Page 1 of 1

A TMB som transparents amb tu.

Posted: Wednesday 25/04/2007 21:50
by metring
Això diuen a la seva web, en la seva nova campanya:

A TMB som transparents amb tu.

Per això donem a conèixer mensualment, mitjançant cartells que trobaràs als vestíbuls de les estacions, l'evolució d'alguns dels indicadors més significatius relacionats amb el compliment del servei:

* Trajectes sense interrupcions: percentatge de compliment de trajectes programats.
* Compliment de la freqüència de pas: percentage de compliment de la programació de la freqüència de pas delstrens per
les estacions.
* Funcionament d'escales mecàniques: percentatge del temps total de funcionament de les escales mecàniques.
* Funcionament dels ascensors: percentatge del temps total de funcionament del ascensors.
* Nombre d'usuaris.

A TMB volem fer evident l'esforç i el compromís per a millorar contínuament i poder oferir cada dia una millor qualitat de servei.

Tots movem Barcelona

Posted: Wednesday 25/04/2007 21:55
by U-Bahn
Això fa dies que ho veig a algunes o totes les estacions per les que he passat aquests dies.

Posted: Wednesday 25/04/2007 22:10
by EUKibo
Bueno, ho veig una chorrada, pero pot ser una bona manera per automotivarse aquesta empresa.

XD Renfe dubto que ho faci

Retard mitjà del mes: 15min
Numero de trens anulats: 18
Nombre de trens amb retard superior als 5min: 10239764289156
Increment de passatgers: -1.2%
Funcionament d'ascensors: dades disponibles a partir 2012 quan aquesta nova tecnologia s'apliqui a estacions ADIF, mentres disposeu de muntacarregues a Badalona i Sant Adria, si aneu a qualsevol altra estacio heu de baixar a Badalona i pujar a la barana oxidada amb plataforma i arribar a la vostra destinacio (Masnou, Calella...) per la vorera.

Posted: Wednesday 25/04/2007 22:19
by Jordilar
TMB:

som transparents en el que ens interesa.

Perquè no enganxen també cartells sobre el dubtòs procés de selcció de les vacans laborals?


Salut,

Posted: Wednesday 25/04/2007 22:21
by U-Bahn
TMB: Som transparents menys als vidres dels trens que som opacs. :evil:

Posted: Wednesday 25/04/2007 22:29
by Mako448
L'altre dia als vidres d'un 4000 hi havia un mini cartell on deia que els cristalls era nous i que si us plau els cuidessim.
Doncs bé,els cristalls estaven ratllats plens de marques.Qué algú m'expliqui aixó.En fi diguem aixó:
Incivisme al metro,si us plau

Posted: Wednesday 25/04/2007 22:35
by victorcasta
Aquests cartells de vidres nous és el més inútil que podrien haver fet els del metro... Un cartell així atrau els incívics, és com si hi digués "Ratlla'm sisplau!"

Posted: Wednesday 25/04/2007 22:50
by Denisuko
Pero aixo esta a totes les linies? perque a L4 no ho he vist encara

Posted: Wednesday 25/04/2007 23:10
by EUKibo
U-Bahn wrote:TMB: Som transparents menys als vidres dels trens que som opacs. :evil:
no se si heu vist els vidres dels trens de dos pisos de Renfe, tenen una capa d'uns 2 milimetres de ronya-greix transparent i estan la majoria extremadament ratllats o corroits, aixo si es que la teva finestra no forma part d'un graffiti exterior... per aixo foten el chorro d'aire fred i sec als ulls sota les finestres, per a que t'hi apartis i no intentis mirar fora i que no t'hi fixis en la caqueta que acumulen...

Posted: Wednesday 25/04/2007 23:16
by victorcasta
EUKibo wrote:
U-Bahn wrote:TMB: Som transparents menys als vidres dels trens que som opacs. :evil:
no se si heu vist els vidres dels trens de dos pisos de Renfe, tenen una capa d'uns 2 milimetres de ronya-greix transparent i estan la majoria extremadament ratllats o corroits, aixo si es que la teva finestra no forma part d'un graffiti exterior... per aixo foten el chorro d'aire fred i sec als ulls sota les finestres, per a que t'hi apartis i no intentis mirar fora i que no t'hi fixis en la caqueta que acumulen...
Potser és que els vidres són tintats?

Posted: Wednesday 25/04/2007 23:46
by Ramon
victorcasta wrote:Potser és que els vidres són tintats?
Fa dues setmanes que veig als trens de les línies S1 i S2 del Metro del Vallès d'FGC vidres que gairebé no deixen veure de fora cap a dins, que mai abans havia vist. Potser ho estan fent per la protecció dels vidres...

Posted: Wednesday 25/04/2007 23:58
by entfe001
Fa temps TMB va treure l'Índex de Qualitat del Servei per a les línies 2 i 11 amb aquests paràmetes estadístics. Durant un temps em vaig encarregar de publicar les xifres que recollia a Encants fins que a partir de cert moment les vaig deixar de veure. Sembla que ara reapareixeran.

Posted: Thursday 26/04/2007 0:00
by awe
TMB. Som transparents amb tu. Per això no ens veus quan hem de donar la cara.

Posted: Thursday 26/04/2007 9:49
by Ecomobisostrans
Jordilar wrote:TMB:
som transparents en el que ens interesa.
Perquè no enganxen també cartells sobre el dubtòs procés de selcció de les vacans laborals?
Això es un tema intern de l'empresa i no afecta per res al client.

Posted: Thursday 26/04/2007 13:21
by entfe001

Posted: Thursday 26/04/2007 15:00
by Brill_13
Ecomobisostrans wrote:
Jordilar wrote:TMB:
som transparents en el que ens interesa.
Perquè no enganxen també cartells sobre el dubtòs procés de selcció de les vacans laborals?
Això es un tema intern de l'empresa i no afecta per res al client.
Quan passi algun accident (Déu ens en guardi) si que li afectarà, em temo.

Posted: Friday 27/04/2007 21:49
by orique
Ecomobisostrans wrote:
Jordilar wrote:TMB:
som transparents en el que ens interesa.
Perquè no enganxen també cartells sobre el dubtòs procés de selcció de les vacans laborals?
Això es un tema intern de l'empresa i no afecta per res al client.
Empresa que és pública i que per tant els seus temes afecten a tothom.