Consulta a los expertos: Adecuación a UIC de las lineas de F
Posted: Wednesday 28/03/2007 19:49
Pregunto... Com farien els experts del forum per adaptar les vies de aquelles linees al ample UIC... naturalment es més facil adecuar una linea en via Iberica a UIC, que una metrica a UIC, ja que la metrica per lo que he pogut observar en la web de trenscat, es sol fer servir per montanya i espais estrets o dificultusos de fer via més ample, i per lo que he vist en aquelles linees hi ha sectors on només hi ha una via... Per aixó pregunto... Com es faria per adaptarla a UIC i fer aquell projecte ambiciós del que es parla en un altre fil de unificar FGC Catalunya i FGC Espanya.
A més a partir de un cer tram comparteixen via totes les linees. Per tant... quin seria el procés a seguir?
la L8 no s'hauria de segregar i fer vies de ample UIC propies? I fer que sigui subterranies fins a Moli Nou on acaba actualment la linea? I deixar la superficie per les altres linees?
I si la linea cap a horta-Bellaterra, el nou ramal que es vol fer , es fes en metric i fos una ampliació del S33... ?
Pregunto... Jo no en tinc massa idea.
Bueno es evident que la L6 i L7 s'haurien de segregar pero no estic d'acord a que L7 sigui una linea: Gracia-Av.Tibidabo, si no que s'hauria desviar desde Gracia, cap a Passeig de Sant joan-Estació de França... Pero es una opinió... I es evident que las linees S, haurien de tenir tunel o tunels propis de pl.catalunya fins a Sarriá i passar per un altre recorregut que vaig plantejar en un altre fil:
A: Pujar per un altre carrerr que no sigui Balmes, paral-lel costat hospitalet, fins a Diagonal(Creant estació paralela a Provença, poder, Pujar per Diagonal fins a Francesc Maciá,
Arribar fins a Illa Diagonal i pujar fins a Sarriá.
B: Tirar cap a Av.Roma, creant estació Roma, Sants EStació i conectar amb l'altre ramal a Illa.
Bueno, deixo la ideia per aqui... a partir de aqui...
A més a partir de un cer tram comparteixen via totes les linees. Per tant... quin seria el procés a seguir?
la L8 no s'hauria de segregar i fer vies de ample UIC propies? I fer que sigui subterranies fins a Moli Nou on acaba actualment la linea? I deixar la superficie per les altres linees?
I si la linea cap a horta-Bellaterra, el nou ramal que es vol fer , es fes en metric i fos una ampliació del S33... ?
Pregunto... Jo no en tinc massa idea.
Bueno es evident que la L6 i L7 s'haurien de segregar pero no estic d'acord a que L7 sigui una linea: Gracia-Av.Tibidabo, si no que s'hauria desviar desde Gracia, cap a Passeig de Sant joan-Estació de França... Pero es una opinió... I es evident que las linees S, haurien de tenir tunel o tunels propis de pl.catalunya fins a Sarriá i passar per un altre recorregut que vaig plantejar en un altre fil:
A: Pujar per un altre carrerr que no sigui Balmes, paral-lel costat hospitalet, fins a Diagonal(Creant estació paralela a Provença, poder, Pujar per Diagonal fins a Francesc Maciá,
Arribar fins a Illa Diagonal i pujar fins a Sarriá.
B: Tirar cap a Av.Roma, creant estació Roma, Sants EStació i conectar amb l'altre ramal a Illa.
Bueno, deixo la ideia per aqui... a partir de aqui...