Page 1 of 1
MAGLEV molt mes barata gracies a nou material inventat.
Posted: Wednesday 13/06/2007 9:45
by Ecomobisostrans
Dilluns va sortir a les noticies que s'ha inventat un nou material que permetra instal·lar la MAGLEV (trens de Levitacio Magnètica) molt mes economicament, degut a que no es necessitaran temperatures tant baixes.
Potser estaria be que les noves línies d'alta velocitat siguin MAGLEV, ja que pel que sembla s'arriba als 500 i pico llargs sense cap problema.
Com si fos bufar i fer ampolles...
Posted: Wednesday 13/06/2007 10:28
by Guigui
T'has aturat a pensar, ni que sigui per un moment, que un Maglev requereix una estructura totalment separada del ferrocarril? I no em val la resposta "l'AVE també la necessita", ja que els països amb ample UIC universalitzat no tenen aquest problema, de manera que els TAV poden circular per via convencional allí on calgui.
Parlant en plata: t'imagines què haurien de fer a les corresponents estacions de París si tots els TGV, Eurostar, Thalys, ICE, etc. passessin a ser Maglev?
Re: MAGLEV molt mes barata gracies a nou material inventat.
Posted: Wednesday 13/06/2007 11:31
by Platanito
Ecomobisostrans wrote:Dilluns va sortir a les noticies que s'ha inventat un nou material que permetra instal·lar la MAGLEV (trens de Levitacio Magnètica) molt mes economicament, degut a que no es necessitaran temperatures tant baixes.
Potser estaria be que les noves línies d'alta velocitat siguin MAGLEV, ja que pel que sembla s'arriba als 500 i pico llargs sense cap problema.
:viejoverde
D'això...
Posted: Wednesday 13/06/2007 14:07
by JaMiRo!
Ecomobisostrans wrote:Potser estaria be que les noves línies d'alta velocitat siguin MAGLEV, ja que pel que sembla s'arriba als 500 i pico llargs sense cap problema.
Sí, perquè anar a 300 per hora és cosa dels africans.
Posted: Wednesday 13/06/2007 14:53
by U-Bahn
A Madrid estaran contents, no?
Posted: Wednesday 13/06/2007 20:40
by Guigui
U-Bahn wrote:A Madrid estaran contents, no?
I tant, d'aquesta manera, el Ministre d'Indústria podrà anar a comprar el pa el dia sense cotxes.
Posted: Wednesday 13/06/2007 21:22
by victorcasta
La infraestructura del Maglev necessita estar segregat totalment, i això implica un impacte ambiental brutal, sinó mira't
aquest vídeo i veuràs que el tren ha de circular en viaducte en tot el seu traçat.