Caravanes. Millorem el tràfic per ser MENYS POBRES!!!
Posted: Tuesday 29/05/2007 16:46
Aquesta carta la vaig enviar al Periodico perquè li preguntessin als candidats de l’alcaldia de Barcelona. Finalment no els hi van preguntar:
Tots el candidats: Mobilitat i fluïdesa de tràfic.
Bon dia a tothom,
Estic molt interessat en saber quines solucions i quins canvis faran a la ciutat per millorar la qualitat de vida dels que tenim que entrar i sortir en cotxe de la ciutat en el nostre dia a dia.
Es previst cap inversió per facilitar les sortides de les ciutats d’una manera més àgil que les entrades de la mateixa? (Per allò de deixin sortir abans d’entrar)
Estan previstes millores en l’unió de les rondes amb les diferents carreteres i autopistes facil•litant més les sortides?
El propi nus de la Trinitat, es un caos circulatori absolut en el que en pocs metros es fusionen els dos carrils de la ronda litoral, amb els dos carrils de la B-20 procedents de Badalona, el dos carrils de la C-58 i amb el carril procedent del centre comercial de la maquinista. A més a més molts conductors que venen per el litoral per els dos carrils de més a la esquerra es volen creuar els 4-5 carrils per sortir 500 metros més endavant que la resta.
Algú s’ha pres seriosament millorar tota aquests estructura?
Es evident que cotxes creuant-se els uns amb els altres de esquerra a dreta no sembla lògic, els conductors haurien de tindre alternatives per no tindre que estar fent equilibris que evidentment ocasionen petits i grans accidents.
No busco respostes del tipus transport públic, demano solucions reals per als conductors privats / professionals.
Per últim tota la mala gestió de mobilitat de tràfic genera caravanes que acabem pagant tothom. Com?.
Fàcil: Tota la logística de transport te que assumir que els seus camioners, transportistes etc, triguen més en arribar a destí.
Analitzant això trobem finalment que des de les primeres matèries fins les matèries transformades la logística de transport s’ha convertit en una gran part del cost del producte que finalment paguem entre tots a les grans ciutats.
Es per això que la majoria de productes son molt més cars a les grans ciutats com Barcelona que no pas a les poblacions d’altres províncies com es el cas de Huesca.
La pregunta es: S’està fent cap estudi que informi al ciutadà d’aquest costos i l’importància de tindre millors comunicacions vials, o senzillament s’assumeix que tenim que pagar més per els mateixos productes i ens tenim que aguantar?
Tots el candidats: Mobilitat i fluïdesa de tràfic.
Bon dia a tothom,
Estic molt interessat en saber quines solucions i quins canvis faran a la ciutat per millorar la qualitat de vida dels que tenim que entrar i sortir en cotxe de la ciutat en el nostre dia a dia.
Es previst cap inversió per facilitar les sortides de les ciutats d’una manera més àgil que les entrades de la mateixa? (Per allò de deixin sortir abans d’entrar)
Estan previstes millores en l’unió de les rondes amb les diferents carreteres i autopistes facil•litant més les sortides?
El propi nus de la Trinitat, es un caos circulatori absolut en el que en pocs metros es fusionen els dos carrils de la ronda litoral, amb els dos carrils de la B-20 procedents de Badalona, el dos carrils de la C-58 i amb el carril procedent del centre comercial de la maquinista. A més a més molts conductors que venen per el litoral per els dos carrils de més a la esquerra es volen creuar els 4-5 carrils per sortir 500 metros més endavant que la resta.
Algú s’ha pres seriosament millorar tota aquests estructura?
Es evident que cotxes creuant-se els uns amb els altres de esquerra a dreta no sembla lògic, els conductors haurien de tindre alternatives per no tindre que estar fent equilibris que evidentment ocasionen petits i grans accidents.
No busco respostes del tipus transport públic, demano solucions reals per als conductors privats / professionals.
Per últim tota la mala gestió de mobilitat de tràfic genera caravanes que acabem pagant tothom. Com?.
Fàcil: Tota la logística de transport te que assumir que els seus camioners, transportistes etc, triguen més en arribar a destí.
Analitzant això trobem finalment que des de les primeres matèries fins les matèries transformades la logística de transport s’ha convertit en una gran part del cost del producte que finalment paguem entre tots a les grans ciutats.
Es per això que la majoria de productes son molt més cars a les grans ciutats com Barcelona que no pas a les poblacions d’altres províncies com es el cas de Huesca.
La pregunta es: S’està fent cap estudi que informi al ciutadà d’aquest costos i l’importància de tindre millors comunicacions vials, o senzillament s’assumeix que tenim que pagar més per els mateixos productes i ens tenim que aguantar?