Page 1 of 2
PRIMICIA!! 1100 a la L11 i novetats!
Posted: Tuesday 27/02/2007 15:28
by pokeroms
Holaa!!
Doncs això, novetats a l' L11:
1) Vist a Can Cuiàs un tren de la sèrie 1100 (per confirmar) a l'andana principal (és a dir, via 2). Per tant nosaltres entrem per l'altra andana que no hi ha res (la que no s'usa).
2) A Can Cuiàs jà estàn posant les portes a l'andana. No he vist res per el tren 1100.
Us poso links a les fotos.. Ho sento però estàn fetes amb mòbil
http://img167.imageshack.us/img167/7571 ... 002kj1.jpg
http://img167.imageshack.us/img167/2833 ... 001mm3.jpg
http://img167.imageshack.us/img167/7915/27022007fu7.jpg
Salutacions
Posted: Tuesday 27/02/2007 15:29
by Mortadel·lo
hi cap un tren de 5 cotxes a can cuiàs ??
Posted: Tuesday 27/02/2007 15:30
by pokeroms
Posted: Tuesday 27/02/2007 16:17
by Platanito
A veure si serà un experiment amb una composició M-M...
Quants 500 n'hi ha, 3?
Posted: Tuesday 27/02/2007 16:24
by Denisuko
Mortadel·lo wrote:hi cap un tren de 5 cotxes a can cuiàs ??
Que jo recordi la última vegada que hi vaig estar no, perque l'andana hi caben 2 cotxes i em sembla que uns pocs metres ja hi és la topera, encara que les fotos ven confirmen que es un 1100 (també pot ser un 1100 de 2 cotxes)
Posted: Tuesday 27/02/2007 17:55
by Jordilar
Es posible que sigui un de 2 cotxes i sembla ser que esta apagat. Poc espai a Trinitat Vella?
Salut,
Posted: Tuesday 27/02/2007 18:57
by U-Bahn
Jordilar wrote:Es posible que sigui un de 2 cotxes i sembla ser que esta apagat. Poc espai a Trinitat Vella?
Salut,
Vols dir Nova.
Posted: Tuesday 27/02/2007 19:08
by El LLOP
el 1100 te a veure amb les portes d'andana. L'estan fent servir per portar el material de les portes.
Posted: Tuesday 27/02/2007 19:13
by EUKibo
Mireu, veig que no ho heu penjat, aqui esta la informacio oficial respecte L'11.
http://www10.gencat.net/gencat/binaris/ ... -54057.pdf
Crec que s'hauria d'accelerar el tancament d'andanes perque al metro la inmensisima majoria d'incidencies son degudes a gent que cau a les vies.
El problema son els trens desfasats que no tenen distribucio continua de portes... Nomes es podria adaptar la L5 i la L2 quan passin els 2100 a la L4. La L1 no podria amb els 4000, la L3 amb els 3100 (3000 reformats crec que es diuen aixi) i la L4 amb els 2100
Posted: Tuesday 27/02/2007 19:48
by U-Bahn
I quan acabin, els 500 aniran completament sols?
Platanito wrote:Quants 500 n'hi ha, 3?
Sí.
Posted: Tuesday 27/02/2007 20:29
by entfe001
EUKibo wrote:El problema son els trens desfasats que no tenen distribucio continua de portes...
No. El problema és tenir material amb diferent distribució de portes.
Posted: Tuesday 27/02/2007 22:29
by EUKibo
entfe001 wrote:EUKibo wrote:El problema son els trens desfasats que no tenen distribucio continua de portes...
No. El problema és tenir material amb diferent distribució de portes.
Per aixo, a veure si s'afanyen a retirar els 1000 i 1100 i els 2100 i 3100 que encara estan en condicions de donar servei els concentrin en dues linies.
Posted: Tuesday 27/02/2007 22:59
by Platanito
EUKibo wrote:els 2100 i 3100
Posted: Tuesday 27/02/2007 23:20
by victorcasta
Trobo arriscat batejar una sèrie quan encara no se li ha donat cap número de falca a cap dels 2 cotxes reformats.
Posted: Wednesday 28/02/2007 0:49
by Proastiakos
EUKibo wrote:Mireu, veig que no ho heu penjat, aqui esta la informacio oficial respecte L'11.
http://www10.gencat.net/gencat/binaris/ ... -54057.pdf
Crec que s'hauria d'accelerar el tancament d'andanes perque al metro la inmensisima majoria d'incidencies son degudes a gent que cau a les vies.
El problema son els trens desfasats que no tenen distribucio continua de portes... Nomes es podria adaptar la L5 i la L2 quan passin els 2100 a la L4. La L1 no podria amb els 4000, la L3 amb els 3100 (3000 reformats crec que es diuen aixi) i la L4 amb els 2100
Perdó?? La
inmensisima majoria d'incidencies?? D'on ho has tret??
Et ben asseguro que no no i no. Preguem que el que diguis sigui una gran mentida perquè pobres caps d'estació si cada dos per tres tinguessin alguna incidència per caigudes als patis de vies...
Aixó de trens desfasats ho protesto. Cada tren es va dissenyar en la seva època i respón a les necessitats que hi havia en aquell moment, igual que les instalacions, no defenso a TMB però pel que veig s'estan retorçant els cargols per adaptar gairebè lo inadaptable (vegeu Torras i Bages...) i no els hi surt tant malament. Segueixo pensant que ets massa radical Eukibo
Per cert, aixó dels 3100 está tret de ben dins de la màniga
Posted: Wednesday 28/02/2007 9:31
by Mortadel·lo
no sabríem pas quins cotxes són els del 1100 "de mercaderies"?
Posted: Wednesday 28/02/2007 16:13
by sigfrid440s
Hola.
Uuuuuuuu. als ''milcent'' s'els acaba la festa. L'entrada d'un ''dosmilcent'' a la L4 ja em fa patir, encara que no els quedan 4 dies. Ens queda mes d'un any per disfrutar dels 1100 .
El que personalment m'agradaría sería veure els 1100 a la 4 amb remolcs 1300 ''panoramics''.
Puc dir una cosa, es molt possible que encara que els 1100 deixin d'operar al FcMB no serán desballestats ¿que per que? hi ha la possbilitat de que tinguin el mateix destí que certs automotors electrics procedents dels FCC , automotors que tenen un nom que comença per gra y termina per nota.
¿Sabeu que vull dir?
Ah, ja que parlem d'aixó, os deixo un archiu en el qual es veu la meva idea per prolongar la vida dels 1100 a el metro de Barcelona.
Saluteishons!
Posted: Wednesday 28/02/2007 17:43
by Platanito
sigfrid440s wrote:Ens queda mes d'un any per disfrutar dels 1100 .
I per patir els 1400!
sigfrid440s wrote:El que personalment m'agradaría sería veure els 1100 a la 4 amb remolcs 1300 ''panoramics''.
Ahí le has dao.
sigfrid440s wrote:hi ha la possbilitat de que tinguin el mateix destí que certs automotors electrics procedents dels FCC
No sabia que Fomento de Construcciones y Contratas tingués granotes!
Posted: Wednesday 28/02/2007 17:47
by Mortadel·lo
Ferrocarriles de Cataluña?
Federació Catalana de Ciclisme?
Futbol Club Cáceres?
Fes Cas al Cobi?
Fot-li Candela Coi!
Posted: Wednesday 28/02/2007 22:49
by Fran-Ikarus
Platanito wrote:sigfrid440s wrote:Ens queda mes d'un any per disfrutar dels 1100 .
I per patir els 1400!
(x 1400)