Enceto aquest nou fil per parlar de les diferents sèries del metro a les linies del metro de Barcelona. Els retards de la L9 ha fet que les sèries previstes s'hagin canviat d'unes a altres línies, l'exemple més clar són les 9000 a la L2, així com els 2100 a la L4, la desaparició futura de les 1100, la distribució de 5000 a la L2 L3 L5 i qui sap si també arribaran a la L4 o si a la L4 portaran 9000's.
Pues això, a veure si aquí posem desitjos d'on volem veure aquestes sèries i noves noticies referens a introduccions de noves sèries a les linies.
Poso una enquesta preguntant quina sèrie voldríeu que circulés per la L9 (imaginant que donariem abast, ja que amb les 1100 no tenim per cobrir tota la linia) , ja que els 9000 se'ls està quedant la L2, que voleu? que se'ls treguin, que facin una nova sèrie, que fiquin dels "antics"...
Ball de sèries del metro
Re: Ball de sèries del metro
Les 5000 a la L4? Com a màxim podrien anar-hi 6 unitats ja que 33 son per la L5 i les que queden estan entre la L2 i la L3. Màxim dubto que les treguin de la L2, no pas de la L3.EUKibo wrote:Enceto aquest nou fil per parlar de les diferents sèries del metro a les linies del metro de Barcelona. Els retards de la L9 ha fet que les sèries previstes s'hagin canviat d'unes a altres línies, l'exemple més clar són les 9000 a la L2, així com els 2100 a la L4, la desaparició futura de les 1100, la distribució de 5000 a la L2 L3 L5 i qui sap si també arribaran a la L4 o si a la L4 portaran 9000's.
Pues això, a veure si aquí posem desitjos d'on volem veure aquestes sèries i noves noticies referens a introduccions de noves sèries a les linies.
Poso una enquesta preguntant quina sèrie voldríeu que circulés per la L9 (imaginant que donariem abast, ja que amb les 1100 no tenim per cobrir tota la linia) , ja que els 9000 se'ls està quedant la L2, que voleu? que se'ls treguin, que facin una nova sèrie, que fiquin dels "antics"...
En quant a l'enquesta, a la L9, i fins que no es façi una nova comanda de trens (siguin més 9000's o unaltre sèrie), els que aniran a la L9 seràn els 9000. El problema el tindran, en principi, a la L2 i L4, no pas a la L9.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
El lògic és que hi vagin les 9000, tot i que molt probablement s'hagi de fer una nova comanda perquè els 9000 si ara els "matxaquen" molt per la L2 no és plan d'estrenar la L9 amb trens de segona mà, no?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Exacte Bernat,
El tema es, demanaran nous trens per les L2 i part de la L4 (part pq ja tindrà 15 unitats 2100) i potser L3 (per preveure l'allargament de linea)? O bé demanaran més 9000s per la propia L9 i estrenarlos?
En el 1er cas hi ha temps de sobres. Els 5000 es van demanar a finals de 2002 crec i es va entregar el primer al maig de 2005. Uns 2 anys i mig vaja. Si s'envien les 50 9000s a la L9-10, aquest desapareixeran de les L2 i L4 cap el 2012-13-14 aproximadament, per tant la comanda hauria de ser cap el 2009 com a d'hora. Fins llavors podrien combinar-se 9000s a 3 linees diferents (2-4 i la 9 per parts).
La 2a opció seria la més fàcil, evitaria comandes 100% noves i al estar el 9000 en producció seria factible demanar-ne unes 30/35 més (calculo, ja que la L2 necesitarà uns 25 trens o més, i la L4 uns 10).
El que es 100% segur, crec, es que la L9 obrirà el tram de StCo i Badalona amb 9000s. Potser novetes però 9000s segur, més que res pq no dona temps a fer res més.
Però sí que seria divertit que la todopoderosa L9 obrís amb la 9001 tenint 2-3 anys i que quan s'obrís el tram central la 9001 tingués 7-8 anys XD.
Barcelona es impressionant amb el TP
Vox
El tema es, demanaran nous trens per les L2 i part de la L4 (part pq ja tindrà 15 unitats 2100) i potser L3 (per preveure l'allargament de linea)? O bé demanaran més 9000s per la propia L9 i estrenarlos?
En el 1er cas hi ha temps de sobres. Els 5000 es van demanar a finals de 2002 crec i es va entregar el primer al maig de 2005. Uns 2 anys i mig vaja. Si s'envien les 50 9000s a la L9-10, aquest desapareixeran de les L2 i L4 cap el 2012-13-14 aproximadament, per tant la comanda hauria de ser cap el 2009 com a d'hora. Fins llavors podrien combinar-se 9000s a 3 linees diferents (2-4 i la 9 per parts).
La 2a opció seria la més fàcil, evitaria comandes 100% noves i al estar el 9000 en producció seria factible demanar-ne unes 30/35 més (calculo, ja que la L2 necesitarà uns 25 trens o més, i la L4 uns 10).
El que es 100% segur, crec, es que la L9 obrirà el tram de StCo i Badalona amb 9000s. Potser novetes però 9000s segur, més que res pq no dona temps a fer res més.
Però sí que seria divertit que la todopoderosa L9 obrís amb la 9001 tenint 2-3 anys i que quan s'obrís el tram central la 9001 tingués 7-8 anys XD.
Barcelona es impressionant amb el TP
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Cito a Vox
"En quant a l'enquesta, a la L9, i fins que no es façi una nova comanda de trens (siguin més 9000's o unaltre sèrie), els que aniran a la L9 seràn els 9000. El problema el tindran, en principi, a la L2 i L4, no pas a la L9."
Home, les 9000 que hi ha ara son "propietat" de la L2, el problema de falta de trens el te la L9, que o bé demana els "vells" 9000 que circulen a la L2 i potser a la L4, incorporar els nous que quedin per arribar i demanarne mes, o bé una nova sèrie demanar. Aquestes son les realistes. Les utòpiques que també estan ficades com ficar de totes les sèries faria que la L9 hagués de treure les mampares de protecció ^^ Pero imaginar es sempre molt maco!
"En quant a l'enquesta, a la L9, i fins que no es façi una nova comanda de trens (siguin més 9000's o unaltre sèrie), els que aniran a la L9 seràn els 9000. El problema el tindran, en principi, a la L2 i L4, no pas a la L9."
Home, les 9000 que hi ha ara son "propietat" de la L2, el problema de falta de trens el te la L9, que o bé demana els "vells" 9000 que circulen a la L2 i potser a la L4, incorporar els nous que quedin per arribar i demanarne mes, o bé una nova sèrie demanar. Aquestes son les realistes. Les utòpiques que també estan ficades com ficar de totes les sèries faria que la L9 hagués de treure les mampares de protecció ^^ Pero imaginar es sempre molt maco!