesday 25/09/2007 21:47, edited 3 times in total.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
El taxi al carrer a Barcelona i als municipis de l'àrea metropolitana, està el taxi groc i negre, son els que s'agafan aixecant la mà. Els taxistes que circulen no poden agafar passatge en un radi de 50 metres d'una parada.
El taxi per telèfon es un altre mitjà efectiu per agafar un taxi. Es pot fer trucant a una de les 18 emissores de ràdio-taxi que operen a l'àrea metropolitana de Barcelona. Des de la centraleta de la emissora fan arribar la sol.licitud al taxi de la seva flota més proper al lloc des d'on s'ha fet la trucada i donant el número de la llicència del vehicle perquè així es facilita que es pogui agafar.
Hi han serveis de Taxi que et portant els medicaments a casa, alguns tenen servei de mòbil dintre dels seus cotxes disponibles exclusivament pels clients. Algunes xarxes de taxi per telèfon son només de la marca Mercedes o la que sigui en tota la seva flota. Està el taxi verd servei de Transport Escolar, està el taxi amic amb vehicles adaptats per a persones amb problemes de mobilitat > Això es molt important, així facilitem també l'accés a tothom en el camp del taxi. I amb altres serveis: Facturació mensual a empreses i particulars que la sol.licitin. Paqueteria. Rutes turístiques, amb conductors amb idiomes estrangers, emissió d'un tiquet detallat del servei mitjançant impressora, vehicles que disposen d'aire condicionat i sistema GPS de localització, petició d'un servei mitjançant el teclat del telèfon de l'usuari sense passar per operadora, servei permanent les 24 hores del dia, cobrament mitjançant targeta de crèdit, aire acondicionat. Deu n'hi do
El taxi per telèfon es un altre mitjà efectiu per agafar un taxi. Es pot fer trucant a una de les 18 emissores de ràdio-taxi que operen a l'àrea metropolitana de Barcelona. Des de la centraleta de la emissora fan arribar la sol.licitud al taxi de la seva flota més proper al lloc des d'on s'ha fet la trucada i donant el número de la llicència del vehicle perquè així es facilita que es pogui agafar.
Hi han serveis de Taxi que et portant els medicaments a casa, alguns tenen servei de mòbil dintre dels seus cotxes disponibles exclusivament pels clients. Algunes xarxes de taxi per telèfon son només de la marca Mercedes o la que sigui en tota la seva flota. Està el taxi verd servei de Transport Escolar, està el taxi amic amb vehicles adaptats per a persones amb problemes de mobilitat > Això es molt important, així facilitem també l'accés a tothom en el camp del taxi. I amb altres serveis: Facturació mensual a empreses i particulars que la sol.licitin. Paqueteria. Rutes turístiques, amb conductors amb idiomes estrangers, emissió d'un tiquet detallat del servei mitjançant impressora, vehicles que disposen d'aire condicionat i sistema GPS de localització, petició d'un servei mitjançant el teclat del telèfon de l'usuari sense passar per operadora, servei permanent les 24 hores del dia, cobrament mitjançant targeta de crèdit, aire acondicionat. Deu n'hi do
Last edited by sortrens on Tuesday 25/09/2007 21:45, edited 1 time in total.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Els taxistes en servei nocturn ja fa temps que estan perjudicats, i el perjudici se l'han creat ells sols. L'aplicació del suplement nocturn de 2 euros, ha provocat que, primer, hi hagi més quantitat de taxis al carrer però a més, la gent s'ha decantat pel Nitbus o pel cotxe privat, perquè creu abusiu el suplement, segons vaig llegir fa unes setmanes a la premsa.
Una conseqüència de tot això? Ja fa molt de temps que, per la matinada, ja no es formen cues llarguísimes esperant un taxi a la cantonada de Pl. Catalunya - La Rambla, davant de l'Sfera.
Una conseqüència de tot això? Ja fa molt de temps que, per la matinada, ja no es formen cues llarguísimes esperant un taxi a la cantonada de Pl. Catalunya - La Rambla, davant de l'Sfera.