Page 1 of 3
série 6000
Posted: Saturday 24/03/2007 15:16
by hugobcn
Aqui teniu una imatge de com és el tren de la série 6000. Me la va passar un company de feina de la L1, juntament amb unes del pupitre de conducció, i del seu interior.
De moment us poso 1 pq aneu fent boca, la del frontal de tren que és la que ofereix més novetats respecte al 5000.
Posted: Saturday 24/03/2007 15:21
by metring
Per fi una foto, gràcies!!!!!! )))2
)))3
I a la web de la CAF, res, que no havia manera de que penjessin cap!!!
Fotooo!!!
Posted: Saturday 24/03/2007 15:26
by JaMiRo!
He de dir que jo ja les havia vist...
Ja us vaig dir en el seu día que s'assemblaven molt, però hi havia diferències notables...Vosaltres mateixos podeu veure-les...
Posted: Saturday 24/03/2007 15:28
by metring
Serà una tonteria, però al tenir els fars al centre, no sé, sembla com si fos guenyo...
Quin peaso primicia!!!!!!!
CAFeteres al cap i a la fi
Posted: Saturday 24/03/2007 15:31
by JaMiRo!
Hola!
I el tema de la porta frontal és tot un en encert, ja que és un element totalment necessari en cas d'emergències.
La sèrie 9000, un cop vagi en mode automàtic, tindrà portes frontals. La sèrie 5000 no se com anirà la cosa...
Però bé, no ens enganyem, no deixa de ser una CAFetera de via ampla. Res més.
Salut!
Re: CAFeteres al cap i a la fi
Posted: Saturday 24/03/2007 15:40
by mikado
JaMiRo! wrote:Hola!
I el tema de la porta frontal és tot un en encert, ja que és un element totalment necessari en cas d'emergències.
Salut!
Tinc un amic AAC / motorista a la L5 i em comenta que hi han hagut protestes als Sindicats i al Comite de Seguretat i Salut vers aquest tema de la falta de portes de testera als 5000 i que no els han fet ni cas.
Posted: Saturday 24/03/2007 15:43
by victorcasta
Gràcies per la foto!! Tot i ser molt necessària la porta frontal, queda una mica antiestètica, no sé...
Si haguéssin pintat la goma de vermell, en la part vermella, igual hauria quedat millor.
Tinc ganes de veure la foto de l'interior per veure l'amplitud dels cotxes...
Posted: Saturday 24/03/2007 15:47
by Vox
ueeeee
Per fi! Bé, confirmat que es quasibé com una 5000 però amb la porta frontal i els fars al mig. A mi no em sembla que estigui guenyo, sino enfadat, mola
Ara, recordem que el morro de les 5000 es com molt voluminós, us imagineu com serà aquest? es veurà un metro enorme jeje
Vox
Re: CAFeteres al cap i a la fi
Posted: Saturday 24/03/2007 16:30
by javi82
mikado wrote:Tinc un amic AAC / motorista a la L5 i em comenta que hi han hagut protestes als Sindicats i al Comite de Seguretat i Salut vers aquest tema de la falta de portes de testera als 5000 i que no els han fet ni cas.
I no va protestar ningú amb els 2100?
Re: CAFeteres al cap i a la fi
Posted: Saturday 24/03/2007 17:26
by wefer
javi82 wrote:I no va protestar ningú amb els 2100?
Les protestes han vingut més aviat perquè els 5000 i 9000 només tenen un avcés a la cabina, a través del departament de viatgers. Els 2100 no tenen porta al frontal, però tenen portes laterals de cabina.
En quant al 6000... Déu n'hi do la xapussa que ha suposat la porta aquesta
Per cert, moltes gràcies per la primícia, hugobcn
Posted: Saturday 24/03/2007 17:46
by Vox
Per cert, a la foto sembla que es veu una 3000 del metro de Madrid, a la dreta, però em despista que les barres siguin taronjes (o això sembla).
I a l'esquerra, es un 5000, oi? O potser un 6000.
Vox
Posted: Saturday 24/03/2007 18:39
by aim
La veritat és que la porta aquesta queda una mica (més aviat bastant) malament, sembla un pegote
Pel que sembla ser el vidre que separa la cabina de la resta és transparent, així que potser no caldrà amorrar-nos al vidre per veure algo com passa amb els 5000
M'oblidava, moltes gràcies per compartir la foto amb nosaltres !!!
Posted: Saturday 24/03/2007 19:50
by victorcasta
Vox wrote:Per cert, a la foto sembla que es veu una 3000 del metro de Madrid, a la dreta, però em despista que les barres siguin taronjes (o això sembla).
I a l'esquerra, es un 5000, oi? O potser un 6000.
Vox
Crec que el que es veu taronja deu ser un embalatge ja que jo distingueixo una barra groga...
Re: CAFeteres al cap i a la fi
Posted: Sunday 25/03/2007 9:30
by mikado
wefer wrote:javi82 wrote:I no va protestar ningú amb els 2100?
Les protestes han vingut més aviat perquè els 5000 i 9000 només tenen un avcés a la cabina, a través del departament de viatgers. Els 2100 no tenen porta al frontal, però tenen portes laterals de cabina.
En quant al 6000... Déu n'hi do la xapussa que ha suposat la porta aquesta
Per cert, moltes gràcies per la primícia, hugobcn
Exacte, als 5000-9000 no hi ha accés directe sinò que es fa a través del departament de viatgers cosa que no agrada als empleats. Parlen per exemple que et fan una bretolada desde dins i et inutilitzen la porta i allà que et quedes o si s'ha de sortir per qualevol tema i els convoys van a tope la sortida és "difícil"
Posted: Sunday 25/03/2007 10:41
by Fran-Ikarus
Tan ample, i amb la porta al tester, queda com molt "ferroviari" (en el sentit de "tren-tren", més que de "tren de Metro", m'enteneu?)
Posted: Sunday 25/03/2007 10:50
by victorcasta
Què carai... El més novedós dels 6000 és que porta una Font Vella de sèrie!
Posted: Sunday 25/03/2007 10:52
by metring
Posted: Sunday 25/03/2007 13:22
by faristol
metring wrote:Serà una tonteria, però al tenir els fars al centre, no sé, sembla com si fos guenyo...
ES EL PRIMER QUE TAMBE HE PENSAT!!!!
La porta em sembla tipus capsula espacial, i si el motorista es una mica grassonet, ja passara? El Pavarotti segur que no passa.
victorcasta wrote:Què carai... El més novedós dels 6000 és que porta una Font Vella de sèrie!
NO HO HE ENTES
GRACIES PER LES FOTOS
Aquest forum cada dia m'agrada mes, es punter en aquests temes!!!
Posted: Sunday 25/03/2007 13:58
by entfe001
faristol wrote:victorcasta wrote:Què carai... El més novedós dels 6000 és que porta una Font Vella de sèrie!
NO HO HE ENTES
Hi ha una ampolla d'aigua tombada damunt del connector d'acoblament de trens
Posted: Sunday 25/03/2007 14:00
by faristol
Osti si, es que estic algo dormit, encara que pels colors jo diria que es Aigua de Viladrau
Mirant millor la foto per distinguir l'aigua, m'he fixat que en una de les "toperes" posa M.BARCELONA Unidad 1.
I pensar que son els descendents dels 100's!!!!!!