Publicació del concurs per a la construcció de la LAV SEA
Posted: Friday 02/03/2007 21:23
Hola,
Ahir es va publicar al Diari Oficial de la Unió Europea l'avís de concessió de la línia d'alta velocitat "Sud Europe Atlantique" (SEA) entre Tours i Bordeus (llegiu la versió original, és més completa que la traducció al castellà).
Es tracta de la primera concessió francesa d'una LAV al sector privat. El concessionari haurà de projectar, construir, mantenir, explotar (*) i finançar la línia. A canvi, percebrà els ingressos generats per la seua explotació. La durada de la concessió no podrà superar els 65 anys.
La longitud aproximada de la línia és de 300 km (més 40 km d'enllaços amb la xarxa convencional) i el seu cost d'entre 4.500 i 5.500 milions d'euros (més IVA).
Teniu més detalls (en francés) a la pàgina de RFF.
(*) La gestió de les circulacions i el manteniment de les instal·lacions de seguretat es delegaran, com a la resta de la xarxa, a la SNCF.
Ahir es va publicar al Diari Oficial de la Unió Europea l'avís de concessió de la línia d'alta velocitat "Sud Europe Atlantique" (SEA) entre Tours i Bordeus (llegiu la versió original, és més completa que la traducció al castellà).
Es tracta de la primera concessió francesa d'una LAV al sector privat. El concessionari haurà de projectar, construir, mantenir, explotar (*) i finançar la línia. A canvi, percebrà els ingressos generats per la seua explotació. La durada de la concessió no podrà superar els 65 anys.
La longitud aproximada de la línia és de 300 km (més 40 km d'enllaços amb la xarxa convencional) i el seu cost d'entre 4.500 i 5.500 milions d'euros (més IVA).
Teniu més detalls (en francés) a la pàgina de RFF.
(*) La gestió de les circulacions i el manteniment de les instal·lacions de seguretat es delegaran, com a la resta de la xarxa, a la SNCF.