Sexe als transports públics
- wefer
- Administrador
En el fòrum es pot parlar de qualsevol tema tabú (política, esports, sexe ) sempre i quan faci referència explícita i lògica al transport.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Oh collons!!! I a on ho vols fer si no? Al damunt de la via? Home... potser hi haurà trenistes a qui els hi doni morbo fer-ho al damunt de la Soria - Castejón (pel tema aquest de que la línia està oficialment oberta i tal), però jo particularment preferiria llocs més còmodes i segurs (no sé... digueu-me clàssic ).
Ja que surt aquesta tematica al igual que s'ha fet un fil sobre linies que em visitat tambe podriem fer del sistemes de transports on em realitzats actes sexuals o si mai em lligat en un medi de transport
Jo ho reconeixo he lligat varies vegades en medi de transport i he mantigut varies vegades relacions sexuals.
Jo ho reconeixo he lligat varies vegades en medi de transport i he mantigut varies vegades relacions sexuals.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Cal saber buscar el tren i l'ocasió. Diumenge vaig estar sol (al cotxe, no a tot el tren) de Perpinyà a Figueres tant en el tren francès com a l'espanyol.dgtxa wrote:Val a dir que per internet corren alguns vídeos de sexe practicat en trens que són força interessants. Sempre m'he preguntat a quines línies ho deuen haver gravat, que no hi hagi ningú al vagó... Aquí, impossible.
També he arribat a estar sol en un R-1300 i en una 112.
a les festes de gràcia, m'enrecordo que un guardia de seguretat em va dir que va trobar 2 individus fent sexe dins un 3000, el que no m'enrecordo es si els va deixar que continueissin o paressin per respecte, suposo q anirien una miqueta :begut
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
entfe001 wrote:Busca "SNCF" a la mula. N'hi trobaràs un bon grapatJordilar wrote:M'agradaria trobar aquest videos que dius que corren per internet.
Surten videos gravats dins de trens o només películes que contenen les lletres d'SNCF? Ho dic perque buscant videos de la 333 hem van sortir uns quants que no teníen res a veure amb aquesta locomotora, només que le protagonista els tienía més o mes o menys igual que una 333
Salut,
Em ve al cap la seqüència de Risky Business (1983) on uns debutants i joveníssims Tom Cruise i Rebecca de Mornay s'ho passen d'allò més bé mentre el tren travessa els famosos viaductes de Chicago, al ritme del tema Love on a real train de Tangerine Dream...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
No ho sé. Vaig deduir el contingut de les pel·lícules perquè el nom dels fitxers contenia paraules com sex o puteJordilar wrote:Surten videos gravats dins de trens o només películes que contenen les lletres d'SNCF? Ho dic perque buscant videos de la 333 hem van sortir uns quants que no teníen res a veure amb aquesta locomotora, només que le protagonista els tienía més o mes o menys igual que una 333