Page 1 of 1

2 preguntas puente nuevo en R6 vilanova del cami y trenes vi

Posted: Sunday 18/02/2007 15:28
by denis
Estan haciendo un puente nuevo antes de entrar a la estacion de vilanova del cami R6 parelelo al puente actual de la via que salva una calle alguien sabe de que va ?? para que hacen via doble o parece que van a hacer eso... ???

Por otro lado he visto las ultimas semanas trenes transportados por camiones en la autovia direccion barcelona son trenes blancos con linea roja parecen de via estrecha pero no estoy seguro alguien sabe de que va ??

Posted: Sunday 18/02/2007 15:54
by Mako448
Potser és la via d'apartador que s'està fent a l'estació per un futur posar els metros comarcals.

Posted: Monday 19/02/2007 20:19
by BRILL 18
Los trenes que has visto por la autovia, me imagina que por Igualada, seguranmente seran los 5000 del metro de Barcelona, que vienen de CAF en Zaragoza, y por cierto son de ancho internacional

Posted: Monday 19/02/2007 20:59
by faristol
Jo vaig veure fa poc un convoi per on dius que semblaven 5000's pero tenien una linia taronja-vermellosa abaix de les caixes, crec que eren per el metro de Roma.

Posted: Monday 19/02/2007 21:21
by liniadelRipollés
Correcte. Estan treballant en això, el pont és el futur accés a l'estació (andana central)
Mako448 wrote:Potser és la via d'apartador que s'està fent a l'estació per un futur posar els metros comarcals.

Posted: Monday 19/02/2007 22:29
by denis
gracias por las respuestas...

si los convoys los vi en la autovia en igualada vi 2 en distintos dias a las 7 y pico de la mañana direccion barcelona eran conboys de 2 camiones y cada uno con un wagon y eran blancos con una linea roja en la mitad de la caja en los extremos del wagon tenia puertas pequeñas para el acesso del maquinista y creo que no eran de ancho iberico... se veian muy chulos nada que ver con una 213 etc... en aspecto exterior digo..

Por cierto hoy he visto que ya ponian las vias del Ave a la altura de castellbisbal habia un convoy de trenes pone vias justo a la altura de la estacion de castellbisbal...

Posted: Monday 19/02/2007 22:35
by denis
por cierto cual sera la frecuencia de paso en los metros comarcales en R6 ???

Posted: Monday 19/02/2007 22:42
by liniadelRipollés
Cada vint minuts tindràs un tren cap a Martorell. Tres trens/hora dels quals un continua a Barcelona.
denis wrote:por cierto cual sera la frecuencia de paso en los metros comarcales en R6 ???

Posted: Monday 19/02/2007 22:52
by denis
osea solo habra 1 tren directo cada hora a barcelona y 2 hasta martorell ..entiendo.. y transbordo de tren...






liniadelRipollés wrote:Cada vint minuts tindràs un tren cap a Martorell. Tres trens/hora dels quals un continua a Barcelona.
denis wrote:por cierto cual sera la frecuencia de paso en los metros comarcales en R6 ???

Posted: Tuesday 20/02/2007 15:29
by Mako448
denis wrote:osea solo habra 1 tren directo cada hora a barcelona y 2 hasta martorell ..entiendo.. y transbordo de tren...
liniadelRipollés wrote:Cada vint minuts tindràs un tren cap a Martorell. Tres trens/hora dels quals un continua a Barcelona.
denis wrote:por cierto cual sera la frecuencia de paso en los metros comarcales en R6 ???
Exacte,un serà directe a Barcelona i els altres 2 fins a Martorell Central,també dir que jo crec que un tren del metro comarcal de l'Anoia arribarà potser 2 minuts abans que l'R5 i vicersa,no sé si m'explico,posem un enllaç,així faria les mateixes aturades.
Espero que facin i no obligar als usuaris del metro comarcal a agafar un S8 i parar a totes les estacions.
Encara que Martorell Central,molta gent farà el canvia a renfe per poder continuar el seu viatge,ja que la durada de trajecte és inferior i et deixa al centre de Barcelona.
A hora punta crec tots els R6 seràn directes a Barcelona.

Posted: Tuesday 20/02/2007 15:50
by Platanito
Mako448 wrote: Encara que Martorell Central,molta gent farà el canvia a renfe per poder continuar el seu viatge,ja que la durada de trajecte és inferior i et deixa al centre de Barcelona.
Bé, però el benefici serà mutu. També pot venir gent de la riba dreta del Baix Llobregat i enllaçar amb la Renfe per anar cap a Vilafranca, o algú que visqui a Cornellà, Sant Joan, Sant Feliu o Molins i que vulgui anar cap a Manresa sense haver de voltar per Barcelona i Terrassa i canviï de Renfe a FGC...

El que està clar és que l'increment de freqüències combinat amb l'obertura de Martorell Central implicarà un canvi substancial en la mobilitat de l'Anoia i del Baix Llobregat Nord.

Posted: Wednesday 21/02/2007 8:29
by genissimon
La gran assignatura pendent del transport públic és la intermodalitat.

I precisament la intermodalitat beneficia tothom. Vegeu si no les estadístiques d'utilització del transport públic a BCN abans i després de la integració tarifària.

Salut !!
Platanito wrote:Bé, però el benefici serà mutu. També pot venir gent de la riba dreta del Baix Llobregat i enllaçar amb la Renfe per anar cap a Vilafranca, o algú que visqui a Cornellà, Sant Joan, Sant Feliu o Molins i que vulgui anar cap a Manresa sense haver de voltar per Barcelona i Terrassa i canviï de Renfe a FGC...

El que està clar és que l'increment de freqüències combinat amb l'obertura de Martorell Central implicarà un canvi substancial en la mobilitat de l'Anoia i del Baix Llobregat Nord.