http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/
---------------------------
Llançadora de fira a fira
Del 14 al 19 de maig, durant el Saló de Construmat, entrarà en servei la nova estació de plaça Europa de la línia Llobregat-Anoia dels FGC de manera que es posarà en funcionament un tren llançadora entre la Fira de la Gran Via i la Fira de Montjuïc.
D'altra banda, entre enguany i l'any que ve s'adjudicaran 70 dels 120 milions que aquesta legislatura es destinaran a l'habilitació de carrils per a bus públic. Es començarà enguany construint el carril reversible a la C-58 entre Ripollet i l'avinguda Meridiana i l'any que ve començaran les obres del carril d'entrada a Barcelona de la C-31 entre Montgat i la plaça de les Glòries. Política Territorial també preveu que aquest primer trimestre surti a subhasta l'obra integral del desdoblament de l'eix transversal i que es disposi a finals d'any de l'estudi de viabilitat del tren de Catalunya a Andorra.
Llançadora de FGC entre fires (Pl. Espanya-Pl. Europa)
- wefer
- Administrador
Llançadora de FGC entre fires (Pl. Espanya-Pl. Europa)
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Que han fet una vía morta entre Europa i Gornal?Que voeln fer aquests de FGC, L8B?
Personalment,crec que no és pot,primer per que ficar mès circulacions como que no,ja va algo saturat segons diuen la gent de FGC(per mi no).
Jo em pregunto com és muntaràn això la gent de FGC?SI un tren acaba a Euopa,com ho farà per canviar de sentit,o han fet una via morta secreta o jo que sé,peró crec que per mi no és massa bona idea.
Si volen posar una llançadora,directament que posin mès L8's i llestos,mès fàcil i altres llocs també sortiran beneficiats.
PD:Entre Europa i Gornal hi han canvis d'agulla,peró dubto que facin lo de canviar de sentit allà,ja que seria una pèrdua de temps considerable,i clar,faria retrassar els trens de la resta de serveis.
Personalment,crec que no és pot,primer per que ficar mès circulacions como que no,ja va algo saturat segons diuen la gent de FGC(per mi no).
Jo em pregunto com és muntaràn això la gent de FGC?SI un tren acaba a Euopa,com ho farà per canviar de sentit,o han fet una via morta secreta o jo que sé,peró crec que per mi no és massa bona idea.
Si volen posar una llançadora,directament que posin mès L8's i llestos,mès fàcil i altres llocs també sortiran beneficiats.
PD:Entre Europa i Gornal hi han canvis d'agulla,peró dubto que facin lo de canviar de sentit allà,ja que seria una pèrdua de temps considerable,i clar,faria retrassar els trens de la resta de serveis.
- Pere
- N9
Així que d'aqui poc ja entren en servei les estacions de Martorell Central i Europa.
Gràcies per la informació Marçal (wefer) !
PD: S'atreviran a posar 211 en els trens llançadora ?
Gràcies per la informació Marçal (wefer) !
PD: S'atreviran a posar 211 en els trens llançadora ?
Last edited by Pere on Thursday 08/02/2007 15:06, edited 1 time in total.
- genissimon
- N10
Doncs jo ho trobo bé, ja que havia patit més d'una vegada l'embús per travessar el passeig de la Zona Franca venint des de Montjuïc-2 (L'H) amb el bus llançadora que, passant pel sot del migdia, anava a Montjuïc-1 (pl. Espanya).
De tota manera, llanço una pregunta:
Mantindran com a aparcament el sot del migdia?
Si mantenen l'aparcament del sot del migdia, posaran llançadores a pl. Espanya, almenys?
Salut !!
De tota manera, llanço una pregunta:
Mantindran com a aparcament el sot del migdia?
Si mantenen l'aparcament del sot del migdia, posaran llançadores a pl. Espanya, almenys?
Salut !!
- Trenscat
- N10
Jo no sé perquè però m'ensumo que els periodistes han posat "llançadora" però que realment seran serveis L8 (i S8, S4) simplement...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
O que pasarà, com quan el Transversal feia llançadores per l'exposició del 29, tema del que vam parlar al fil de si el metro hauria de fer serveis sense aturar-se a totes les estacions.