T-5 Besòs - Badalona inagurat
Posted: Monday 07/05/2007 12:21
T-5 Besòs - Badalona inagurat. Per a + info: http://www.laptp.org/forum/index.php?showtopic=501
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Què vols dir amb això?JaMiRo! wrote:I desprès de fer tramvia allà on NO és necessari
La diagonal,i mès llocs,com Sant Feliu,Molins i l'altra riba del Baix(Pallejà,Sant Andreu,Cervelló,Vallirana,St.Vicenç,etc...a travès de l'intercanviador de 4 Camins).Torno a insistir que cal perllogar la T3 fins a Sant Feliu renfe un cop les vies de renfe estiguin suterrades,i d'allà cap a Molins i fins a 4 Camins amb conexió amb FGC.Peró això s'ha de fer urgentment!!!!Que estem farts al Baix d'haver de soportar els Soler i Sauret per anar a l'altra riba del riu amb els retrassos continus i les frequencies horroroses que tenen.buertu wrote:I un cop estigui inaugurada la T5 fins a Badalona ja només quedarà la T6 Badalona-St Adrià per la mina per a acabar aquesta allau d'extensions de tramvia.
Llavors serà hora de plantejar-nos, ara que volem del tramvia? Perque crec que és obvi que hi ha zones que necessiten aquest mitjà de transport, com per exemple la diagonal.
Senzillament una opinió personal, Robert.UT596001 wrote:Què vols dir amb això?
De tot això, encara no hi ha res. Diria més aviat que són idees, molt sensates, això sí, sorgides d'aquest fòrum.Túnels del Garraf wrote:Però el projecte de portar el TRAM a Montgat no és per quan la línia de rodalies vagi per l'interior soterrada i s'aprofiti l'actual corredor per perllongar l'actual línia que acaba a l'Estació de St. Adrià??
O et refereixes a un hipotètic perllongament entre Gorg i Montgat pel centre de Badalona utilitzant l'eix de l'antiga N-II?
Aquesta funció (per anar a Badalona encara hi estaria d'acord), és a dir, per anar a Barcelona ja la fa la R1: servei ràpid i freqüent.Guigui wrote:Ara, que posats a fer, més aviat hi allargaria la L2 ja que permetria als montgatencs (és així, el gentilici de Montgat?) arribar-se més de pressa a Badalona, Barcelona, etc.
Sí però, ja que dius que tindria una utilitat per arribar a Badalona, doncs que ho faci la línia que ja hi és. Si la densitat demogràfica de la zona (que no conec massa) en recomana la cobertura amb metro, cal fer-hi arribar la xarxa.UT596001 wrote:Aquesta funció (per anar a Badalona encara hi estaria d'acord), és a dir, per anar a Barcelona ja la fa la R1: servei ràpid i freqüent.Guigui wrote:Ara, que posats a fer, més aviat hi allargaria la L2 ja que permetria als montgatencs (és així, el gentilici de Montgat?) arribar-se més de pressa a Badalona, Barcelona, etc.
Bé, a Badalona hi ha una moció aprovada ja fa un temps que reclama la unió dels tramvies i l'extensió dels mateixos cap a Montgat.Guigui wrote:De tot això, encara no hi ha res. Diria més aviat que són idees, molt sensates, això sí, sorgides d'aquest fòrum.
Exacte, per portar la gent de Montgat cap a Barcelona (i el centre de Badalona) ja tenen la R1 cada 10 minuts i força ràpid.UT596001 wrote:Aquesta funció (per anar a Badalona encara hi estaria d'acord), és a dir, per anar a Barcelona ja la fa la R1: servei ràpid i freqüent.Guigui wrote:Ara, que posats a fer, més aviat hi allargaria la L2 ja que permetria als montgatencs (és així, el gentilici de Montgat?) arribar-se més de pressa a Badalona, Barcelona, etc.
Fa unes setmanes ja vaig llegir aquesta proposta a SCC (feta per un foraire) de fer passar el TRAM per la NII a Badalona.Túnels del Garraf wrote:Però el projecte de portar el TRAM a Montgat no és per quan la línia de rodalies vagi per l'interior soterrada i s'aprofiti l'actual corredor per perllongar l'actual línia que acaba a l'Estació de St. Adrià??
O et refereixes a un hipotètic perllongament entre Gorg i Montgat pel centre de Badalona utilitzant l'eix de l'antiga N-II?
Fa bastant temps que hi ha la proposta sobre la taula de tirar la R1 cap a l'interior, fent-la arribar al centre dels nuclis urbans soterrada. Paral·lelament, l'actual línia BCN-Mataró es convertiria en una línia de tramvia la qual cosa, juntament amb la pacificació del trànsit a la N-II, permetria crear un passeig marítim en condicions entre BCN i Mataró.Vox wrote:La única manera (i la més sensata en cas que, al 2117, la R1 passi soterrada pel centre) es portar el TRAM pel litoral, desde l'actual final de la T4 a Sant Adrià.
Home, això estaria realment bé. On s'ha de firmar?wefer wrote:Fa bastant temps que hi ha la proposta sobre la taula de tirar la R1 cap a l'interior, fent-la arribar al centre dels nuclis urbans soterrada. Paral·lelament, l'actual línia BCN-Mataró es convertiria en una línia de tramvia la qual cosa, juntament amb la pacificació del trànsit a la N-II, permetria crear un passeig marítim en condicions entre BCN i Mataró.Vox wrote:La única manera (i la més sensata en cas que, al 2117, la R1 passi soterrada pel centre) es portar el TRAM pel litoral, desde l'actual final de la T4 a Sant Adrià.
Tal com està últimament el moviment veïnal, la teva firma només serviria si fos contra el projecte.De_Bufalà wrote:Home, això estaria realment bé. On s'ha de firmar?