Page 1 of 2
Urquinaonarraaaaaaaaaaaas Badalona
Posted: Friday 25/05/2007 22:57
by JaMiRo!
Hola!
Impressionant. Des d'Urquinaona fins a Badalona (al barri de Nova Lloreda) en només 30 minuts aquesta nit de divendres (25 de maig) amb la B24...
Com podeu veure, els
tuseros condueixen de manera més esportiva que els
tmbseros...
No cal dir que algún que altre passatger s'ha hagut d'agafar fort a les barres per no caure...
Salut!
Posted: Friday 25/05/2007 22:59
by metring
Coi! I això? Havia de tornar d'hora per veure el Caiga quien caiga?? (Mai millor dit, si conduïa a tutiplen, a risc de que caigués la gent a terra).
Ueee...
Posted: Friday 25/05/2007 23:01
by JaMiRo!
metring wrote:Coi! I això? Havia de tornar d'hora per veure el Caiga quien caiga?? (Mai millor dit, si conduïa a tutiplen, a risc de que caigués la gent a terra).
No ho sé, però la JaMiRa! i jo hem rigut una bona estona en veure la cara d'algún conductor de TMB embadalit en adelantar-lo...
Posted: Friday 25/05/2007 23:03
by Guigui
Posted: Friday 25/05/2007 23:04
by Fran-Ikarus
Jo també he gaudit d'alguns Pl. Catalunya - La Verneda amb l'N8, que
paqué.
Tot i que el més impressionant que recordo, va ser fa 10 anys o més, un Pl. Catalunya - La Verneda amb l'N7 de llavors, que en quant agafava València era pràcticament com la 43 o la 44, és a dir, tot recte... avanti màquinaaaa! i era una nit que havia plogut!
Posted: Friday 25/05/2007 23:11
by Guigui
La meva mare explica que, quan manava el Porcioles, els conductors del 29 (línia circular de Ciutat Vella) anaven a tota llet i donava la impressió de que els paguessin per voltes fetes.
Posted: Saturday 26/05/2007 4:38
by Vox
L'únic N que agafo molt de tant en quant es el N11 i just arrivar a Badalona, va follat. Tant que la darrera vegada el paio es va passar de parada
Millor perque la mateixa es trova a 2 minuts de casa meva i d'aquesta manera vaig guanyar un minutet
Vox
Posted: Saturday 26/05/2007 18:55
by Gersenz
Els conductors (en general) dels nocturns de MOHN els donen mil patades
Posted: Sunday 27/05/2007 10:38
by Altaria_Trianilla
Aquí a Sabadell també n'hi ha uns quants... i quan acclerean fort, el so dels mercedes es música
L' altre dia a la línia 1, per la plaça Espanya anavam girant i el tio encara li fotia més l' autobús anava de canto
i a la recta de l'eix macià millor ni parlem.
Posted: Sunday 27/05/2007 11:15
by UT596001
A la Vallesana fa uns anys sempre anaven a tota llet, i tot i així sempre anaven tard... ara només corren a l'hora punta.
El que si va ràpid és el nocturn... quin gust anar a 60-80 km per plena Gran Via de Barcelona
Posted: Sunday 27/05/2007 12:22
by Izo
Jo he fet el tram entre Virrei Amat i Z. Universitària del 74 en menys de 30 minuts. I quan dic 30 minuts vull dir que podien haver estat 20 minuts perfectament. Va ser molt d'hora pel matí, quan encara era fosc. El xofer anava cagant llets i quan va passar per l'avinguda de la Mare de Déu de Montserrat m'ho vaig passar pipa (els que la coneixeu ja us ho podeu imaginar...). Dragon Khan urbà.
Posted: Sunday 27/05/2007 12:32
by orique
El dia que hi hagi un accident...
Posted: Sunday 27/05/2007 13:24
by victorcasta
És un gustàs viure això, acostumat a la lentitud dels busos diürns. El que millor recordo és, amb l'N4, recórrer el carrer d'Indústria en 5 minuts. Agafar-lo al Passeig de Sant Joan i no parar fins al Passeig de Maragall.
Posted: Sunday 27/05/2007 13:37
by davida
Jo recordo fa 20 anys, anar per Pi Molist en un Pegaso Monotral de la linia 50, i en paral.lel un altre Monotral que anava a les cotxeres de Borbon picats circulan a 80km/h.
Posted: Sunday 27/05/2007 15:29
by Ramon
L'altre dia un N7 va fer el tram del carrer València entre el Passeig de Gràcia i el carrer Lepant a tota velocitat i sense haver d'aturar-se a cap parada ni a cap semàfor. Per cert, des de Pedralbes fins la Sagrada Família només va pujar i baixar una persona.
Posted: Monday 28/05/2007 1:00
by UT596001
Ramon wrote:Per cert, des de Pedralbes fins la Sagrada Família només va pujar i baixar una persona.
L'N7 en direcció Pedralbes a Plaça Catalunya comparteix parada amb l'N65, i dels cops que l'he vist, la vegada que l'he vist més ple anava 1 persona dins.
És curiós que ells, anant busos buits, cada 20 minuts... nosaltres, busos plens a rebentar i cada hora. El món al revés.
Posted: Monday 28/05/2007 8:56
by Rodalíes
En A Coruña, bajando Alfonso Molina en dirección entrada ciudad, los O 405 dan marcado más de 90 kmh en el velocímetro... y los NL263 a 80 aún les queda fuelle para tirar más (no están ni en las 2000 rpm a esa velocidad).
Posted: Monday 28/05/2007 11:31
by Mortadel·lo
els nitbusueros no destaquen per la seva prudència al volant, amb l'N0 he arribat a fer d'entença/déu i mata a travessera de dalt/escorial en menys de 10 minuts
amb l'N6 recordo haver fer el revolt passeig de gràcia-valència de manera una mica, ehem, poc ortodoxa
i anant més enrera fa anys amb el 20 un dia que plovia el conductor va decidir mostrar al passatge que els 6038 no tenien ABS en ple carrer valència.
Posted: Wednesday 30/05/2007 9:44
by Rodalíes
davida wrote:Jo recordo fa 20 anys, anar per Pi Molist en un Pegaso Monotral de la linia 50, i en paral.lel un altre Monotral que anava a les cotxeres de Borbon picats circulan a 80km/h.
Pza Pontevedra... hace casi 9 años... Un Pegaso-Castrosua 5036S contra un urbano O405 Burillo de marchas zf cortas (hasta 72 kmh)... el autocar lleno y el autobús más lleno aún...
Y pensar que aquel día el Mercedes con 106 cv menos adelantaba a tal autocar (picados los dos junto al semáforo en aceleración pura)...
Y presenciar el rugido de ambos autobuses estando yo sentado al fondo, detrás en el urbano...
Desgaste de combustible a más no dar...
Sólo queda el recuerdo porque no tenía en aquel momento para hacer fotos...
En Barcelona, como mucho Plaça JFK - Valldaura / Rio de Janeiro en 15 minutos en el 73 (coche 2903, hemos cogido los 85 kmh)...
Posted: Friday 01/06/2007 11:40
by Baró de MunChausson
Les meves experiències amb la N1 són: sortir de Plaça Catalunya amb un Irisbus-Noge a tota llet (efecte reactor). Després el que dieu, conducció "a l'antiga manera", com en els anys de l'obssessió per l'horari com a únic obectiu, encara que això pogués suposar viatgers colpejats, objectes al terra, males paraules i escopinades per la finestra (això últim s'ha perdut, malauradament)