Banderetes als busos
Banderetes als busos
Hola, enceto un nou tema, dedicat a les banderetes que solen col·locar als autobusos, siguin TMB o de qualsevol companyia, i podriem enumerar
dates específiques en que les posen. A Barcelona, en porten per Sant Jordi, l'11 de setembre, i avui, que no sé ben bé per què la posen...
dates específiques en que les posen. A Barcelona, en porten per Sant Jordi, l'11 de setembre, i avui, que no sé ben bé per què la posen...
- wefer
- Administrador
Re: Banderetes als busos
És el dia d'Europametring wrote:avui, que no sé ben bé per què la posen...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Europalfira
Europa? I quan és el dia d'Europalfira?wefer wrote:És el dia d'Europa
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Re: Banderetes als busos
I, evidentment, per la Mercèmetring wrote:A Barcelona, en porten per Sant Jordi, l'11 de setembre, i avui, que no sé ben bé per què la posen...
Ah, i per Santa Eulàlia.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mortadel·lo
- N9
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- EUKibo
- N9
A Badalona aquests
11 de setembre (Catalunya)
11 maig (Badalona)
mercè (Barcelona)
per santa coloma i sant andria tambe em sona, per montcada, montgat i tiana no se...
dia de la constitucio (Espanya)
dia de la hispanitat (Espanya)
9 maig (Europa)
Sant Jordi (Catalunya)
Per cert, TUSGSAL nomes te crec banderetes catalanes, badalonines i europees. Les catalanes les posen en configuracio doble (festivitats en general) o acoplades amb badalonines si es l'11 de maig (8-) si les voleu veure queden hores XD( i en combinacio amb les europees el 9 de maig.
11 de setembre (Catalunya)
11 maig (Badalona)
mercè (Barcelona)
per santa coloma i sant andria tambe em sona, per montcada, montgat i tiana no se...
dia de la constitucio (Espanya)
dia de la hispanitat (Espanya)
9 maig (Europa)
Sant Jordi (Catalunya)
Per cert, TUSGSAL nomes te crec banderetes catalanes, badalonines i europees. Les catalanes les posen en configuracio doble (festivitats en general) o acoplades amb badalonines si es l'11 de maig (8-) si les voleu veure queden hores XD( i en combinacio amb les europees el 9 de maig.
Avui a Sabadell també han posat les bandres de la UE als autobusos urbans, també al interurbà Sabadell-Sant Quirze.
Que jo sàpiga, a Sabadell es posen a:
-Festa major de Sabadell
-Dia de la Salut
-11 de setembre
-Dia d'Europa
I ara no recordo més...
A la Vallesana, en canvi, no en posen mai, ni tan sols al microbús urbà de Castellar.
Que jo sàpiga, a Sabadell es posen a:
-Festa major de Sabadell
-Dia de la Salut
-11 de setembre
-Dia d'Europa
I ara no recordo més...
A la Vallesana, en canvi, no en posen mai, ni tan sols al microbús urbà de Castellar.
BANDERETES A LA RESTA DEL TP QUE NO SIGUI BUS
Jo posaria la Bandera de Barcelona i Europea durant tot l'any a tots els TP, també al metro. En tot cas al metro hi posaria la Bandera d'Europa pintada a les parets exteriors dels vagons. Sincerament m'agradaria que fos la Bandera catalana, però l'Europea de cara als extranjers vendriem la ciutat com una gran ciutat europea i de cara els americans o resta del món veurien la gran mentalitat europea dels barcelonisn i catalans. Què us assembla
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- wefer
- Administrador
Re: BANDERETES A LA RESTA DEL TP QUE NO SIGUI BUS
Home... personalment, em sembla força absurd tenir que anar posant la bandera arreu. Ara, hi ha llocs on ho fan, com als EEUU, on molts trens (i gairebé totes les coses) acostumen a portar pintada la bandera d'aquell país de manera ben visible:sortrens wrote:Sincerament m'agradaria que fos la Bandera catalana, però l'Europea de cara als extranjers vendriem la ciutat com una gran ciutat europea i de cara els americans o resta del món veurien la gran mentalitat europea dels barcelonisn i catalans. Què us assembla
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: BANDERETES A LA RESTA DEL TP QUE NO SIGUI BUS
I sense anar més lluny a Madrid els metros porten posada la bandera de la comunitat de Madrid...wefer wrote:Home... personalment, em sembla força absurd tenir que anar posant la bandera arreu. Ara, hi ha llocs on ho fan, com als EEUU, on molts trens (i gairebé totes les coses) acostumen a portar pintada la bandera d'aquell país de manera ben visible
- Fran-Ikarus
- N11
A les banderes penso que no cal donar-les mai més importància de les que tenen, ni tampoc desposeïr-les absolutament d'importància (tot i que, amb els maldecaps que de vegades ocasionen, jo signaria abans la segona opció que la primera)
Que volen posar la bandera de la Comunidad de Madrid? Molt bé. Que aquí volen posar la senyera? Molt bé. Que no posen res? Molt bé, també. De fet, ningú no porta el seu nom constantment escrit a la camisa
A mi ja m'agrada l'ús festiu que es fa, de les banderetes, en dies assenyalats als busos. És una tradició que prové del temps dels tramvies, i que va bé que es conservi.
Que volen posar la bandera de la Comunidad de Madrid? Molt bé. Que aquí volen posar la senyera? Molt bé. Que no posen res? Molt bé, també. De fet, ningú no porta el seu nom constantment escrit a la camisa
A mi ja m'agrada l'ús festiu que es fa, de les banderetes, en dies assenyalats als busos. És una tradició que prové del temps dels tramvies, i que va bé que es conservi.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- davidbarna
- N5
- Guigui
- Administrador
I avui, per què?
Avui, els busos de TMB duien la bandera de Barcelona, i cap altra. Quina efemèride celebraven? La victòria de l'Obama, potser?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.