Page 1 of 1

Algú vol treballar de Maquinista d'un tren de vapor?

Posted: Thursday 17/05/2007 12:25
by Brill_13
A PortAventura! :)

http://portaventura.infoempleo.com/cand ... ferta=2603

Oferta de Trabajo
"Port-Aventura"desea contratar:
PATRÓN BARCO Y MAQUINISTA TREN

Requisitos:
# - Valorable experiencia desarrollada en funciones de operación de calderas de vapor y patronaje de embarcaciones.
# - Imprescindible experiencia como Asistente de Atracciones y valorable experiencia como Operador A y B Atracciones.
# - Valorable experiencia en la gestión de equipos.
# - Formación Profesional o nivel de formación similar.
# - Certificado de Operador de Calderas / Título de patrón de embarcaciones de recreo.
# - Conocimientos de informática a nivel de usuario.
# - Valorable inglés, hablado y escrito.
# - Valorable conocimientos de otros idiomas.
#
#

Funciones:
# Supervisar y coordinar las funciones desarrolladas por el personal a su cargo y responsabilizarse de operar el tren y / o barco según lo establecido en los procedimientos a fin de garantizar la Satisfacción de Clientes y los estándares de calidad.
#
#
#
#

Algú sap quina mena de títol és "Certificado de Operador de Calderas" només per curiositat, merci.

Re: Algú vol treballar de Maquinista d'un tren de vapor?

Posted: Thursday 17/05/2007 12:35
by Guigui
Brill_13 wrote:Algú sap quina mena de títol és "Certificado de Operador de Calderas" només per curiositat, merci.
Mentre la direcció de Port Aventura no el confongui amb el de calderes de gas, rai. xD

Posted: Thursday 17/05/2007 13:26
by neroon
Home, pel que jo sé, fa referència a tot aquell operari qualificat per manipular, supervisar i fer feines bàsiques de manteniment en equips a pressió per producció de fluids tèrmics (vapor, aigua calenta, oli tèrmic, etc.). Suposant que la locomotora és de vapor… …voilà

ai carai!!

Posted: Friday 18/05/2007 23:35
by JaMiRo!
ai carai!, la veritat és que t'ho passaries bé fent aquesta feina... :)

Posted: Friday 18/05/2007 23:44
by Guigui
neroon wrote:Home, pel que jo sé, fa referència a tot aquell operari qualificat per manipular, supervisar i fer feines bàsiques de manteniment en equips a pressió per producció de fluids tèrmics (vapor, aigua calenta, oli tèrmic, etc.). Suposant que la locomotora és de vapor… …voilà
Cafeteres?

(Dedicat a en JaMiRo!) xD

Posted: Saturday 19/05/2007 21:40
by neroon
Guigui wrote:
neroon wrote:Home, pel que jo sé, fa referència a tot aquell operari qualificat per manipular, supervisar i fer feines bàsiques de manteniment en equips a pressió per producció de fluids tèrmics (vapor, aigua calenta, oli tèrmic, etc.). Suposant que la locomotora és de vapor… …voilà
Cafeteres?

(Dedicat a en JaMiRo!) xD
Estimat Guigui: :boig3

Posted: Wednesday 23/05/2007 23:35
by vr
neroon wrote:Suposant que la locomotora és de vapor… …voilà
Fà uns anyets vaig anar a Port Aventura, vaig pujar al tren en questió. Li vaig preguntar al personal si la locomotora era de vapor i em van contestar que efectivament ho era.

Posted: Thursday 24/05/2007 9:17
by genissimon
Les dues locomotores de Port Aventura que habitualment presten servei funcionen a vapor, tot i que cremen gasoil. Porten un cremador i una caldera a l'estil de les calefaccions domèstiques a gasoil o de les instal·lacions industrials.

Una curiositat: l'ample de via és una iarda, 914mm, igual que el del tren de Sóller. I els trens i locomotores són rèpliques a escala 3/4 dels que van completar la línia de costa a costa dels Estats Units a Promontory Point.

Suposo que, a més, deuen tenir alguna locomotora amb motor dièsel per a maniobres, manteniment, tallers, etc...

Salut !!

Posted: Thursday 24/05/2007 10:08
by Jordilar
També recordo a l'estació del Far West que hi habia bastant material ferroviari real estacionat en una via morta. Potser el devien comprar de segona mà.

Saltu,

Posted: Thursday 24/05/2007 10:43
by marcel
Quin sentit té l'ample de 914mm?? Algun motiu deurien tenir al seu moment... pero no se m'acut.

Clar que de fet, donat el context, poden utilitzar l'ample que vulguin.

Posted: Thursday 24/05/2007 11:26
by genissimon
marcel wrote:Quin sentit té l'ample de 914mm?? Algun motiu deurien tenir al seu moment... pero no se m'acut.

Clar que de fet, donat el context, poden utilitzar l'ample que vulguin.
És l'ample de via estreta típic en unitats imperials (britàniques). De la via d'una iarda també en diuen l'ample mètric anglès.

Recorda que Port Aventura es va construir amb la col·laboració tècnica d'Anhauser Bush, la de la cervesa Budweiser i tot el material és de procedència USA, incloses les dues locomotores de vapor.

Salut !!

Posted: Thursday 24/05/2007 11:57
by genissimon
genissimon wrote:[...]I els trens i locomotores són rèpliques a escala 3/4 dels que van completar la línia de costa a costa dels Estats Units a Promontory Point.[...]
Els trens són a escala 2/3.

Són de fabricació Anglesa.

Tenen un tractor de maniobres de dos eixos, també anglès.

Salut !!

Posted: Thursday 24/05/2007 12:06
by marcel
perdoneu l'incultura, però perquè tanta referència al material tradicional angles i/o americà??

gràcies.