Page 1 of 1
Hereu propone media hora más de metro los días laborables
Posted: Tuesday 17/04/2007 12:21
by Ecomobisostrans
Hereu propone media hora más de metro los días laborables
La Vanguardia, 14.04.07
http://www.mobilitatsostenible.org/not07/0416-lv-d.pdf
Re: Hereu propone media hora más de metro los días laborable
Posted: Tuesday 17/04/2007 13:50
by mikado
Y dos huevos duros ¡¡¡¡
q dirían los Hermanos Marx.
Cuando son las elecciones ????
Posted: Tuesday 17/04/2007 15:19
by UT596001
Total, que aquests es volen carregar el nitbus com sigui per la simple raó de que no l'explota TMB.
Si tant els hi agrada el servei nocturn, que cedeixin els seus busos articulats per la nit a Tusgsal i Mohn per al servei nocturn, així es dóna més capacitat a cost 0.
(I, ja de pas, que amplïin l'horari del bus nocturn de la RMB, que realment fa falta, però d'aquest servei ningú s'enrecorda... paguem impostos però no hi som
)
Posted: Tuesday 17/04/2007 15:59
by Mako448
Jo directament,prefereixo que s'obri mitja hora abans que s'obri mitja hora mès tard.
Els horaris entre les 4 i les 5 del NitBus els he vist(les dues línies que passen pel costat de casa),i són nefastos.Sí vols sortir a les 4,30 de casa(hi ha gent que surt a aquesta hora de casa per anar a treballar o per anar a l'aeroport i plantar-se per poder agafar el famòs avió barat que surt a les 6,25 cap a Madrid),ho tens chungo.
El primer tren de FGC direcció Barcelona és a les 5.15!!!,tardíssim!!!!,mentres que a la línia S1(Barcelona-Terrassa),el primer tren cap a Barcelona surt a les 4.25 de Terrassa!!!!
I a rodalies renfe també hi han moltes trens que surten abans de les 5,a la R2 sud el primer tren que surt de Vilanova surt a les 4.42hores,i circula tots els dies de la setmana.I a la R4 el primer tren que surt de Terrassa cap a Barcelona és a les 4.40h.
El problema és que si et vols plantar a Barcelona a les 5 o 5,30 de la nit és quasi impossible en el nostre cas és impossible,lo mès aviat que pots plantar-se a barcelona desde Sant Andreu de la barca és a les 5.55h,massa tard.
El primer L8(que surt a les 5.01 de Molí Nou),estaria bé que almenys de començar a Molí Nou començi a Martorell.Sortiria de Martorell a les 4,30h.
Jo crec convenient que sí algunes línies d'FGC i algunes línies de rodalies renfe a les 4,40 ja tenen trens en servei,al metro també en tinguin.
El·leccions...
Posted: Tuesday 17/04/2007 18:00
by JaMiRo!
El·leccions, el·leccions...
Posted: Tuesday 17/04/2007 18:29
by Denisuko
Es nota que no és ell qui farà aquesta mitja hora extra, ell per parlar el que sigui, apart que es practicament impossible ja que el temps per a manteniment es reduiria i llavors treurien hores per fer manteniment a les vies i infraestructures
Posted: Tuesday 24/04/2007 6:16
by fernandako
Denisuko wrote:Es nota que no és ell qui farà aquesta mitja hora extra, ell per parlar el que sigui, apart que es practicament impossible ja que el temps per a manteniment es reduiria i llavors treurien hores per fer manteniment a les vies i infraestructures
Tu no tienes ni idea de la gente que acaba de trabajar a las 00:00.
Seguro que se útilizaría más el metro de 00:00 a 00:30, que de 23:00 a 00:00.
--------------------------
Editat per administrador per contingut inapropiat
--------------------------
Posted: Tuesday 24/04/2007 12:12
by Denisuko
fernandako wrote:
Tu no tienes ni idea de la gente que acaba de trabajar a las 00:00.
Seguro que se útilizaría más el metro de 00:00 a 00:30, que de 23:00 a 00:00.
Ya te digo yo que no, y puedes ir a comprovarlo a cualquier estación, incluso te puedo llegar a asegurar que compañeros motoristas de trenes pasan por estaciones como Catalunya L3 y me dicen q paran y nadie sube y nadie baja, y en horas entre 00:00 y 00:30.
Y ciertamente, yo de Domingo a Jueves plego a las 00:50 y metro, como que no puedo cogerlo.
Posted: Tuesday 24/04/2007 17:23
by EUKibo
Obviamente si la gente sabe que el metro cierra a las 12, a las 12-12.30 no iran a cojerlo XD
Si yo se que cierra a la hora k salgo pillo un servicio alternativo que siempre me funcione aunque salga un dia 5min mas tarde o si tengo la posibilidad me vuelvo antes. Media-Una horita mas de metro hasta la una estaria bien, con esta medida el transporte en la zona 1 de Barcelona (para la infrastructura k hay) estaria perfectamente explotado, solo faltarian extensiones de metro como Fondo-Badalona, Horta-Valld'Heb, Canyelles-Trini i la L9 sencera, pero aixo ja son problemes d'infrastructura i no de transport.
Aquest any el transport public agafara molts molts molts passatgers nous per part de metro, bus metropolita i FGC i sense millores extremes d'infrastructura, llàstima que l'operador negre no fagi mes que perdre passatgers, colapsar les rondes i fer la vida possible als de les rodalies de Barcelona, i llastima també el que triguen per les extensions de metro abans esmentades que son uns minims molt minims que fa anys que ja haurien d'haver estat.
Posted: Tuesday 24/04/2007 19:51
by Mako448
EUKibo wrote:
Aquest any el transport public agafara molts molts molts passatgers nous per part de metro, bus metropolita i FGC i sense millores extremes d'infrastructura, llàstima que l'operador negre no fagi mes que perdre passatgers, colapsar les rondes i fer la vida possible als de les rodalies de Barcelona, i llastima també el que triguen per les extensions de metro abans esmentades que son uns minims molt minims que fa anys que ja haurien d'haver estat.
Doncs espera't a que obrin Martorell Central,que amb l'obertura d'aquesta estació els de la RENFE guanyaran clients de passatgers de les línies R5 i R6 que faran el canvi a Martorell i aniràn molt mès ràpids.La gent prefirà doncs fer el canvi a Martorell i agafar renfe per continuar fins a Barcelona,que a mès els deixa al mateix centre de Barcelona mentre que a FGC trigues mès i a Espanya has de canviar al metro.
Per mala sort Renfe lleparà uns quants clients de FGC,sobretot usuaris de la R6,i alguns de la R5.
Posted: Tuesday 24/04/2007 20:35
by Trenscat
Mako448 wrote:EUKibo wrote:
Aquest any el transport public agafara molts molts molts passatgers nous per part de metro, bus metropolita i FGC i sense millores extremes d'infrastructura, llàstima que l'operador negre no fagi mes que perdre passatgers, colapsar les rondes i fer la vida possible als de les rodalies de Barcelona, i llastima també el que triguen per les extensions de metro abans esmentades que son uns minims molt minims que fa anys que ja haurien d'haver estat.
Doncs espera't a que obrin Martorell Central,que amb l'obertura d'aquesta estació els de la RENFE guanyaran clients de passatgers de les línies R5 i R6 que faran el canvi a Martorell i aniràn molt mès ràpids.La gent prefirà doncs fer el canvi a Martorell i agafar renfe per continuar fins a Barcelona,que a mès els deixa al mateix centre de Barcelona mentre que a FGC trigues mès i a Espanya has de canviar al metro.
Per mala sort Renfe lleparà uns quants clients de FGC,sobretot usuaris de la R6,i alguns de la R5.
De fet jo crec que una mica la intenció de FGC ja és una mica aquesta, malgrat que perdin clientela. Si els interessés mantenir els viatgers dels R5 i R6 fins a Barcelona sigui com sigui haurien fet més apartadors per poder fer avançaments. De tota manera, per molt còmode que sigui l'enllaç a Martorell Central penseu que la majoria de gent no el farà perquè prefereix seguir en el mateix tren ja que hi és i no "perdre el temps" per poc que sigui canviant de temps. Tampoc estem parlant en el cas de R5 i R6 d'una diferència de temps tan bèstia: un R5/R6 de Martorell a Pl.Espanya triga 37 minuts i un tren de la línia R4 de Martorell a Sants en triga 28/30.
Posted: Tuesday 24/04/2007 20:58
by EUKibo
I aqui el que importa es beneficiar als passatgers, a mi m'es igual si sortira guanyant FGC o RENFE, amb tota seguretat guanyaran els dos, per exemple gent d'Olesa per anar a la UAB ho tindra molt mes facil amb el nou Martorell-Central.
El problema que te Renfe es la inestabilitat, igual que als FGC tenen horaris, els trens de Rodalies Renfe tot al contrari, mai saps quan passen i pots estarte 2min com 20min facilment esperant.
En cap cas poso en dubte la utilitat de Martorell Central, trobo que es una infrastructura molt necessaria que servira per vertebrar Igualada Manresa Vilafranca Barcelona UAB Terrassa Sabadell d'una manera mes agil i que servira per a que molts passatgers es passin al transport public i tambe per descongestionar Barcelona de gent que no te ni origen ni desti en aquesta ciutat.
Posted: Tuesday 24/04/2007 22:33
by Mako448
Passa que en cas de pluja per exemple,la gent preferirà seguir el viatge fins a Barcelona amb FGC i d'allà la L1.
Estic d'acord amb la gran ultilitat de Martorell Central,que pemetrà mijorar les comunicacions a moltíssimes comarques com el Baix,el Vallès Occidental,el Bages,l'Anoia,els dos Penedès,i fins i tot Tarragona,i si el tram Cerdanyola-Mollet prestès servei de passatgers,també a l'Oriental i fins i tot a Girona.Fixeu-vos la ultilitat de l'estació.
Peró passa que FGC cada cop augmenta el temps de trajecte,i és fa pesadet anar en un R5 o R6 de Sant Andreu de la Barca a Barcelona,sòn 30 minuts,que potser no sòn tants!,peró se't fa molt llarg.
I en un S8 o S4 trigues 40 minuts!A una distància de 13km que en cotxe el fas en menys de 20 minuts.
La línia de FGC on pedrà mès clients serà al tram Barcelona-Igualada d'un R6,no tant en un R5.
Peró tampoc no crec que FGC perdí massa clients,mès aviat pocs,i tenint en compte que una bona part dels passatgers dels R's és baixen a estacions compreses entre Barcelona i Martorell.No crec que els afecti gaire,és mès,m'atrevo que trobaran avantatges com mijor comunicació amb el Vallès,etc...
Posted: Wednesday 25/04/2007 15:36
by UT596001
Trenscat wrote:Mako448 wrote:EUKibo wrote:
Aquest any el transport public agafara molts molts molts passatgers nous per part de metro, bus metropolita i FGC i sense millores extremes d'infrastructura, llàstima que l'operador negre no fagi mes que perdre passatgers, colapsar les rondes i fer la vida possible als de les rodalies de Barcelona, i llastima també el que triguen per les extensions de metro abans esmentades que son uns minims molt minims que fa anys que ja haurien d'haver estat.
Doncs espera't a que obrin Martorell Central,que amb l'obertura d'aquesta estació els de la RENFE guanyaran clients de passatgers de les línies R5 i R6 que faran el canvi a Martorell i aniràn molt mès ràpids.La gent prefirà doncs fer el canvi a Martorell i agafar renfe per continuar fins a Barcelona,que a mès els deixa al mateix centre de Barcelona mentre que a FGC trigues mès i a Espanya has de canviar al metro.
Per mala sort Renfe lleparà uns quants clients de FGC,sobretot usuaris de la R6,i alguns de la R5.
De fet jo crec que una mica la intenció de FGC ja és una mica aquesta, malgrat que perdin clientela. Si els interessés mantenir els viatgers dels R5 i R6 fins a Barcelona sigui com sigui haurien fet més apartadors per poder fer avançaments. De tota manera, per molt còmode que sigui l'enllaç a Martorell Central penseu que la majoria de gent no el farà perquè prefereix seguir en el mateix tren ja que hi és i no "perdre el temps" per poc que sigui canviant de temps. Tampoc estem parlant en el cas de R5 i R6 d'una diferència de temps tan bèstia: un R5/R6 de Martorell a Pl.Espanya triga 37 minuts i un tren de la línia R4 de Martorell a Sants en triga 28/30.
Amb la frequència actual de trens evidenment la gent continuarà amb FGC fins a Barcelona. En canvi, quan es posin en marxa els metros comarcals del Bages i l'Anoia com pràcticament tots els trens acabaran a Martorell doncs llavors és quan la gent farà el canvi a RENFE per baixar a Barcelona.
Re: Hereu propone media hora más de metro los días laborable
Posted: Saturday 05/05/2007 0:57
by sortrens
M'assembla perfecte, tot i que jo posaria una hora més. Hi ha molta gent que treballa de nit