EMBUTIDO RENFE (Sistemes d'informació i serveis especials)
- EUKibo
- N9
EMBUTIDO RENFE (Sistemes d'informació i serveis especials)
Enceto aquest tema per comentar els sistemes d'informació de la web de RENFE així com la programació de serveis especials, començo amb la noticia de la feria del chorizo o algo aixi, que en penseu?
Noticia de la web oficial de RENFE.
http://www.renfe.es
El sábado día 10 y el domingo día 11, se verán reforzados los Cercanías de la línea C-3 entre Valencia-Requena
--------------------------------------------------------------------------------
Renfe programa cuatro trenes de Cercanías Especiales para trasladarse a la XIV Muestra de Embutido Artesano y de Calidad
· La oferta habitual se incrementará con 2500 plazas extras
09/02/2007. Renfe Cercanías ha programado una oferta especial de trenes para desplazarse a Requena con motivo de la celebración de la XIV Muestra de Embutido Artesano y de Calidad que se celebra del 8 al 11 de febrero, proporcionando así, un acceso económico, rápido y cómodo.
Debido a la elevada demanda que se produce para desplazarse a la citada localidad, se incrementan 2500 plazas extra que se añaden a la oferta habitual de Renfe Cercanías en la línea C-3 Valencia-Requena, en ambos sentidos.
Asimismo, Renfe y la Muestra de Embutido fomentan el uso del tren para asistir al certamen aplicando descuentos del 40 por ciento respecto al precio del billete sencillo a los grupos formados por 10 personas que soliciten viajar colectivamente.
El incremento de la oferta consiste en:
Sábado, 10 de febrero
Tren Especial con salida de Valencia a las 16.08 h, paso por Buñol a las 16.59 y llegada a Requena a las 17.43 h.
Tren Especial con salida de Requena a las 18.20. Paso por Buñol a las 19.08, y llegada a Valencia a las 19.52 h.
Domingo, 11 de febrero:
Tren Especial con salida de Valencia a las 9.38 h., paso por Buñol a las 10.26 y llegada a Requena a las 11.07 h. A la llegada a Requena está programada una visita guiada al Centro Histórico de la Villa. Este tren circulará con el doble de plazas ofertadas habitualmente.
Tren Especial con salida de Requena a las 17.24. Paso por Buñol a las 18.01, y llegada a Valencia a las 18.50 h. Este tren circulará con el doble de plazas ofertadas habitualmente.
La XIV Muestra de Embutido Artesano y de Calidad, que se celebra en Requena, se convierte en un centro de atracción de visitantes. Requena se encuentra a 70 kilómetros de Valencia, en la línea C-3 que une la capital valenciana con Utiel.
Con esta iniciativa, Renfe pretende facilitar la asistencia a este tipo de iniciativas culturales y lúdicas, mediante un medio de transporte seguro, cómodo y eficaz, a cuantas personas lo deseen.
Espero comentaris...
Noticia de la web oficial de RENFE.
http://www.renfe.es
El sábado día 10 y el domingo día 11, se verán reforzados los Cercanías de la línea C-3 entre Valencia-Requena
--------------------------------------------------------------------------------
Renfe programa cuatro trenes de Cercanías Especiales para trasladarse a la XIV Muestra de Embutido Artesano y de Calidad
· La oferta habitual se incrementará con 2500 plazas extras
09/02/2007. Renfe Cercanías ha programado una oferta especial de trenes para desplazarse a Requena con motivo de la celebración de la XIV Muestra de Embutido Artesano y de Calidad que se celebra del 8 al 11 de febrero, proporcionando así, un acceso económico, rápido y cómodo.
Debido a la elevada demanda que se produce para desplazarse a la citada localidad, se incrementan 2500 plazas extra que se añaden a la oferta habitual de Renfe Cercanías en la línea C-3 Valencia-Requena, en ambos sentidos.
Asimismo, Renfe y la Muestra de Embutido fomentan el uso del tren para asistir al certamen aplicando descuentos del 40 por ciento respecto al precio del billete sencillo a los grupos formados por 10 personas que soliciten viajar colectivamente.
El incremento de la oferta consiste en:
Sábado, 10 de febrero
Tren Especial con salida de Valencia a las 16.08 h, paso por Buñol a las 16.59 y llegada a Requena a las 17.43 h.
Tren Especial con salida de Requena a las 18.20. Paso por Buñol a las 19.08, y llegada a Valencia a las 19.52 h.
Domingo, 11 de febrero:
Tren Especial con salida de Valencia a las 9.38 h., paso por Buñol a las 10.26 y llegada a Requena a las 11.07 h. A la llegada a Requena está programada una visita guiada al Centro Histórico de la Villa. Este tren circulará con el doble de plazas ofertadas habitualmente.
Tren Especial con salida de Requena a las 17.24. Paso por Buñol a las 18.01, y llegada a Valencia a las 18.50 h. Este tren circulará con el doble de plazas ofertadas habitualmente.
La XIV Muestra de Embutido Artesano y de Calidad, que se celebra en Requena, se convierte en un centro de atracción de visitantes. Requena se encuentra a 70 kilómetros de Valencia, en la línea C-3 que une la capital valenciana con Utiel.
Con esta iniciativa, Renfe pretende facilitar la asistencia a este tipo de iniciativas culturales y lúdicas, mediante un medio de transporte seguro, cómodo y eficaz, a cuantas personas lo deseen.
Espero comentaris...
Last edited by EUKibo on Saturday 10/02/2007 20:03, edited 1 time in total.
- EUKibo
- N9
I encara es veu que hi ha mes... Tot i que estan semirepeties les noticies, no podran fer mai serveis especials a Barcelona o a la secció d'informació informar de les avaries... Ens han de dir que a València hi ha feria d'embutido, si es que...
Con motivo de la XIV Muestra de Embutido Artesano y de Calidad, que se celebra en Requena del 8 al 11 de febrero, los trenes de Renfe Cercanías ofrecen a los viajeros una degustación de los diferentes productos que se expondrán en la mencionada Feria Regional.
Los trenes de Renfe Cercanías ofrecen una degustación de embutido artesano de Requena
· Con motivo de la XIV Muestra de Embutido Artesano y de Calidad
07/02/2007. Los trenes de Cercanías de las líneas con que cuenta el núcleo de Valencia ofrecerán una degustación de embutidos desde hoy hasta el jueves 8 del presente mes de febrero. La muestra abarca los productos más representativos del embutido elaborado de forma artesanal en Requena.
Los viajeros de Renfe Cercanías, de los trenes que circulan entre las 9 y las 15 horas de las 6 líneas que conectan Buñol-Utiel, Gandía, Moixent-Xàtiva, Quart de Poblet, Caudiel y Castelló con Valencia, podrán saborear una muestra de embutido artesano a bordo del propio convoy en las diferentes fechas.
· La XIV Muestra del Embutido Artesano y de Calidad se celebra del 8 al 11 de febrero
Renfe y al Ayuntamiento de Requena promocionan el uso del tren para asistir a la XIV Muestra del “Embutido Artesano y de Calidad”
Con descuentos de hasta el 40% en el precio de los billetes de ida y vuelta
02/02/2007. Renfe Cercanías ha suscrito un convenio de colaboración con el Excmo. Ayuntamiento de Requena y el Consejo Regulador del “Embutido de Requena”. El convenio tiene por objeto, por un lado, promocionar y difundir el patrimonio social, histórico y cultural de la ciudad de Requena, así como, la visita a la XIV Muestra de “Embutido Artesano y de Calidad” , y por otro lado, fomentar y promover la utilización de los trenes de Renfe Cercanías a la hora de desplazarse desde otras localidades.
Mediante el mencionado convenio se ofrece la posibilidad a las personas que se desplacen en tren hasta Requena, desde cualquier estación del núcleo de Cercanías de Valencia, de adquirir los billetes con importantes reducciones:
- Para grupos, el descuento en los billetes de ida y vuelta será del 40%. Los grupos deben estar compuestos por un mínimo de 10 personas.
- El Consejo Regulador del Embutido de Requena aplicará un descuento del 10% en la compra de productos en sus comercios, previa presentación de los billetes de tren de Cercanías.
Con este Convenio se pretende potenciar y promocionar los valores culturales y turísticos que ofrece la XIV Muestra de Embutido Artesano y de Calidad, así como facilitar un acceso económico, rápido y cómodo mediante los trenes de Renfe Cercanías.
Entre Valencia y Requena circulan 16 trenes diarios de Renfe Cercanías, en ambos sentidos. Los Cercanías realizan el trayecto en 80 minutos. La línea de Cercanías C-3, que enlaza Valencia con Utiel registra una media de más de 90.000 viajeros mensuales. Se estima que alrededor del 23% de los viajeros se desplazan por motivos relacionados con el turismo y el ocio.
Con motivo de la XIV Muestra de Embutido Artesano y de Calidad, que se celebra en Requena del 8 al 11 de febrero, los trenes de Renfe Cercanías ofrecen a los viajeros una degustación de los diferentes productos que se expondrán en la mencionada Feria Regional.
Los trenes de Renfe Cercanías ofrecen una degustación de embutido artesano de Requena
· Con motivo de la XIV Muestra de Embutido Artesano y de Calidad
07/02/2007. Los trenes de Cercanías de las líneas con que cuenta el núcleo de Valencia ofrecerán una degustación de embutidos desde hoy hasta el jueves 8 del presente mes de febrero. La muestra abarca los productos más representativos del embutido elaborado de forma artesanal en Requena.
Los viajeros de Renfe Cercanías, de los trenes que circulan entre las 9 y las 15 horas de las 6 líneas que conectan Buñol-Utiel, Gandía, Moixent-Xàtiva, Quart de Poblet, Caudiel y Castelló con Valencia, podrán saborear una muestra de embutido artesano a bordo del propio convoy en las diferentes fechas.
· La XIV Muestra del Embutido Artesano y de Calidad se celebra del 8 al 11 de febrero
Renfe y al Ayuntamiento de Requena promocionan el uso del tren para asistir a la XIV Muestra del “Embutido Artesano y de Calidad”
Con descuentos de hasta el 40% en el precio de los billetes de ida y vuelta
02/02/2007. Renfe Cercanías ha suscrito un convenio de colaboración con el Excmo. Ayuntamiento de Requena y el Consejo Regulador del “Embutido de Requena”. El convenio tiene por objeto, por un lado, promocionar y difundir el patrimonio social, histórico y cultural de la ciudad de Requena, así como, la visita a la XIV Muestra de “Embutido Artesano y de Calidad” , y por otro lado, fomentar y promover la utilización de los trenes de Renfe Cercanías a la hora de desplazarse desde otras localidades.
Mediante el mencionado convenio se ofrece la posibilidad a las personas que se desplacen en tren hasta Requena, desde cualquier estación del núcleo de Cercanías de Valencia, de adquirir los billetes con importantes reducciones:
- Para grupos, el descuento en los billetes de ida y vuelta será del 40%. Los grupos deben estar compuestos por un mínimo de 10 personas.
- El Consejo Regulador del Embutido de Requena aplicará un descuento del 10% en la compra de productos en sus comercios, previa presentación de los billetes de tren de Cercanías.
Con este Convenio se pretende potenciar y promocionar los valores culturales y turísticos que ofrece la XIV Muestra de Embutido Artesano y de Calidad, así como facilitar un acceso económico, rápido y cómodo mediante los trenes de Renfe Cercanías.
Entre Valencia y Requena circulan 16 trenes diarios de Renfe Cercanías, en ambos sentidos. Los Cercanías realizan el trayecto en 80 minutos. La línea de Cercanías C-3, que enlaza Valencia con Utiel registra una media de más de 90.000 viajeros mensuales. Se estima que alrededor del 23% de los viajeros se desplazan por motivos relacionados con el turismo y el ocio.
No em diguis que l'han publicat avui?EUKibo wrote:--------------------------------------------------------------------------------
.
Doncs ara m'adono d'una cosa,perqué quan és fan actes a altres llocs posen serveis especials i aixó i quan és fa algo a Catalunya,res de res,una bona mostra va ser el Red Bull Air Race de l'any passat,metro amb les mateixes frequencies que qualsevol altre dia,tramvies plens ,en simple i circulant en horari de festiu?Tant els hi costava posar frequencies de dia laborable per un acte que va reunir mès d'1 milió de persones?Mireu el que va liarse el passat mes de Maig per aquest acte.No van fer res,mès que posar un bus entre Marina i la platja,ara,per una fira d'embotis,serveis especials,dobles composicions,etc....
I pel mercat medieval de Vic?Hi va moltíssima gent ,i res,ni posen mès trens,ni fan res.I dic pel mateix que pel Mercat medieval de Manresa o les fires(menos mal que FGC posa MAN'S,peró podien posar mès R5's desde Barcelona,igual que renfe R4)i per la fira de Sant Narcís a Tarragona,no posen mès trens ni mès dobles composicions sabent que el nivell de viatgers en aquests actes puja considerament.
Això demostra el poc interès que té la renfe a casa nostra,em fa moltíssima ràbia.
Doncs jo pensava...
A mi el títol em suggeria a que com Renfe fa coses una mica xarcuteres, amb tots els respectes per als xarcuters de debó, per aquí aniria la cosa...
Quan rodalies renfe posa reforços en els següents casos:
-Celabració dels Grans premis de Formula 1 i de Motociclisme al circuit de Montmeló,ila R2 posen serveis especials,peró clar a 2km del circuit passant la R3 a 50 metres del circuit i sense baixador,podien fer com la R3 valenciana,fer un baixador i que nomès estigui obert quan hi hagui grans premis,i haguin serveis entre aquest baixador i Barcelona.
-Quan és celebra una fira d'agricultura a Vic(i no és el mercat municipal)
-Carnaval de Sitges
-Mès plaçes a la nit de Sant Joan.
I no se m'acurreix res mès.
-Celabració dels Grans premis de Formula 1 i de Motociclisme al circuit de Montmeló,ila R2 posen serveis especials,peró clar a 2km del circuit passant la R3 a 50 metres del circuit i sense baixador,podien fer com la R3 valenciana,fer un baixador i que nomès estigui obert quan hi hagui grans premis,i haguin serveis entre aquest baixador i Barcelona.
-Carnaval de Sitges
Quan rodalies renfe posa reforços en els següents casos:
-Carnaval de Sitges
-Carnaval de Sitges
- EUKibo
- N9
XD Mako, m'has hagut d'enrecordar que l'estació de Montmelo esta a prendre pel cul del Circuit jajaja XD jo que tot just hi vaig demà passat. Es veritat que aquesta estació és ben poc utilitzada per anar a aquesta gran infrastructura on la gent hi va en cotxe majoritariament.
M'enrecordo el primer cop que hi vaig anar que despres de caminar durant més de 45min veig com un tren passa a menys de 50m del circuit, just a tocar de la grada principal, XD jo crec que alla va començar el meu trauma amb RENFE, despres van seguir la manca de personal a l'estacio de Badalona, i ara per colmo agafo tots els dies la R2 i millor no dir el que passa alla jajaja
Pero que si, que podrien posar dos troços de ciment encara que sigui per donar servei al Circuit, guanyarien pasta i ajudarien a la gent.
Jo el que trobo greu es el dia de la mercè, que fan horari de festiu, quan la gent es mou encara mes!!! Haurien de com a mínim fer com als FGC, obrir les linies interiors a la zona 3 tota la nit, molts amics meus de Masnou es van fotre pk la renfe no li donava la gana d'obrir.
Mataró-Granollers-Terrassa-Martorell-Vilanova cap Barcelona s'haurien de fer serveis non-stop com fan TRAM TMB FGC en dates on hi ha alta movilitat.
M'enrecordo el primer cop que hi vaig anar que despres de caminar durant més de 45min veig com un tren passa a menys de 50m del circuit, just a tocar de la grada principal, XD jo crec que alla va començar el meu trauma amb RENFE, despres van seguir la manca de personal a l'estacio de Badalona, i ara per colmo agafo tots els dies la R2 i millor no dir el que passa alla jajaja
Pero que si, que podrien posar dos troços de ciment encara que sigui per donar servei al Circuit, guanyarien pasta i ajudarien a la gent.
Jo el que trobo greu es el dia de la mercè, que fan horari de festiu, quan la gent es mou encara mes!!! Haurien de com a mínim fer com als FGC, obrir les linies interiors a la zona 3 tota la nit, molts amics meus de Masnou es van fotre pk la renfe no li donava la gana d'obrir.
Mataró-Granollers-Terrassa-Martorell-Vilanova cap Barcelona s'haurien de fer serveis non-stop com fan TRAM TMB FGC en dates on hi ha alta movilitat.
FGC també aplica horari de festiu aquell dia. Per sort els autobusos interurbans no! (almenys a Sarbus, en altres companyies vés a saber...)EUKibo wrote:Jo el que trobo greu es el dia de la mercè, que fan horari de festiu, quan la gent es mou encara mes!!!
FGC a la línia Llobregat-Anoia només ofereix servei "non-stop" de Barcelona a Sant Boi (Molí Nou). De Molí Nou a Martorell no hi ha servei nocturn.Haurien de com a mínim fer com als FGC, obrir les linies interiors a la zona 3 tota la nit, molts amics meus de Masnou es van fotre pk la renfe no li donava la gana d'obrir.
Per cert, els teus amics del Masnou no saben que tenen un servei d'autobús nocturn que els porta a Barcelona tots els dies de l'any? Es diu línies N80 i N81 (a sobre tenen 2 línies!!!)
http://www10.gencat.net/ptop/binaris/ma ... -18526.gif
-
- N9
Al Circuït en tren hi va molta gent, moltíssima, ves-hi en les ocasions que s'han dit.
No sé el temps que hi ha a peu, perquè no ho he fet mai, però em penso que de 45 minuts res de res, a més la majoria dels que hi van amb la borratxera que porten al sortir, ni se n'adonen del recorregut a peu.
Si el tren passa al costat del circuït i no hi ha estació és culpa dels responsables del circuït, a València el baixador que hi serveix el circuit Ricardo Tormo va ser pagat pel circuït i també està allunyat d'aquest, i la gent hi va, com a contribuent, no tinc perquè pagar amb els meus impostos que un equipament amb un interès privat tingui uns serveis que no té molta gent per anar a treballar.
No sé el temps que hi ha a peu, perquè no ho he fet mai, però em penso que de 45 minuts res de res, a més la majoria dels que hi van amb la borratxera que porten al sortir, ni se n'adonen del recorregut a peu.
Si el tren passa al costat del circuït i no hi ha estació és culpa dels responsables del circuït, a València el baixador que hi serveix el circuit Ricardo Tormo va ser pagat pel circuït i també està allunyat d'aquest, i la gent hi va, com a contribuent, no tinc perquè pagar amb els meus impostos que un equipament amb un interès privat tingui uns serveis que no té molta gent per anar a treballar.
EUKibo wrote:XD Mako, m'has hagut d'enrecordar que l'estació de Montmelo esta a prendre pel cul del Circuit jajaja XD jo que tot just hi vaig demà passat. Es veritat que aquesta estació és ben poc utilitzada per anar a aquesta gran infrastructura on la gent hi va en cotxe majoritariament.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N9
S'ha d'aclarir però, que l'horari que aplica FGC en aquests cosos sí que té en compte les puntes de demanda corresponents a les hores punta, és a dir, l'horari realment és de dia festiu reforçat, o per entendre'ns freqüència de dia festiu, però plantejada com a dia feiner, mentre que Renfe fa l'horari de dia festiu pur i dur, cosa que en algunes línies i horaris com per exemple la de Vic o el trajecte Terrassa Manresa es fa molt acusat.
UT596001 wrote:FGC també aplica horari de festiu aquell dia. Per sort els autobusos interurbans no! (almenys a Sarbus, en altres companyies vés a saber...)EUKibo wrote:Jo el que trobo greu es el dia de la mercè, que fan horari de festiu, quan la gent es mou encara mes!!!
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- genissimon
- N10
Per què no ho "penges" al fil que parla específicament de la comunicació entre la línia C3 de rodalies i el Circuit de Catalunya, on hem continuat parlant del tema?
Acceso GP F1
Gràcies.
Acceso GP F1
Gràcies.
josep_serre wrote:Al Circuït en tren hi va molta gent, moltíssima, ves-hi en les ocasions que s'han dit.
- EUKibo
- N9
Aqui es parlen de serveis especials, l'estacio del circuit de catalunya es inevitable que se'n parli a aquest tema, tot i aixi grasies genissimon per la informacio d'aquest fil paral·lel!
Tornant al tema, aquest dilluns dimarts dimecres hi ha hagut entrenaments de F1 al circuit i una alfuencia molt considerable de visitants, no hi ha hagut cap mena de servei especial, jo he anat baixant a Montmelo (Vila R2) i una patejada impresionant per semibosc durant 45 minuts... es asfixiant... Fins que no fagin una estació com cal i on cal o tingui cotxe no hi torno... Per això veig patetic tantes facilitats per anar a menjar xoríço i que per la F1 que mourien mes gent no mouen ni un dit...
Per cert, lo bo de la patejada es que quan arribes al circuit veus per la porta passar els trens de la R3, a les 10.33 ha passat un 440 i la sorpresa ha estat quan menys de dos minuts despres ha passat un Civia! Pues aixo, tambe deixo l'anecdota jejeje
Tornant al tema, aquest dilluns dimarts dimecres hi ha hagut entrenaments de F1 al circuit i una alfuencia molt considerable de visitants, no hi ha hagut cap mena de servei especial, jo he anat baixant a Montmelo (Vila R2) i una patejada impresionant per semibosc durant 45 minuts... es asfixiant... Fins que no fagin una estació com cal i on cal o tingui cotxe no hi torno... Per això veig patetic tantes facilitats per anar a menjar xoríço i que per la F1 que mourien mes gent no mouen ni un dit...
Per cert, lo bo de la patejada es que quan arribes al circuit veus per la porta passar els trens de la R3, a les 10.33 ha passat un 440 i la sorpresa ha estat quan menys de dos minuts despres ha passat un Civia! Pues aixo, tambe deixo l'anecdota jejeje
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
josep_serre escribió:
Crec que qualsevol infraestructura per la que hi vagi a passar molta gent es d'interes public i per tant s'ha de finansar amb els diners publics. Per que si no, qualsevol línia d'autobus a una barriada se l'haurien de pagar els veins d'aquella barriada, si va a un polígon, el conjunt d'empreses del polígon, etc. El que tenen que fer les administracions es posar servei de transport públic alla on va la gent independentment del motiu pel que vagin.Si el tren passa al costat del circuït i no hi ha estació és culpa dels responsables del circuït, a València el baixador que hi serveix el circuit Ricardo Tormo va ser pagat pel circuït i també està allunyat d'aquest, i la gent hi va, com a contribuent, no tinc perquè pagar amb els meus impostos que un equipament amb un interès privat tingui uns serveis que no té molta gent per anar a treballar.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
- N9
Doncs dóna la casualitat que el bus que recorre el polígon Can Sant Joan ha estat finançat en part per les empreses que hi ha en aquell polígon, moltes empreses es paguen el seu autobús pel transprot de treballadors de l'estació més properes, els governs dels diferents districtes de Barcelona planifiquen els seus busos de barri, i és finançat això amb fons públic, perquè no tothom té diners per pagar-se un cotxe i menys si amb prou feines pot pagar-se un habitatge lluny del seu lloc de treball, aquesta és la filosofia del finançament públic del transport públic.
Si el circuït de Montmeló amb tots els diners que genera directa i indirectament no ha pagat un baixador al costat mateix del circuït és perquè no li ha donat la gana, punt.
Si el circuït de Montmeló amb tots els diners que genera directa i indirectament no ha pagat un baixador al costat mateix del circuït és perquè no li ha donat la gana, punt.
Ecomobisostrans wrote:josep_serre escribió:Crec que qualsevol infraestructura per la que hi vagi a passar molta gent es d'interes public i per tant s'ha de finansar amb els diners publics. Per que si no, qualsevol línia d'autobus a una barriada se l'haurien de pagar els veins d'aquella barriada, si va a un polígon, el conjunt d'empreses del polígon, etc. El que tenen que fer les administracions es posar servei de transport públic alla on va la gent independentment del motiu pel que vagin.Si el tren passa al costat del circuït i no hi ha estació és culpa dels responsables del circuït, a València el baixador que hi serveix el circuit Ricardo Tormo va ser pagat pel circuït i també està allunyat d'aquest, i la gent hi va, com a contribuent, no tinc perquè pagar amb els meus impostos que un equipament amb un interès privat tingui uns serveis que no té molta gent per anar a treballar.
- EUKibo
- N9
Simplement no ho ha fet peque no te competencies! Les competencies de fer vies i estacions allà són d'ADIF, es com si jo ara construeixo un baixador de tren a Verneda, primer que no pararan els trens, segon que es ilegal perque nomes pot construir i reformar vies l'ADIF i tercer seria inutil perque els plans de vies d'aquella zona planejen un nou tunel Triangle Ferroviari - Artigues| Sant Adria- Badalona - Montgat i l'estacio quedaria inutilitzada, a més que estem parlant de terreny i els terrenys que es troven al costat de les vies de Montmelo son terrenys publics!!josep_serre wrote:Si el circuït de Montmeló amb tots els diners que genera directa i indirectament no ha pagat un baixador al costat mateix del circuït és perquè no li ha donat la gana, punt.
O sigui que al qui no li dona la gana de fer lal un baixador, per variar es el de sempre, l'antiga RENFE, ara ADIF. Una altra cosa, que jo crec que seria el que es podria fer, es que l'ADIF demanes al Circuit certs diners o que li dones els drets per construirhi alla una estacio com vulgui, pero pero esque es l'ADIF la que ho ha de fer!!! Perque i si el Circuit fa una estacio de via unica? si d'aqui a poc faran via doble! Seria inutil, per alguna cosa esta l'ADIF que planeja, gestiona, mante i construeix vies, i com diu l'Ecomoviso, les administracions han de fer infrastructures de transport alla on calguin independentment de si beneficien mes a unes persones o a una empresa, i mira, en aquest cas esque no se quina pega i veieu, perque beneficien a persones i a una empresa... A més no va fer l'Estat tots els accessos al circuit per autopista i va adequar les carreteres dels voltants?? pues que fagi tambe una estacio de tren! Sera una empresa, pero hi treballen persones i hi va gent que en comtes d'anar al cine pues va a veure entrenaments...
Pagar, estan parlant de pagar-lo, no de construir-lo a la plataforma d'ADIF sense el seu consentiment. A veure si llegim una mica millor!EUKibo wrote:Simplement no ho ha fet peque no te competencies!josep_serre wrote:Si el circuït de Montmeló amb tots els diners que genera directa i indirectament no ha pagat un baixador al costat mateix del circuït és perquè no li ha donat la gana, punt.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.