Page 1 of 2

450 a BADALONA

Posted: Wednesday 06/06/2007 10:59
by Jordilar
Hola:

Tornant de les clases m'han deixat aquesta cosa a Badalona. Sort que duia el mobil amb càmara:

Image
Image
Image
:o
Suposu que que aniria a fer una inversió d'orientació de sentit per que als tallers la puguin reparar.

Salut,

Posted: Wednesday 06/06/2007 11:01
by UT596001
:o :o :o

Bon avistament!

Posted: Wednesday 06/06/2007 11:16
by faristol
Curios avistament, gracies per inmortalitzar el moment...ai si no fos pels movils amb camera...

Posted: Wednesday 06/06/2007 11:19
by aarongilp
faristol wrote:Curios avistament, gracies per inmortalitzar el moment...ai si no fos pels movils amb camera...
Per això jo duc la meva càmera digital sempre a sobre (no puc passar les fotos del mòvil al ordinador). No saps la de vegades que en el tema dels autobusos (amb els trens no passa tant) m'he trobat rareses o avistaments curiosos i que anar amb la càmera m'ha anat bé...

Posted: Wednesday 06/06/2007 11:54
by Mortadel·lo
això és un photoshop, tothom sap que les 450 no passen pel túnel de montgat i que per plaça catalunya han d'agafar les agulles per anar per la via del metro :D

Posted: Wednesday 06/06/2007 13:19
by Jordilar
Doncs va a ser que no, ja que per anar a qui no li ha fet falta ni pasar pel túnel de Montgat ni per Plaça Catalunya :)

Ha arribat a sobre les 10:12. A les 11:30 encara estaba allà i quan he tornat després, ja no hi era.

Posted: Wednesday 06/06/2007 13:55
by gainer
Yo también doy fe de ello. Sobre las 11 estaba ahi cuando he pasado.
Saludos

Impressionant!

Posted: Wednesday 06/06/2007 23:02
by JaMiRo!
Bon avistament Jordi!!! :o

Per cert, jo també sóc dels que va amb la càmera digital SEMPRE a sobre per aquests casos... :D

Posted: Friday 08/06/2007 21:33
by evarujo
abans quan tornava en 447 a casa pensant en aquest avistament, si ha fet servei a la linia de la costa, vol dir que ha sortit de l'hospitalet o molins?? saluts,

Sergio

Posted: Friday 08/06/2007 22:14
by Jordilar
Ja he posat més amunt que no prestava servei comercial. El que crec es que en el TCR de Vilanova li tenian que solventar alguna averia que requeria donar-li la volta per poder acostar la part averiada a la secció especialitzada i el que es va fer va ser enviarla aquí a Badalona, per després sortir cap a Laminados i SAC i tornar cap a Vilanova. Es podria haver fet sense arribar fins badalonam però al preveure una parada d'una hora, es va optar per enviar-la a Badalona sense afectar el trànsit.

Salut,

Posted: Saturday 09/06/2007 11:24
by VladiGB
Jordilar wrote:Ja he posat més amunt que no prestava servei comercial. El que crec es que en el TCR de Vilanova li tenian que solventar alguna averia que requeria donar-li la volta per poder acostar la part averiada a la secció especialitzada i el que es va fer va ser enviarla aquí a Badalona, per després sortir cap a Laminados i SAC i tornar cap a Vilanova. Es podria haver fet sense arribar fins badalonam però al preveure una parada d'una hora, es va optar per enviar-la a Badalona sense afectar el trànsit.

Salut,
Té sentit perque aquella part de la andana mai s'utilitza.

Em fa gracia, el tunel de montgat sempre es el culpable :D , però no es l'únic d'aquesta linea on una 450 no pot circular, ningú es ficar amb el de San Pol :roll: :D

Posted: Saturday 09/06/2007 13:24
by Pere
QUE LES 450 PODEN CIRCULAR PER LA R1 LES VEGADES QUE FACI FALTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! :) :) :) :) :) :)



Aviam si ara així queda prou clar :P

Posted: Saturday 09/06/2007 13:39
by liniadelRipollés
Les 450, però, sí que caben al túnel del Mina-Grott... :P

Posted: Saturday 09/06/2007 19:43
by evarujo
veig q hi ha blocs separats de gent q opina q si caben i gent q no xD mare meva quin jaleo :x

Posted: Saturday 09/06/2007 20:43
by victorcasta
Ostres... al tio que s'inventés el fals rumor que les 450/451 no caben al túnel de Montgat caldria penjar-lo... :tomaya

Penjar-lo

Posted: Saturday 09/06/2007 20:48
by JaMiRo!
victorcasta wrote:Ostres... al tio que s'inventés el fals rumor que les 450/451 no caben al túnel de Montgat caldria penjar-lo... :tomaya
Penjar-lo, clar està, de la boca del túnel de Montgat... :) :D :twisted:

Posted: Saturday 09/06/2007 21:07
by Túnels del Garraf
Ja posats, tambés es podria inventar un rumor de perquè els CIVIAS no circulen per la R2 (en servei comercial, es clar!) :) :) :)

Jo tinc entès de que és perquè a la R2 al haver-hi la majoria de circulacions de regionals i la totalitat de circulacions de llarga distància, no poden haver-hi molts serveis de rodalies i per tant, al haver-hi menys, han d'utilitzar trens amb més capacitat (450 i 451).

Però que tot això canviarà quan l'AVE estigui enllestit per les dues bandes (2012), ja que s'eliminaran les circulacions de llarga distància i bastants de regionals, i per tant, al haver-hi més de Rodalies, no caldran trens amb tanta capacitat i podran entrar en servei els CIVIA. M'equivoco?

Ah, i com no, està previst que les 450 i 451 se'n vagin a Madrid...

Crec que aquests trens serien idonis per serveis de regionals i/o Catalunya Express, sobretot entre Barcelona i Girona/Figueres i entre Barcelona i Tarragona/Reus. Això sí, caldrien reformar-los una mica en quant a comoditat dels passatgers i canviar els seients per posar-los de l'estil dels 448 o els 470, encara que fos a costa de perdre l'actual configuració 3+2 per una altra 2+2, que actualment són massa estrets.

Gràcies.

Posted: Saturday 09/06/2007 23:13
by Mako448
Túnels del Garraf wrote: Ah, i com no, està previst que les 450 i 451 se'n vagin a Madrid...

.
Espero que sigui fals,jo tambe he sentit rumors d'aixó,i com facin això de treure els trens de rodalies que tenen major capacitat,és veuràn les cares aquests de rodalies.
Les 450 i 451 són imprescindibles al nucli de rodalies barcelona.Sense elles,els trens de la línia R2 no anirien saturats de gent,heu vist com estàn les 450 de 6 vagons a la tarda.A rebentar.I el mateix a l'anada.Són trens imprescindibles,que ajuden i molt a que hi capin passatgers.Sense elles els trens anirian a reventar.
I estic fart de que és duguin tots els trens que tenim aquí a Madrid,és dueb les 446,ara volen les 450/451,que serà el següent?Duuran els Euromed's,les 448's,etc...cap allà?
Cada cop menys varietat de material de trens a Catalunya,ja n'estic ben fart.No fa gaire això era totalment diferent,i la varietat de trens era molt major.

Posted: Saturday 09/06/2007 23:46
by wefer
Mako448 wrote:I estic fart de que és duguin tots els trens que tenim aquí a Madrid,és dueb les 446,ara volen les 450/451,que serà el següent?Duuran els Euromed's,les 448's,etc...cap allà?
No és cert que s'ho enduguin tot cap a Madrid. Tal com es pot llegir en aquest altre fil, a canvi del material que s'enduen ens estan col·locant les 440 que ja no fan servei allà.
Suposo que encara haurem d'estar agraïts que en comptes de desballestar el material, ens el posin aquí perquè ens hi entaforem... :roll:

Posted: Sunday 10/06/2007 1:06
by evarujo
fantito wrote:
evarujo wrote:veig q hi ha blocs separats de gent q opina q si caben i gent q no xD mare meva quin jaleo :x
Les realitats no són per opinar-les, són per entendre-les. Saps quina diferència hi ha entre el gàlib Ibèric i el Gàlib UIC? Aleshores sabràs que el gàlib ibèric és més gran que el gàlib UIC -uns 20 cm en amplada i uns 10 cm en alçada-. El túnel de Montgat des de 1903 està adaptat al gàlib Ibèric per a doble via. El darrer tren construït a i per Espanya en gàlib Ibèric és el Talgo III, per tant les 450/451 són de gàlib UIC, es a dir uns 20 cm. més estretes que el gàlib ibèric i uns 10 cm més baixes.

Encara creus que el tema es tracta de una simple opinió?
home, jo dubtes no en tenia, tinc les meves conviccions clares, resumint, que cada galib es proporcional a l'ample de via, jo ho dic per la gent q encara dubten... res mes, a més, en un futur no molt llunyà haurè de dirigir la construcció de túnels i ferne estudis així q millor anar assimilant conceptes,
salut,

Sergio