Page 1 of 2

Urquinaonarraaaaaaaaaaaas Badalona

Posted: Friday 25/05/2007 22:57
by JaMiRo!
Hola!

Impressionant. Des d'Urquinaona fins a Badalona (al barri de Nova Lloreda) en només 30 minuts aquesta nit de divendres (25 de maig) amb la B24... :o

Com podeu veure, els tuseros condueixen de manera més esportiva que els tmbseros... :)

No cal dir que algún que altre passatger s'ha hagut d'agafar fort a les barres per no caure... :P

Salut!

Posted: Friday 25/05/2007 22:59
by metring
Coi! I això? Havia de tornar d'hora per veure el Caiga quien caiga?? (Mai millor dit, si conduïa a tutiplen, a risc de que caigués la gent a terra).

Ueee...

Posted: Friday 25/05/2007 23:01
by JaMiRo!
metring wrote:Coi! I això? Havia de tornar d'hora per veure el Caiga quien caiga?? (Mai millor dit, si conduïa a tutiplen, a risc de que caigués la gent a terra).
No ho sé, però la JaMiRa! i jo hem rigut una bona estona en veure la cara d'algún conductor de TMB embadalit en adelantar-lo... :)

Posted: Friday 25/05/2007 23:03
by Guigui
:moya

Posted: Friday 25/05/2007 23:04
by Fran-Ikarus
Jo també he gaudit d'alguns Pl. Catalunya - La Verneda amb l'N8, que paqué.

Tot i que el més impressionant que recordo, va ser fa 10 anys o més, un Pl. Catalunya - La Verneda amb l'N7 de llavors, que en quant agafava València era pràcticament com la 43 o la 44, és a dir, tot recte... avanti màquinaaaa! i era una nit que havia plogut! :?

Posted: Friday 25/05/2007 23:11
by Guigui
La meva mare explica que, quan manava el Porcioles, els conductors del 29 (línia circular de Ciutat Vella) anaven a tota llet i donava la impressió de que els paguessin per voltes fetes.

Posted: Saturday 26/05/2007 4:38
by Vox
L'únic N que agafo molt de tant en quant es el N11 i just arrivar a Badalona, va follat. Tant que la darrera vegada el paio es va passar de parada :D Millor perque la mateixa es trova a 2 minuts de casa meva i d'aquesta manera vaig guanyar un minutet :D

Vox

Posted: Saturday 26/05/2007 18:55
by Gersenz
Els conductors (en general) dels nocturns de MOHN els donen mil patades :P :P

Posted: Sunday 27/05/2007 10:38
by Altaria_Trianilla
Aquí a Sabadell també n'hi ha uns quants... i quan acclerean fort, el so dels mercedes es música
L' altre dia a la línia 1, per la plaça Espanya anavam girant i el tio encara li fotia més l' autobús anava de canto xD i a la recta de l'eix macià millor ni parlem.

;)

Posted: Sunday 27/05/2007 11:15
by UT596001
A la Vallesana fa uns anys sempre anaven a tota llet, i tot i així sempre anaven tard... ara només corren a l'hora punta.

El que si va ràpid és el nocturn... quin gust anar a 60-80 km per plena Gran Via de Barcelona :D

Posted: Sunday 27/05/2007 12:22
by Izo
Jo he fet el tram entre Virrei Amat i Z. Universitària del 74 en menys de 30 minuts. I quan dic 30 minuts vull dir que podien haver estat 20 minuts perfectament. Va ser molt d'hora pel matí, quan encara era fosc. El xofer anava cagant llets i quan va passar per l'avinguda de la Mare de Déu de Montserrat m'ho vaig passar pipa (els que la coneixeu ja us ho podeu imaginar...). Dragon Khan urbà.

Posted: Sunday 27/05/2007 12:32
by orique
El dia que hi hagi un accident...

Posted: Sunday 27/05/2007 13:24
by victorcasta
És un gustàs viure això, acostumat a la lentitud dels busos diürns. El que millor recordo és, amb l'N4, recórrer el carrer d'Indústria en 5 minuts. Agafar-lo al Passeig de Sant Joan i no parar fins al Passeig de Maragall.

Posted: Sunday 27/05/2007 13:37
by davida
Jo recordo fa 20 anys, anar per Pi Molist en un Pegaso Monotral de la linia 50, i en paral.lel un altre Monotral que anava a les cotxeres de Borbon picats circulan a 80km/h.

Posted: Sunday 27/05/2007 15:29
by Ramon
L'altre dia un N7 va fer el tram del carrer València entre el Passeig de Gràcia i el carrer Lepant a tota velocitat i sense haver d'aturar-se a cap parada ni a cap semàfor. Per cert, des de Pedralbes fins la Sagrada Família només va pujar i baixar una persona.

Posted: Monday 28/05/2007 1:00
by UT596001
Ramon wrote:Per cert, des de Pedralbes fins la Sagrada Família només va pujar i baixar una persona.
L'N7 en direcció Pedralbes a Plaça Catalunya comparteix parada amb l'N65, i dels cops que l'he vist, la vegada que l'he vist més ple anava 1 persona dins.

És curiós que ells, anant busos buits, cada 20 minuts... nosaltres, busos plens a rebentar i cada hora. El món al revés.

Posted: Monday 28/05/2007 8:56
by Rodalíes
En A Coruña, bajando Alfonso Molina en dirección entrada ciudad, los O 405 dan marcado más de 90 kmh en el velocímetro... y los NL263 a 80 aún les queda fuelle para tirar más (no están ni en las 2000 rpm a esa velocidad).

Posted: Monday 28/05/2007 11:31
by Mortadel·lo
els nitbusueros no destaquen per la seva prudència al volant, amb l'N0 he arribat a fer d'entença/déu i mata a travessera de dalt/escorial en menys de 10 minuts :?
amb l'N6 recordo haver fer el revolt passeig de gràcia-valència de manera una mica, ehem, poc ortodoxa :kitt

i anant més enrera fa anys amb el 20 un dia que plovia el conductor va decidir mostrar al passatge que els 6038 no tenien ABS en ple carrer valència.

Posted: Wednesday 30/05/2007 9:44
by Rodalíes
davida wrote:Jo recordo fa 20 anys, anar per Pi Molist en un Pegaso Monotral de la linia 50, i en paral.lel un altre Monotral que anava a les cotxeres de Borbon picats circulan a 80km/h.
Pza Pontevedra... hace casi 9 años... Un Pegaso-Castrosua 5036S contra un urbano O405 Burillo de marchas zf cortas (hasta 72 kmh)... el autocar lleno y el autobús más lleno aún...
Y pensar que aquel día el Mercedes con 106 cv menos adelantaba a tal autocar (picados los dos junto al semáforo en aceleración pura)...
Y presenciar el rugido de ambos autobuses estando yo sentado al fondo, detrás en el urbano...
Desgaste de combustible a más no dar... :x :x :x :x :x :x
Sólo queda el recuerdo porque no tenía en aquel momento para hacer fotos... :'(
En Barcelona, como mucho Plaça JFK - Valldaura / Rio de Janeiro en 15 minutos en el 73 (coche 2903, hemos cogido los 85 kmh)...

Posted: Friday 01/06/2007 11:40
by Baró de MunChausson
Les meves experiències amb la N1 són: sortir de Plaça Catalunya amb un Irisbus-Noge a tota llet (efecte reactor). Després el que dieu, conducció "a l'antiga manera", com en els anys de l'obssessió per l'horari com a únic obectiu, encara que això pogués suposar viatgers colpejats, objectes al terra, males paraules i escopinades per la finestra (això últim s'ha perdut, malauradament)