Page 1 of 1

El Tram circula amb l'horari del metro (afirmatiu)

Posted: Friday 04/05/2007 12:51
by metring
Acabo de parlar amb una persona que treballa a Diagonal Mar, i en la conversa ha sortit el tema de que, el primer tramvia que passa per allà surt a les 6:30, i com ha d'entrar a les 6, camina des de Glòries fins a D.M., per arribar a temps. Què en penseu? Hauria de començar a circular abans o no?

Posted: Friday 04/05/2007 13:07
by George85
El tram funciona amb el mateix horari del metro.

Horaris

Posted: Friday 04/05/2007 13:13
by metring
A mi em sonava, però com ha insistit tant... :?: :?: :?:

Per cert, no puc obir el link...

Posted: Friday 04/05/2007 13:18
by metring
Ja l'he vist, merci.

A les hores, l'home no s'enterava de res >:(

Administradors: :tancat :tancat

Posted: Friday 04/05/2007 13:21
by entfe001
metring wrote:Ja l'he vist, merci.
Sóc jo qui no havia vist que en George85 ja havia publicat l'enllaç als horaris :oops:

(és per això que he esborrat el meu missatge, però tu l'has vist abans que me'l carregués)

Posted: Friday 04/05/2007 13:22
by metring
Exacte :D Aleshores, seguira fent footing diari, fins que es miri els horaris xD

Posted: Friday 04/05/2007 13:50
by George85
Jo anava a dir que amb potser el que li passa és que al tenir una freqüència de 20min o arribava aviat o arrivaba tard. Però si surt cada 20min a les 5:4O ha sortit de ciutadella-VO, esperant-lo a glòries, a les 6 ha de ser per força a diagonal-mar... :nose

Posted: Saturday 05/05/2007 14:50
by sortrens
Crec però que els dias que el metro funciona 24h el tram tanca a las 2h, per tant crec que no tenen el mateix horari :(

Posted: Saturday 05/05/2007 14:53
by victorcasta
sortrens wrote:Crec però que els dias que el metro funciona 24h el tram tanca a las 2h, per tant crec que no tenen el mateix horari :(
El Tram no funciona en els dissabtes non-stop que hi ha des de fa un mes, però quan s'ha obert per Sant Joan o la Mercè, el Tram també funcionava 24 hores.

Posted: Saturday 05/05/2007 14:55
by Denisuko
Es el que li passa a la gent d'avui dia, que arriba a l'estació agafa el tren i se'n va, potser els que estem aqui coneixem els nostres drets i deures al metro. Però no tothom, mentre el tren no arriba, es posa a llegir les normes, horaris, drets.... Si la gent les llegís aprendria moltes coses

Posted: Saturday 05/05/2007 14:57
by metring
:?: Aquest missatge és per aquest tema??

Posted: Saturday 05/05/2007 15:08
by Denisuko
Jo crec que si, no? Perque no? :)

Posted: Saturday 05/05/2007 15:08
by victorcasta
Suposo que es refereix a que l'home de qui has parlat al començament d'aquest fil, que hauria de llegir-se les vitrines de la parada.

Posted: Saturday 05/05/2007 15:12
by Denisuko
I no només aquest home, sino que m'ha vingut al cap fa uns dies que els usuaris de metro es queixaven de que no els informavem de que quan hi ha una avaria en linia tenen dret a reclamar un bitllet gratis, i això justament apareix als panells d'informació de les estacions

Posted: Saturday 05/05/2007 23:22
by metring
Això és ben cert. Què deu passar? Que els cartells no són prou grans, o no es troben en el lloc adeqüat?

Posted: Sunday 06/05/2007 11:43
by George85
metring wrote:Això és ben cert. Què deu passar? Que els cartells no són prou grans, o no es troben en el lloc adeqüat?
Doncs ben senzill, la gent és mandrosa per naturales i ho necessiten tot ben mastegat.

Per això hi ha tanta cultura de cotxe, de no fer mai transbords, etc

Posted: Monday 07/05/2007 10:54
by Guigui
Denisuko wrote:I no només aquest home, sino que m'ha vingut al cap fa uns dies que els usuaris de metro es queixaven de que no els informavem de que quan hi ha una avaria en linia tenen dret a reclamar un bitllet gratis, i això justament apareix als panells d'informació de les estacions
Sincerament, no m'havia fixat mai en que algun panell m'ho digués, passa que he actuat sempre per coherència a l'hora de reclamar la devolució: servei no prestat = devolució de l'import abonat per gaudir d'aquest servei.

La gent, simplement, ha deixat de pensar. I els que ens governen se'n refien.