Mor un home al Metro empès a la via per una discussió
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Mor un home al Metro empès a la via per una discussió
http://www.telenoticies.cat/
------------------------------------
Un home mor atropellat per un comboi del metro després de ser empès a la via per un desconegut
Un home de 40 anys ha mort al metro de Barcelona atropellada per un comboi després de ser empesa a la via per un altre home. Diverses persones que han presenciat els fets han perseguit l'agressor, fins a atrapar-lo i l'han lliurat als Mossos d'Esquadra. Els fets han tingut lloc després d'una disputa entre dos homes que eren a l'andana. Després de la seva detenció, David Z. G., de 29 anys, ha estat acusat d'homicidi. La mort s'ha produït a primera hora de la tarda a l'estació de Navas de Tolosa de la línia 1, i l'atropellament ha provocat la interrupció temporal del servei de metro.
Els fets han tingut lloc poc després de les 15.30 hores quan dos homes han començat a discutir a l’andana de la parada de Navas, a la línia 1 del metro. Aleshores, un d’ells ha empès l’altre a les vies del suburbà en el moment que passava el tren, segons han relatat alguns testimonis de l’incident.
Fora de l’estació, diversos vianants han vist fugir corrents el presumpte homicida, David Z. G., de 29 anysi han aconseguit retenir-lo fins que ha arribat la policia, segons han assenyalat fonts de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).
Fins al lloc dels fets s’han traslladat diverses dotacions dels bombers de Barcelona i dels Mossos d’Esquadra, que s’han fet càrrec de la investigació, així com tres ambulàncies, els sanitaris de les quals han intentat reanimar la víctima sense èxit.
Els fets han obligat a interrompre parcialment el servei de la línia 1 del metro, que ha seguit funcionant entre les estacions de Glòries i Feixa Llarga i Fabra i Puig i Fondo, mentre que han quedat fora de servei tres parades, les de Clot, Navas i Sagrera. El servei del metro s’ha pogut normalitzar quan passaven dos minuts de les cinc de la tarda.
----------------------------------
Nota: no havia vist mai una notícia on es donessin els noms i cognoms d'un "desconegut"
------------------------------------
Un home mor atropellat per un comboi del metro després de ser empès a la via per un desconegut
Un home de 40 anys ha mort al metro de Barcelona atropellada per un comboi després de ser empesa a la via per un altre home. Diverses persones que han presenciat els fets han perseguit l'agressor, fins a atrapar-lo i l'han lliurat als Mossos d'Esquadra. Els fets han tingut lloc després d'una disputa entre dos homes que eren a l'andana. Després de la seva detenció, David Z. G., de 29 anys, ha estat acusat d'homicidi. La mort s'ha produït a primera hora de la tarda a l'estació de Navas de Tolosa de la línia 1, i l'atropellament ha provocat la interrupció temporal del servei de metro.
Els fets han tingut lloc poc després de les 15.30 hores quan dos homes han començat a discutir a l’andana de la parada de Navas, a la línia 1 del metro. Aleshores, un d’ells ha empès l’altre a les vies del suburbà en el moment que passava el tren, segons han relatat alguns testimonis de l’incident.
Fora de l’estació, diversos vianants han vist fugir corrents el presumpte homicida, David Z. G., de 29 anysi han aconseguit retenir-lo fins que ha arribat la policia, segons han assenyalat fonts de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).
Fins al lloc dels fets s’han traslladat diverses dotacions dels bombers de Barcelona i dels Mossos d’Esquadra, que s’han fet càrrec de la investigació, així com tres ambulàncies, els sanitaris de les quals han intentat reanimar la víctima sense èxit.
Els fets han obligat a interrompre parcialment el servei de la línia 1 del metro, que ha seguit funcionant entre les estacions de Glòries i Feixa Llarga i Fabra i Puig i Fondo, mentre que han quedat fora de servei tres parades, les de Clot, Navas i Sagrera. El servei del metro s’ha pogut normalitzar quan passaven dos minuts de les cinc de la tarda.
----------------------------------
Nota: no havia vist mai una notícia on es donessin els noms i cognoms d'un "desconegut"
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re
Hola,
Y repetimos... otras incidencias vete a saber, pero ¿a que esto con una mampara es más difícil que pase? por cierto, ¿de qué leches estarían discutiendo para matar uno al otro? es que manda cojones cómo está el mundo.
¿Qué le vamos a hacer?
Saludos,
Sergio
Y repetimos... otras incidencias vete a saber, pero ¿a que esto con una mampara es más difícil que pase? por cierto, ¿de qué leches estarían discutiendo para matar uno al otro? es que manda cojones cómo está el mundo.
¿Qué le vamos a hacer?
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Impressionant. He sentit la notícia a la ràdio mentre tornava de la feina, i m'ha vingut un calfred. Confesso que és una de les meves "pors ocultes", que algú em pogués empènyer a la via just en el moment que entra el tren.
Tanmateix, fins que hi hagin més dades (si es coneixien o no, si es tractava d'algun tipus de coacció o atracament, si l'homicida està malament del cap o estava sota els efectes d'alguna substància, etc.) jo no faria massa hipòtesis. Vull dir que potser podia haver estat això, o una ganivetada en ple carrer.
Tanmateix, fins que hi hagin més dades (si es coneixien o no, si es tractava d'algun tipus de coacció o atracament, si l'homicida està malament del cap o estava sota els efectes d'alguna substància, etc.) jo no faria massa hipòtesis. Vull dir que potser podia haver estat això, o una ganivetada en ple carrer.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
En fi... horroritzat, però no sorprès.
Avui mateix la meva parella ha vist tres tios amenaçant a un altre a l'enllaç L1-L5 de Plaça de Sants. Al meu metro de la L4 hi viatjava una boja que s'anava queixant al pobre 1100 del temps que havia trigat en arribar, del temps que trigava en recórrer la línia, de la "maruja" que li havia pres el seient (a l'altra punta del cotxe)... etc.
Pff... al final haurem d'anar així al metro... i TMB ens ho demanarà si us plau.
Avui mateix la meva parella ha vist tres tios amenaçant a un altre a l'enllaç L1-L5 de Plaça de Sants. Al meu metro de la L4 hi viatjava una boja que s'anava queixant al pobre 1100 del temps que havia trigat en arribar, del temps que trigava en recórrer la línia, de la "maruja" que li havia pres el seient (a l'altra punta del cotxe)... etc.
Pff... al final haurem d'anar així al metro... i TMB ens ho demanarà si us plau.
Re: Mor un home al Metro empès a la via per una discussió
Senyors periodistes, actualitzem-nos que ja fa bastants anys que Feixa Llarga és Hospital de Bellvitge!!!!!!wefer wrote:... estacions de Glòries i Feixa Llarga
I la més enhorabona pels usuaris, es mereixen un fort aplaudiment, s'han portat com autentics herois
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Fa por
Jo últimament estic abandonant el metro i en general tots els trens que puc per agafar autobusos! fa ràbia però ja n'estic fart de veure cada dia coses més estranyes que el dia anterior i els material ratllat i vandalitzat. Jo que sóc tant pessimista em pregunto sempre si no anem a pithor però últimament tenia la sensació que la seguretat i tot en general a TMB anava una mica a millor però no ho sé! el que em fa por és pensar que el metro de BCN es converteixi un dia en el metro de NYC de fa 15 anys!
Espero que no però els atracaments, la brutícia, les intimidacions, la gent "rara" fa que la gent que pot canvii de mitjà de transport i llavors la cosa es degrada encara més ràpid. és per això que no es pot baixar la guardia i s'ha de mantenir un bon ambient sinó ja sabem tots que passa!
Espero que no però els atracaments, la brutícia, les intimidacions, la gent "rara" fa que la gent que pot canvii de mitjà de transport i llavors la cosa es degrada encara més ràpid. és per això que no es pot baixar la guardia i s'ha de mantenir un bon ambient sinó ja sabem tots que passa!
Del 20 minutos:
Los Mossos intentan esclarecer si el homicida del metro conocía a su víctima con las cámaras de videovigilancia
El presunto homicida es un joven barcelonés de 29 años y la víctima un hombre de 40 años.
El agresor actuó de forma fría, según explica hoy El Periódico de Catalunya.
Fue detenido en la calle después de que unos ciudadanos lo atraparan.
Los Mossos d'Esquadra están analizando las imágenes de las cámaras de video de la estación de metro de Navas donde ayer un joven barcelonés de 29 años asesinó a otro de 40 , cuya identidad aún no ha trascendido, al empujarle hacia la vía cuando pasaba el metro para reconstruir los momentos previos al homicidio.
Según explica El Periódico de Catalunya , el agresor actuó de forma fría, paseándose de un lado a otro del andén hasta que cuando el metro hacía su entrada ocultó su rostro y empujó a su víctima.
La policia autonómica buscan indicios de los motivos por los que David Z.G., que así se llama el agresor, empujó a su víctima que murió por el golpe que se dio cuando cayó a la vía y no fue arrollado por el metro, tal y como se informó inicialmente.
El vídeo permitirá saber si agresor y víctima entraron juntos al metro y si se conocíanLas imágenes de la cámaras de la estación permitirán descubrir si agresor y víctima llegaron juntos al metro y si se conocían previamente.
El móvil
También se intenta esclarecer los motivos que originaron que el detenido empujara a su víctima justo en el momento en el que pasaba el suburbano.
El hombre quedó atrapado entre el penúltimo y el último vagón del metro pero no fue atropellado. Murió a causa del golpe y las asistencias no pudieron hacer nada para reanimarlo en la misma estación.
Cogido en la calle
David Z.G. consiguió salir corriendo de la estación de Navas pero en la calle fue inmovilizado por diferentes personas hasta que llegaron los Mossos d'Esquadra.
"Pensaba que era un chorizo. Lo he visto salir del Metro corriendo y lo he cogido", ha declarado Manuel Aredano, una de las personas que cogió al homicida.
Este ciudadano se quedó perplejo al conocer que había ayudado a detener a una persona que había cometido un homicidio momentos antes.
Se apagaron las luces
Los viajeros del metro contra el que el agresor empujó a su víctima relataban ayer que en el momento en el que se produjo el atropello oyeron un fuerte grito e inmediatamente se apagaron las luces del metro.
Durante diez minutos no pudieron salir del vagón, hasta que dos operarios de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) abrieron las puertas que conectan los vagones por la parte central.
Los pasajeros pudieron salir por el último vagón ya que las puertas laterales en todo momento estuvieron cerradas.
Los Mossos intentan esclarecer si el homicida del metro conocía a su víctima con las cámaras de videovigilancia
El presunto homicida es un joven barcelonés de 29 años y la víctima un hombre de 40 años.
El agresor actuó de forma fría, según explica hoy El Periódico de Catalunya.
Fue detenido en la calle después de que unos ciudadanos lo atraparan.
Los Mossos d'Esquadra están analizando las imágenes de las cámaras de video de la estación de metro de Navas donde ayer un joven barcelonés de 29 años asesinó a otro de 40 , cuya identidad aún no ha trascendido, al empujarle hacia la vía cuando pasaba el metro para reconstruir los momentos previos al homicidio.
Según explica El Periódico de Catalunya , el agresor actuó de forma fría, paseándose de un lado a otro del andén hasta que cuando el metro hacía su entrada ocultó su rostro y empujó a su víctima.
La policia autonómica buscan indicios de los motivos por los que David Z.G., que así se llama el agresor, empujó a su víctima que murió por el golpe que se dio cuando cayó a la vía y no fue arrollado por el metro, tal y como se informó inicialmente.
El vídeo permitirá saber si agresor y víctima entraron juntos al metro y si se conocíanLas imágenes de la cámaras de la estación permitirán descubrir si agresor y víctima llegaron juntos al metro y si se conocían previamente.
El móvil
También se intenta esclarecer los motivos que originaron que el detenido empujara a su víctima justo en el momento en el que pasaba el suburbano.
El hombre quedó atrapado entre el penúltimo y el último vagón del metro pero no fue atropellado. Murió a causa del golpe y las asistencias no pudieron hacer nada para reanimarlo en la misma estación.
Cogido en la calle
David Z.G. consiguió salir corriendo de la estación de Navas pero en la calle fue inmovilizado por diferentes personas hasta que llegaron los Mossos d'Esquadra.
"Pensaba que era un chorizo. Lo he visto salir del Metro corriendo y lo he cogido", ha declarado Manuel Aredano, una de las personas que cogió al homicida.
Este ciudadano se quedó perplejo al conocer que había ayudado a detener a una persona que había cometido un homicidio momentos antes.
Se apagaron las luces
Los viajeros del metro contra el que el agresor empujó a su víctima relataban ayer que en el momento en el que se produjo el atropello oyeron un fuerte grito e inmediatamente se apagaron las luces del metro.
Durante diez minutos no pudieron salir del vagón, hasta que dos operarios de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) abrieron las puertas que conectan los vagones por la parte central.
Los pasajeros pudieron salir por el último vagón ya que las puertas laterales en todo momento estuvieron cerradas.
Dedueixo dues possibilitats:
-Que s'obrissin les portes que hi han entre cotxe i cotxe, per a que pogués sortir el passatge, i després sortissin per la del conductor, ja que els 4000 no tenen anelles intercomunicadores, i que els van fer sortir per la via, però trobo molt enrravessat.
-Que el redactor pensés que si que en tenen.
-Que s'obrissin les portes que hi han entre cotxe i cotxe, per a que pogués sortir el passatge, i després sortissin per la del conductor, ja que els 4000 no tenen anelles intercomunicadores, i que els van fer sortir per la via, però trobo molt enrravessat.
-Que el redactor pensés que si que en tenen.
Realment curiós...com van poder sortir si les portes eren tancades? Fantasmes?entfe001 wrote:20 minutos wrote:Los pasajeros pudieron salir por el último vagón ya que las puertas laterales en todo momento estuvieron cerradas.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Empenta mortal al metro
Un home mor atropellat per un comboi i els usuaris detenen el jove que el va empènyer després de forcejar-hi
M.A. LUQUE C. LÓPEZ. Barcelona
Una empenta va ser suficient per matar-lo. Un home d'uns 40 anys va ser empès ahir per un jove després d'una discussió a l'andana de l'estació de metro de Navas, de la línia 1. L'agredit va caure a les vies quan arribava un comboi, que el va atropellar mortalment. L'homicida va fugir corrent, però un grup d'usuaris el van perseguir, el van atrapar i el van retenir fins que van arribar els Mossos d'Esquadra. El detingut, de 29 anys i veí de Barcelona, va ser traslladat a la comissaria de Les Corts on es va negar a declarar. Els investigadors intenten esbrinar quina és la relació entre els dos implicats i el mòbil del crim. Segons testimonis, l'agressor podria haver intentat robar la cartera de la víctima, que va resistir-s'hi i es va iniciar una disputa que va acabar amb l'empenta.
+ Imatge de l'andana de l'estació de metro Navas on hi va haver la discussió i la posterior mort d'un home. / Foto: LLUÍS CRUSET
Cap a dos quarts de quatre de la tarda, un home d'uns 40 anys s'esperava a l'andana de l'estació de Navas, de la línia 1, en direcció a Hospital de Bellvitge. Un jove se li va acostar i van començar a discutir. Segons alguns testimonis, el noi intentava robar-li la cartera però l'home s'hi va resistir. En aquesta discussió, el jove el va empènyer amb prou força perquè es desequilibrés i caigués a la via. Just en aquell moment arribava un comboi, que el va envestir. L'agressor va fugir en direcció a la sortida del carrer Biscaia. Allà va ser atrapat per un grup d'usuaris del metro, que l'havien perseguit i el van retenir fins que va arribar la patrulla dels Mossos.
Els agents van traslladar el detingut a la comissaria de les Corts. El jove es va negar a declarar en un primer moment. Fins a aquestes dependències policials també s'hi van traslladar el conductor del comboi i els testimonis de l'homicidi. Els Mossos també disposen de les imatges de les càmeres de videovigilància de l'estació que estan analitzant i que permetran aclarir les circumstàncies de l'agressió. Amb aquestes imatges es podrà saber si la víctima i l'homicida van entrar junts a l'estació. De fet, els investigadors intentaven ahir descobrir quina era la relació entre la víctima, que al vespre encara no estava identificada, i l'agressor. D'aquesta manera, es podria establir quin és el mòbil del crim. Tanmateix, alguns testimonis van assegurar ahir que es tractava d'un robatori.
Una altra hipòtesis que van apuntar ahir algunes fonts és que els implicats eren indigents. Alguns veïns van explicar que a l'estació de Navas sovint hi ha persones que van al centre d'atenció d'indigents, situat a l'avinguda Meridiana. Amb tot, els portaveus dels Mossos van mantenir ahir un hermetisme total sobre les circumstàncies del crim.
SERVEI INTERROMPUT
Segons va informar Transports Metropolitans de Barcelona, el servei a la línia 1 va estar interromput set minuts. A partir de dos quarts de quatre de la tarda la circulació de trens entre Hospital de Bellvitge i Clot, d'una banda, i de Sagrera a Fondo, de l'altra, es va reprendre. Només l'estació de Navas va continuar tancada fins que van recuperar el cos, i es va fer l'aixecament del cadàver i la investigació policial. El servei de la línia va quedar normalitzat a les cinc de la tarda.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2284254
Un home mor atropellat per un comboi i els usuaris detenen el jove que el va empènyer després de forcejar-hi
M.A. LUQUE C. LÓPEZ. Barcelona
Una empenta va ser suficient per matar-lo. Un home d'uns 40 anys va ser empès ahir per un jove després d'una discussió a l'andana de l'estació de metro de Navas, de la línia 1. L'agredit va caure a les vies quan arribava un comboi, que el va atropellar mortalment. L'homicida va fugir corrent, però un grup d'usuaris el van perseguir, el van atrapar i el van retenir fins que van arribar els Mossos d'Esquadra. El detingut, de 29 anys i veí de Barcelona, va ser traslladat a la comissaria de Les Corts on es va negar a declarar. Els investigadors intenten esbrinar quina és la relació entre els dos implicats i el mòbil del crim. Segons testimonis, l'agressor podria haver intentat robar la cartera de la víctima, que va resistir-s'hi i es va iniciar una disputa que va acabar amb l'empenta.
+ Imatge de l'andana de l'estació de metro Navas on hi va haver la discussió i la posterior mort d'un home. / Foto: LLUÍS CRUSET
Cap a dos quarts de quatre de la tarda, un home d'uns 40 anys s'esperava a l'andana de l'estació de Navas, de la línia 1, en direcció a Hospital de Bellvitge. Un jove se li va acostar i van començar a discutir. Segons alguns testimonis, el noi intentava robar-li la cartera però l'home s'hi va resistir. En aquesta discussió, el jove el va empènyer amb prou força perquè es desequilibrés i caigués a la via. Just en aquell moment arribava un comboi, que el va envestir. L'agressor va fugir en direcció a la sortida del carrer Biscaia. Allà va ser atrapat per un grup d'usuaris del metro, que l'havien perseguit i el van retenir fins que va arribar la patrulla dels Mossos.
Els agents van traslladar el detingut a la comissaria de les Corts. El jove es va negar a declarar en un primer moment. Fins a aquestes dependències policials també s'hi van traslladar el conductor del comboi i els testimonis de l'homicidi. Els Mossos també disposen de les imatges de les càmeres de videovigilància de l'estació que estan analitzant i que permetran aclarir les circumstàncies de l'agressió. Amb aquestes imatges es podrà saber si la víctima i l'homicida van entrar junts a l'estació. De fet, els investigadors intentaven ahir descobrir quina era la relació entre la víctima, que al vespre encara no estava identificada, i l'agressor. D'aquesta manera, es podria establir quin és el mòbil del crim. Tanmateix, alguns testimonis van assegurar ahir que es tractava d'un robatori.
Una altra hipòtesis que van apuntar ahir algunes fonts és que els implicats eren indigents. Alguns veïns van explicar que a l'estació de Navas sovint hi ha persones que van al centre d'atenció d'indigents, situat a l'avinguda Meridiana. Amb tot, els portaveus dels Mossos van mantenir ahir un hermetisme total sobre les circumstàncies del crim.
SERVEI INTERROMPUT
Segons va informar Transports Metropolitans de Barcelona, el servei a la línia 1 va estar interromput set minuts. A partir de dos quarts de quatre de la tarda la circulació de trens entre Hospital de Bellvitge i Clot, d'una banda, i de Sagrera a Fondo, de l'altra, es va reprendre. Només l'estació de Navas va continuar tancada fins que van recuperar el cos, i es va fer l'aixecament del cadàver i la investigació policial. El servei de la línia va quedar normalitzat a les cinc de la tarda.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2284254
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ja és ben curiosa la disparitat d'informació que hi ha segons el mitjà, sobre tot quan no hi ha interessos propagandístics al darrere. A veure:
1. Va haver-hi discussió o forceig abans de l'empenta o va ser premeditada i a sang freda?
2. El presumpte homicida el van agafar a la boca de metro o en ple carrer?
I pel que fa a les portes laterals que no s'obren o parets que es traspassen, vist el coneixement bàsic de TP que impera en els mitjans de comunicació, ja res no m'estranya. En aquest cas, pot ser que les portes de tots els vagons menys un estiguessin bloquejades?
1. Va haver-hi discussió o forceig abans de l'empenta o va ser premeditada i a sang freda?
2. El presumpte homicida el van agafar a la boca de metro o en ple carrer?
I pel que fa a les portes laterals que no s'obren o parets que es traspassen, vist el coneixement bàsic de TP que impera en els mitjans de comunicació, ja res no m'estranya. En aquest cas, pot ser que les portes de tots els vagons menys un estiguessin bloquejades?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re
Hola,
Dos apuntes sobre esta noticia, aparte de comentar que a este "empujador" le daba yo justicia de la suya aquí en Sant Feliu cuando pasase un mercancías de estos que aún no pasan por el ramal de mercancías exterior...
El primer apunte es para reiterar que con una mampara de protección entre el andén y la vía esto no habría sucedido.
El segundo apunte es para ahondar en los comentarios que se hacen sobre la seguridad en el metro y en los túneles, pasillos y enlaces, si no se arregla esto de alguna manera, la estampida general de usuarios será cada vez mayor. No se puede consentir que entres a un medio de transporte y que te agredan físicamente, te roben, te atraquen, te intimiden, etc. Es inaceptable y se ha de actuar. La seguridad es lo primero y aquí cada vez se está viendo gente más rara que nunca sin nada que hacer en todo el día que deambular y merodear por los pasillos e instalaciones acechando a los viajeros y usuarios. A esa gente no solamente le hacen falta cámaras de video sino presencia policial en las instalaciones.
Saludos,
Sergio
Dos apuntes sobre esta noticia, aparte de comentar que a este "empujador" le daba yo justicia de la suya aquí en Sant Feliu cuando pasase un mercancías de estos que aún no pasan por el ramal de mercancías exterior...
El primer apunte es para reiterar que con una mampara de protección entre el andén y la vía esto no habría sucedido.
El segundo apunte es para ahondar en los comentarios que se hacen sobre la seguridad en el metro y en los túneles, pasillos y enlaces, si no se arregla esto de alguna manera, la estampida general de usuarios será cada vez mayor. No se puede consentir que entres a un medio de transporte y que te agredan físicamente, te roben, te atraquen, te intimiden, etc. Es inaceptable y se ha de actuar. La seguridad es lo primero y aquí cada vez se está viendo gente más rara que nunca sin nada que hacer en todo el día que deambular y merodear por los pasillos e instalaciones acechando a los viajeros y usuarios. A esa gente no solamente le hacen falta cámaras de video sino presencia policial en las instalaciones.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Penòs...
Hola!
Això demostra un parell de fets:
1) Les mampares són necessàries.
2) La seguretat al Metro de Barcelona (tant FMB com FGC) és penosa actualment; imagineu quan obrin de nit...
Salut!
Això demostra un parell de fets:
1) Les mampares són necessàries.
2) La seguretat al Metro de Barcelona (tant FMB com FGC) és penosa actualment; imagineu quan obrin de nit...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2