Page 1 of 1
440R ex-Madrid traspasadas a Barcelona
Posted: Saturday 09/06/2007 17:48
by trainman
Desde ayer la 440-231M/221R/231C (ex-Madrid) pertenece a Cercanías Barcelona, llegó anoche con el REX de Valencia
Las 440R ex-Madrid traspasadas desde julio del 2006 a Cercanías Barcelona son las siguientes:
440-153M/150R/153C
440-179M/177R/185C (en Cercanías Barcelona desde mayo 2007)
440-183M/181R/190C (colores Pantone Cercanías)
440-188M/178R/193C (colores Pantone Cercanías)
440-200M/091R/095C (colores Pantone Cercanías, primera 440 en ser reformada)
440-218M/207R/217C (en Cercanías Barcelona desde el 1/6/2007)
440-222M/211R/221C (colores Pantone Cercanías)
440-231M/221R/231C (en Cercanías Barcelona desde el 8/6/2007)
Civia cap a Madrid
Posted: Saturday 09/06/2007 20:47
by JaMiRo!
Hola!
Correcte.
Sento dir-vos que un nombre indeterminat però elevadíssim de Civia van cap a Madrid...
Salut!
Posted: Saturday 09/06/2007 20:53
by Túnels del Garraf
Sense comentaris...
Aquí ens quedem amb els trens de fa 30 anys, per molt reformats que estiguin i a Madrid es queden els Civia nous de trinca...
Posted: Saturday 09/06/2007 21:50
by aarongilp
Túnels del Garraf wrote:Sense comentaris...
Aquí ens quedem amb els trens de fa 30 anys, per molt reformats que estiguin i a Madrid es queden els Civia nous de trinca...
Et recordo que a BCN hi ha almenys 14 Civies nous de trinca circulant (encara que 10 d'ells en doble composició entre ells).
Re: Civia cap a Madrid
Posted: Saturday 09/06/2007 22:03
by evarujo
JaMiRo! wrote:Hola!
Correcte.
Sento dir-vos que un nombre indeterminat però elevadíssim de Civia van cap a Madrid...
Salut!
sincerament penso que es un molt bon trueque el intercanviar civies amb 440R
(és conya eh)
Llavors es com es diu per aquí dalt, ens quedarem amb trens dels '90 i amb 4 o 5 civies... per cert, algú sap quants civies ha comprat o llogat o el que sigui Renfe/Adif?? SAluts,
Sergio
Re: 440R ex-Madrid traspasadas a Barcelona
Posted: Saturday 09/06/2007 23:05
by Mako448
trainman wrote:Desde ayer la 440-231M/221R/231C (ex-Madrid) pertenece a Cercanías Barcelona, llegó anoche con el REX de Valencia
M'imagino que haurà circulat desde Tortosa amb una doble composició de 470.
Hi ha tanta manca de materials de regionals(470's,448R,444*)que han de posar-hi unitats de rodalies
*És recorda que les 440R jon escrictes a regionals,i fan serveis de regionals,peró en refèrencia als serveis 'expressos',no regionals a seques.
Posted: Saturday 09/06/2007 23:13
by trainman
La 440-231M iba acoplada en cola a la 470 que hacía el REX Valencia-Estación de Francia, es lo que se ha hecho normalmente, la 470 titular del servicio en cabeza y la 440R que viene a quedarse aquí en cola y supongo que sin servicio
Y el recorrido de estas 440R, Madrid-Alcázar de San Juan, Alcázar de San Juan-Valencia y desde Valencia para Barcelona, siempre acopladas en cola a las unidades titulares de esos trenes
Posted: Saturday 09/06/2007 23:16
by Mako448
La 470 haurà anat en simple fins a Tortosa i allà la 440R s'haurà acoplat amb aquesta 470 per anar en doble composició fins a Barcelona.
Cal dir que a l'Estació del Nord de València el REX cap a Barcelona,en els teleindicadors posava "L'ALDEA-AMP."
De què ens queixem?
Posted: Saturday 09/06/2007 23:51
by Guigui
No sobra cap locomotora de vapor en servei comercial a Los Madriles? Cas de ser així, què esperen per enviar-nos-les? Total, no patirien enganxades ni avaries de catenàries...
Tot fa pensar que el Museu de la Mobilitat tindrà un concepte novedós: serà un recinte enorme que arribarà fins a St. Vicenç de Calders, Manresa, Vic i Maçanet.
Posted: Sunday 10/06/2007 0:25
by davida
Senyors una mica de calma!!!
Els civia que estan arribant procdedents de CAF van a Madrid i els de Alstom a Barcelona. Per una vegada s'esta repartint mes o menys bé.
Les 440R que ara sobren a Madrid ara s'envien a Barcelona mentres que no arriben els 200 i pico Civies demanats. A Madrid no en fan res, mentres que a Barcelona s'utilitzen perque tots els trens puguin anar en doble composició.
A Barcelona amb l'arribada dels Civias, mes d'una quinzena, no s'ha retirat ningúna unitat. D'aqui pocs anys no quedaran 440R ni a Madrid ni a Barcelona. Pero actualment es necesari ampliar el material motor de Rodalies Barcelona.
Posted: Sunday 10/06/2007 9:12
by mikado
Per cert, ahir donant una volteta per les repletes andanes de L'Hospitalet (que tenien molts trens) em vaig donar compte que mentre les 447 porten grafiades les Revisions a la caixa dels vagons amb dos R's és a dir dues caselles amb una R , on es posa la dat i normalment TVG (Vilanova i la G) que és el TCR encarregat de fer les R, les 440R porten dues caselles amb R i dues més avall amb IM1 i IM2, algú sap que és IM i perque les 447 no tenen IM???
Tranquilitat...
Posted: Sunday 10/06/2007 18:04
by JaMiRo!
davida wrote:Senyors una mica de calma!!!
Els civia que estan arribant procdedents de CAF van a Madrid i els de Alstom a Barcelona.
Alguns Civia Alstom ja han anat a parar a Madrid, no són rumors és la pura i dura realitat...
Re: Tranquilitat...
Posted: Sunday 10/06/2007 18:09
by George85
JaMiRo! wrote:davida wrote:Senyors una mica de calma!!!
Els civia que estan arribant procdedents de CAF van a Madrid i els de Alstom a Barcelona.
Alguns Civia Alstom ja han anat a parar a Madrid, no són rumors és la pura i dura realitat...