Colors pantone

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
express
N4
N4

Colors pantone

Post by express »

Que us sembla els colors que han ficat Renfe-operadora???? Jo e vist un 448 sense reformar amb els colors pantone de grans línies. Ho he vist en una revista de trens.
jordidr
N7
N7

Post by jordidr »

pos home que vols que et digui... lila com renfe
genissimon
N10
N10

Post by genissimon »

Hauria de ser R.O.S.A. (*)

(*) Renfe Operadora Sociedad Anonima, si fos el cas que no ho és.

Salut !!
jordidr wrote:pos home que vols que et digui... lila com renfe
javi82
N6
N6

Post by javi82 »

Quina mania lo de dir-li Pantone... Que tots els colors són Pantone!! :evil:

Oi q no heu escoltat a ningú q li digui línia Pantone 186 a la línia vermella del Metro de Barcelona?
express
N4
N4

Post by express »

ome tampoc sera pa tant... jo sempre he sentit que li diuen els colors pantone i com que totom ho diu pos jo tmb
wefer
Administrador

Post by wefer »

Pantone és una gama de colors, que els classifica cadascun otorgant-li un número. Així et pots referir a un color amb una tonalitat concreta dient "Pantone 254", per exemple, tenint la seguretat que serà exactament el color que tu vols. Són escales que són molt necessàries a les indústries gràfiques i que s'acostumen a tenir classificades en "coleccions" de colors:
http://www.pantone.com/pages/products/p ... d=290&ca=1

Curiosament, alguna ment preclara va llegir en algun document de Renfe que la nova imatge es basaria en el color "Pantone 2425" (crec) i va deduir que el color en qüestió es deia Pantone :x
Per tant, és totalment incorrecte parlar de que Renfe fa servir colors Pantone perquè, tal com s'ha dit anteriorment, qualsevol color és un Pantone.
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

express wrote:ome tampoc sera pa tant... jo sempre he sentit que li diuen els colors pantone i com que totom ho diu pos jo tmb
Ande vah Vicente? Ande va la gente...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

fantito wrote:El codi Pantone sols fa referencia als colors de tintes per arts gràfiques. Si ens referim a pintures cal fer referència als codis RAL.
Tret que parlis de pintures per pintar habitacions d'un pis o d'una casa, ja que llavors parlem de fruites ("aquesta la pintarem de color prèssec, aquella de color meló, el menjador de color pruna...")

Ai, aquestes dones... :roll:
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

OT: Precisament aquesta setmana a Fira 2 hi ha un certamen de la indústria gràfica.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”