Queda poc: tancament línia Puigcerdà

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Queda poc: tancament línia Puigcerdà

Post by liniadelRipollés »

Previst per a primers de maig el tall ferroviari del tram Ripoll-Ribes per col.locar el carril 54, balast nou i travessa polivalent.

Continuen les obres d'instal.lació de la nova catenària a l'alçada del túnel del Cargol.

Continua el BT entre Puigcerdà i La Tor de Querol. Actualment el creuament a nivell de vies SNCF amb vies ADIF està protegit automàticament amb un únic circuit de via en via d'ample UIC.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
JaMiRo!
N10
N10

Diversió

Post by JaMiRo! »

Hola!

Mmmm...Això promet ésser interessant... :)

Jo, que sóc usuari habitual de la línia en el seu tram més proper a Barcelona, últimament no paro de veure moviment de dresines, trens carregats de travesses de formigó, trens de comprovació de la geometria de la via, etc. :o

És molt divertit... :D

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
liniadelRipollés
N10
N10

Re: Diversió

Afegeix-li dues dièsel en doble a Ripoll i més del que has dit i trens travessers i carrilers per la línia i mmm....

JaMiRo! wrote:Hola!

Mmmm...Això promet ésser interessant... :)

Jo, que sóc usuari habitual de la línia en el seu tram més proper a Barcelona, últimament no paro de veure moviment de dresines, trens carregats de travesses de formigó, trens de comprovació de la geometria de la via, etc. :o

És molt divertit... :D

Salut!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Pere
N9
N9

Re: Diversió

Post by Pere »

liniadelRipollés wrote:Afegeix-li dues dièsel en doble a Ripoll
Jo les vaig veure pujar :D :D
Serie9000
N4
N4

Post by Serie9000 »

:o Excel·lent notícia!

Per cert, també vaig veure, el dissabte, travesses apilades tant a Montcada-Ripollet (n'hi havia un fotimer) com sortint de Torre Baró cap a M-Bif (sota el pont de la C-58 )

Per cert, en què es traduirà el canvi de via? En més velocitat? A part, quan us referiu a travessa polivalent, voleu dir que permet la instal·lació d'ample UIC? Si es així, "collonut" :D !
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

La contrapartida de tot això serà que estarem una bona temporada sense veure 440 sense reformar per Barcelona, perquè és d'esperar que quedaran segrestades entre Ribes de Freser i la Tor de Querol.
liniadelRipollés
N10
N10

Avui ja estava segrestada pq es feia transbordament a Ribes o a Ripoll a 447s.
Al primer tren, al segon, al tercer...
entfe001 wrote:La contrapartida de tot això serà que estarem una bona temporada sense veure 440 sense reformar per Barcelona, perquè és d'esperar que quedaran segrestades entre Ribes de Freser i la Tor de Querol.
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Segur que deixaran les 440 no reformades per allí dalt i les 440 de dos cotxes que hi hagi (per cert, quantes n'hi ha en total de 440 de dos cotxes reformades?)
ABB_Traccion
N7
N7

Post by ABB_Traccion »

Bones!

Segons un factor de confiança, i contrastat per un maquinista, es queden les SIS 440 (si, fins i tot la 131 i la 132) o sigui, que fins a 5 mesos, els de Santander es queden sense 440 de 2 cotxes reformades...

Salutacions nois!
Pere
N9
N9

Post by Pere »

S'acaben els Terrasses del matí amb 440 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
sequera
N8
N8

Post by sequera »

el jueves santo comprobé que la catenaria está completamente renovada y NUEVA, desde Ribes hasta practicamente el tunel de toses.

No me fijé al pasar el paso a nivel si la catenaria en ese punto estaba renovada, caia la del pulpo, aguanieve, niebla....., pero la carretera transcurre paralela a la via desde planoles hasta toses y pude comprobar con satisfacción como relucian los nuevos postes y el cable rojizo .....

Vamos un gozo para la vista....

Ahora espero impaciente la inauguración de la nueva linea el proximo otoño.

Una excelente noticia. :D
sequera
N8
N8

Post by sequera »

Trenscat wrote:Segur que deixaran les 440 no reformades per allí dalt i les 440 de dos cotxes que hi hagi (per cert, quantes n'hi ha en total de 440 de dos cotxes reformades?)
si. muy raro me parece que las dejen en la cerdanya.
sequera
N8
N8

Post by sequera »

Trenscat wrote:Segur que deixaran les 440 no reformades per allí dalt i les 440 de dos cotxes que hi hagi (per cert, quantes n'hi ha en total de 440 de dos cotxes reformades?)
evarujo
N6
N6

Post by evarujo »

avui ja m'he quedat jo tb sense el viatge a la 440 sense R q passa a les 8:12 per Montcada Manresa, en canvi, m'ha extranyat molt, veure dues unitats de 440R formades per dos cotxes cadascuna, quan normalment el servei el fa una 440R de 3 cotxes i les 440 sense R que son de 2 o una 440R de dos, per descomptat, el tren anava fins als topes jeje

Saluts
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

sequera wrote:
Durant cinc mesos (el període d'obres) no podran passar trens de Ripoll a Ribes. Com que de Ribes en amunt no hi ha tallers, certes avaries poden resultar irresolubles fins que no es reobri el tram en obres. Si s'arribessin a avariar totes les unitats segrestades de Ribes a Puigcerdà, què fem? Aturem les obres per deixar la via mínimament en condicions per baixar els trens a reparar i tornar-lo a pujar? Fem el servei en autocar fins que s'acabin les obres?

Una altra cosa és que Renfe cregui necessari destinar-hi sis unitats, segurament comptant amb què moltes d'elles patiran avaries que les immobilitzaran abans de la finalització de les obres.
252-071
N7
N7

Post by 252-071 »

entfe001 wrote:
sequera wrote:
Durant cinc mesos (el període d'obres) no podran passar trens de Ripoll a Ribes. Com que de Ribes en amunt no hi ha tallers, certes avaries poden resultar irresolubles fins que no es reobri el tram en obres. Si s'arribessin a avariar totes les unitats segrestades de Ribes a Puigcerdà, què fem? Aturem les obres per deixar la via mínimament en condicions per baixar els trens a reparar i tornar-lo a pujar? Fem el servei en autocar fins que s'acabin les obres?

Una altra cosa és que Renfe cregui necessari destinar-hi sis unitats, segurament comptant amb què moltes d'elles patiran avaries que les immobilitzaran abans de la finalització de les obres.
Segurament,si s'avaria alguna unitat,pujaran mecanics per arreglar-les.Si no em falla la memoria,aixo ja va ocorerr quan renovaven la via Vic-Ripoll.

Salutacions
252-071
N7
N7

Post by 252-071 »

Sabeu si pujará algun tren més d'obres a Ripoll?

Salutacions
jordidr
N7
N7

Post by jordidr »

Siusplau no fiqueu titols tan rotunds als posts perque havia pensat que es tancava la linia (clausura) :roll:
liniadelRipollés
N10
N10

Així tothom el visita: només és una tècnica. :P

(i no diu cap mentida... :P :P )
jordidr wrote:Siusplau no fiqueu titols tan rotunds als posts perque havia pensat que es tancava la linia (clausura) :roll:
treneros
N5
N5

Post by treneros »

evarujo wrote:avui ja m'he quedat jo tb sense el viatge a la 440 sense R q passa a les 8:12 per Montcada Manresa, en canvi, m'ha extranyat molt, veure dues unitats de 440R formades per dos cotxes cadascuna, quan normalment el servei el fa una 440R de 3 cotxes i les 440 sense R que son de 2 o una 440R de dos, per descomptat, el tren anava fins als topes jeje

Saluts
Dons vas ser una de les moltes persones que es varen quedar sense poder entrar a partir de Barberà, perquè el tren ja va sortir (5 minuts mes tard del compte, em sembla que per problemes tècnics, perquè hi avia un "mecànic" potinejant a cabina quan jo vaig pujar) sense cap seient lliure desde Terrassa... per cert avui ha tocat un 3+2 de 440
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”