Page 1 of 2
Exclusiva del FTC: 6000s pel Morrot i 3000s reformats
Posted: Saturday 24/02/2007 14:34
by JaMiRo!
Hola!
Va, seré bona persona i iniciaré aquest fil per dir que:
-Les 6000s entraran pel Morrot (no pel
morro, pel Morrot). Aquell bon home volia dir Can Tunis, no?
-Al Triangle hi ha una 3000 reformada, preciosa. Un frontal amb esquema de pintura semblant a la 5000, amb fars carenats, intercomunicació entre vagons i interiors tipus 5000/9000.
Aquestes exclusives són propietat dels 30 frikis que hem anat avui al Triangle a liar-la.
Salut!
Posted: Saturday 24/02/2007 14:41
by mikado
No us ha semblat la farera del 3000 reformat familiar ??? A mi em recordava la del tamagotxis de RENFE, no sé igual he estat jo pero ...feia una retirada.
Per cert lo dels 6000 no ho he entés ben bé , vale entren pel Morrot i després . . .
Posted: Saturday 24/02/2007 17:02
by wefer
Una imatge val més que mil paraules
Posted: Saturday 24/02/2007 17:02
by Denisuko
Cap a l'agulla de Pl. Catalunya
Posted: Saturday 24/02/2007 18:22
by liniadelRipollés
K ens avisin que fem una trobada nocturna a l'andana de Renfe entrant pel CAC.
Denisuko wrote:Cap a l'agulla de Pl. Catalunya
Posted: Saturday 24/02/2007 18:26
by Trenscat
liniadelRipollés wrote:K ens avisin que fem una trobada nocturna a l'andana de Renfe entrant pel CAC.
Denisuko wrote:Cap a l'agulla de Pl. Catalunya
Veure passar els 6000 per Bellvitge o Sants també pot ser una experiència de "porno dur"
Posted: Saturday 24/02/2007 18:48
by Jordilar
I a Sants. Petarà l'enclavament?
Salut,
Posted: Saturday 24/02/2007 19:57
by liniadelRipollés
En aquest cas, BTS entre Sants i Barcelona- Plaça Catalunya i BT entre aquesta i Catalunya...amb fanalets i tot això...i jo dins el tren supervisant les operacions.
Jordilar wrote:I a Sants. Petarà l'enclavament?
Salut,
Posted: Sunday 25/02/2007 1:52
by alex86bcn
Que wapo el 3000!!! quan el veurem en circulacio??? (nomes s'ha reformat aquesta unitat, o se'n reformaran més??) es que gairebe sembla nou!!!!
La veritat que si, veure un 6000 circulant per Sants i caçarlo al pont de la Torrassa pot ser una experiencia hardcore porno dur.
X cert...en un fil no es va dir que el canvi d'agulla de pl Cat. no te agulla?!
Posted: Sunday 25/02/2007 9:55
by metring
En principi, reformaran tots, per tal que quedin a l'alçada, per dir-ho d'alguna forma, dels 5000 i els 9000. Per cert, amb la pintura nova exterior, havien cobert els números.
Posted: Sunday 25/02/2007 10:23
by aim
Per cert, veient la reforma del 3000 m'ha vingut al cap com podrien quedar els 4000 reformats.. potser d'aqui "poc" també ens trobem amb algun 4000 amb el frontal vermell ...
Posted: Sunday 25/02/2007 12:35
by Mako448
Ara ja sé perqué m'estic trobant massa 2000's i menys 3000's a la L3.
I també n'estic veient mès 5000,ja n'hi han 4 segurs i crec que mès.
Posted: Monday 26/02/2007 0:01
by Mr. Baricentro
Aixo d'exclusiva.... s'hauria de discutir.
I sobre els 3000: verdaderament lamentable la reofrma que els hi han fet. S'agués acabat abans pintantlo i netenjant una mica el tren en si. El sostre blanc potser es l'unic que otser es potdir aceptable. El que es el frontal vermell, negre, amb aquets focus tan lamentables. Ganes de tirar els dners fent "remakes", amb lo sencill que era donarlis una bona capa de pintura íntegrament blanca, gris al 60% per als equips, i negre per als sostres i elements d'aquests.
Em resulta lamentable que es facin aquetses coses a uns trens que foren una verdadera revolució per al metro de Barcelona.
Posted: Monday 26/02/2007 0:40
by Ferrovi
Respecte al 3000, una paraula pot dir tot el que veig: Preciós
m'encanta aquesta forma senzilla, barata suposo, que fa que un tren es pugui renovar i canviar la monotomia sense haver de comprar altre tren. L'esquema m'encanta, la veritat es que als 500 2000 3000 4000 sempre els he vist com neveres (blancs i cuadrats), ara veig que més enllà del cuadriculat hi ha un model preciós, que brillant, amb uns fars esplendorosos, sense sients negres, i amb una mica de color, queda millor que un tren nou!
Una pregunta, algú sap si pintaran la resta de neveres? (500, 2000, 2100, 3000, 4000)
Posted: Monday 26/02/2007 9:50
by Ecomobisostrans
M'agrada com queden els 3000, però crec que enlloc de llensar els diners en tunnings que no fan falta, poden arreglar coses que si que en fan, com per exemple, posar una maquina de bitllets a Maragall L4, arreglar les escales d'algunes estacions que estan super-gastades, elevar el terra de les andanes fins al nivell dels trens, etc.
Posted: Monday 26/02/2007 10:28
by faristol
M'ha fet gracia aixo de Tunning metrero....Correran mes tambe?
Per cert ningu sap quin número son les unitats modificades?
A mi l'interior si que m'hagrada, l'exterior es mes discutible, pero no em desgrada, s'hi de cas els colors triats corporatius.
Si no recordo malament aquests trens van comenÇar a circular l'any 1985 i aixo sería fa 22 anys, que el temps passa volant, jo crec que si que els hi feia falta una reforma, no fos cas que amb l'arribada dels nous 5000 etc... la gent digues que son vells i demanessin el cambi....
Posted: Monday 26/02/2007 10:35
by metring
Bé, els primers 3000 van començar a circular un any més tard, el 1986, i així ho indica en una placa conmemorativa que hi a darrera la cabina del conductor, del cotxe 3001, cosa que ja he esmentat en algún altre fil.
Posted: Monday 26/02/2007 10:49
by Jordilar
faristol wrote:
Per cert ningu sap quin número son les unitats modificades?
Un dels motors era el golfu 3069.
Salut,
Posted: Monday 26/02/2007 11:22
by faristol
Gracies per la aclaracio metring, vaja, vaja aixi que el 3069...
Una altre pregunta si la modificació es fa a el triangle i es una mica artesanal, podría ser que no tots fossin 100% iguals?
A mi els colors es el que no m'acaba de entrar, el disseny si, es que pasar de totalment blancs a un frontal quasi be negre es molt cambi, i a mi em segueixen recordant als gelats DRACULA, ja que tenen els mateixos colors: negre, vermell i blanc.
Pero de totes formes millor aixi que BLANCS-BLANCS, "rotllo" detergent Ariel ("Mas blanco no se puede").
Posted: Monday 26/02/2007 11:29
by Mortadel·lo
el M amb cabina reformat-tunejat és el 3035, o això posava a la placa de dins