Page 1 of 1

440R ex-Madrid traspasadas a Barcelona

Posted: Saturday 09/06/2007 17:48
by trainman
Desde ayer la 440-231M/221R/231C (ex-Madrid) pertenece a Cercanías Barcelona, llegó anoche con el REX de Valencia

Las 440R ex-Madrid traspasadas desde julio del 2006 a Cercanías Barcelona son las siguientes:

440-153M/150R/153C
440-179M/177R/185C (en Cercanías Barcelona desde mayo 2007)
440-183M/181R/190C (colores Pantone Cercanías)
440-188M/178R/193C (colores Pantone Cercanías)
440-200M/091R/095C (colores Pantone Cercanías, primera 440 en ser reformada)
440-218M/207R/217C (en Cercanías Barcelona desde el 1/6/2007)
440-222M/211R/221C (colores Pantone Cercanías)
440-231M/221R/231C (en Cercanías Barcelona desde el 8/6/2007)

Civia cap a Madrid

Posted: Saturday 09/06/2007 20:47
by JaMiRo!
Hola!

Correcte. :|

Sento dir-vos que un nombre indeterminat però elevadíssim de Civia van cap a Madrid... >:(

Salut!

Posted: Saturday 09/06/2007 20:53
by Túnels del Garraf
Sense comentaris...

Aquí ens quedem amb els trens de fa 30 anys, per molt reformats que estiguin i a Madrid es queden els Civia nous de trinca... >:(

Posted: Saturday 09/06/2007 21:50
by aarongilp
Túnels del Garraf wrote:Sense comentaris...

Aquí ens quedem amb els trens de fa 30 anys, per molt reformats que estiguin i a Madrid es queden els Civia nous de trinca... >:(
Et recordo que a BCN hi ha almenys 14 Civies nous de trinca circulant (encara que 10 d'ells en doble composició entre ells).

Re: Civia cap a Madrid

Posted: Saturday 09/06/2007 22:03
by evarujo
JaMiRo! wrote:Hola!

Correcte. :|

Sento dir-vos que un nombre indeterminat però elevadíssim de Civia van cap a Madrid... >:(

Salut!
sincerament penso que es un molt bon trueque el intercanviar civies amb 440R xD (és conya eh)
Llavors es com es diu per aquí dalt, ens quedarem amb trens dels '90 i amb 4 o 5 civies... per cert, algú sap quants civies ha comprat o llogat o el que sigui Renfe/Adif?? SAluts,

Sergio

Re: 440R ex-Madrid traspasadas a Barcelona

Posted: Saturday 09/06/2007 23:05
by Mako448
trainman wrote:Desde ayer la 440-231M/221R/231C (ex-Madrid) pertenece a Cercanías Barcelona, llegó anoche con el REX de Valencia
M'imagino que haurà circulat desde Tortosa amb una doble composició de 470.
Hi ha tanta manca de materials de regionals(470's,448R,444*)que han de posar-hi unitats de rodalies

*És recorda que les 440R jon escrictes a regionals,i fan serveis de regionals,peró en refèrencia als serveis 'expressos',no regionals a seques.

Posted: Saturday 09/06/2007 23:13
by trainman
La 440-231M iba acoplada en cola a la 470 que hacía el REX Valencia-Estación de Francia, es lo que se ha hecho normalmente, la 470 titular del servicio en cabeza y la 440R que viene a quedarse aquí en cola y supongo que sin servicio

Y el recorrido de estas 440R, Madrid-Alcázar de San Juan, Alcázar de San Juan-Valencia y desde Valencia para Barcelona, siempre acopladas en cola a las unidades titulares de esos trenes

Posted: Saturday 09/06/2007 23:16
by Mako448
La 470 haurà anat en simple fins a Tortosa i allà la 440R s'haurà acoplat amb aquesta 470 per anar en doble composició fins a Barcelona.
Cal dir que a l'Estació del Nord de València el REX cap a Barcelona,en els teleindicadors posava "L'ALDEA-AMP." :x

De què ens queixem?

Posted: Saturday 09/06/2007 23:51
by Guigui
No sobra cap locomotora de vapor en servei comercial a Los Madriles? Cas de ser així, què esperen per enviar-nos-les? Total, no patirien enganxades ni avaries de catenàries...

Tot fa pensar que el Museu de la Mobilitat tindrà un concepte novedós: serà un recinte enorme que arribarà fins a St. Vicenç de Calders, Manresa, Vic i Maçanet.

:twisted:

Posted: Sunday 10/06/2007 0:25
by davida
Senyors una mica de calma!!!
Els civia que estan arribant procdedents de CAF van a Madrid i els de Alstom a Barcelona. Per una vegada s'esta repartint mes o menys bé.
Les 440R que ara sobren a Madrid ara s'envien a Barcelona mentres que no arriben els 200 i pico Civies demanats. A Madrid no en fan res, mentres que a Barcelona s'utilitzen perque tots els trens puguin anar en doble composició.
A Barcelona amb l'arribada dels Civias, mes d'una quinzena, no s'ha retirat ningúna unitat. D'aqui pocs anys no quedaran 440R ni a Madrid ni a Barcelona. Pero actualment es necesari ampliar el material motor de Rodalies Barcelona.

Posted: Sunday 10/06/2007 9:12
by mikado
Per cert, ahir donant una volteta per les repletes andanes de L'Hospitalet (que tenien molts trens) em vaig donar compte que mentre les 447 porten grafiades les Revisions a la caixa dels vagons amb dos R's és a dir dues caselles amb una R , on es posa la dat i normalment TVG (Vilanova i la G) que és el TCR encarregat de fer les R, les 440R porten dues caselles amb R i dues més avall amb IM1 i IM2, algú sap que és IM i perque les 447 no tenen IM???

Tranquilitat...

Posted: Sunday 10/06/2007 18:04
by JaMiRo!
davida wrote:Senyors una mica de calma!!!
Els civia que estan arribant procdedents de CAF van a Madrid i els de Alstom a Barcelona.
Alguns Civia Alstom ja han anat a parar a Madrid, no són rumors és la pura i dura realitat... :|

Re: Tranquilitat...

Posted: Sunday 10/06/2007 18:09
by George85
JaMiRo! wrote:
davida wrote:Senyors una mica de calma!!!
Els civia que estan arribant procdedents de CAF van a Madrid i els de Alstom a Barcelona.
Alguns Civia Alstom ja han anat a parar a Madrid, no són rumors és la pura i dura realitat... :|

Image:blah