On comprar targetes pretallades a BCN?
- Trenscat
- N10
On comprar targetes pretallades a BCN?
Com que aviat em vull comprar una T-50/30 pels meus viatges a diari m'agradaria saber on podria comprar-ne de 3 zones i pretallades, que no siguin les típiques de MAE que s'esborren al cap de no res. Gràcies!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
-
- N9
-
- N10
- Trenscat
- N10
Ah val, és que no sé perquè em pensava que als estancs només tenien T-10...
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Sé que hi ha algun estanc a Esplugues que té títols de dues zones, però també en sé d'un a Cornellà que només té T-10 d'una zona. Suposo que trobar-ne de més zones a Barcelona és difícil, mentre que a les ciutats de la corona desitjada hauria de ser més fàcil.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Els estancs normalment només tenen els títols de transport integrats que saben que podran vendre fàcilment, ja que els han de pagar quan els recullen a Tabacalera però no són retornables si no els aconsegueixen vendre i a més el marge de benefici per a l'estanc és ínfim.
Ara bé, si tens confiança amb algun/a estanquer/a en particular, sempre pots encarregar la targeta integrada que et plagui. Jo ho vaig fer així per aconseguir una T-Jove de dues zones pretallada (que al cap de quatre dies FGC tingué l'amabilitat de caducar-me-la forçant-me a un bescanvi tèrmic )
Ara bé, si tens confiança amb algun/a estanquer/a en particular, sempre pots encarregar la targeta integrada que et plagui. Jo ho vaig fer així per aconseguir una T-Jove de dues zones pretallada (que al cap de quatre dies FGC tingué l'amabilitat de caducar-me-la forçant-me a un bescanvi tèrmic )
-
- N10
- Trenscat
- N10
Doncs avui he anat a l'estanc que tinc al costat de la feina (Aribau amb Diputació) i m'han dit que de T-50/30 només en tenien d'1 zona
Al final he caigut en el parany de comprar-la a una MAE de Pl.Catalunya de FGC però per la propera seré més previsor i aniré a l'estanc de la plaça del Progrés de Terrassa perquè per anar a l'estand de TMESA els horaris no em són compatibles que diguem...
En fi, lluny queden els temps en què comprava les T-50/30 de 3 zones a la taquilla d'Olesa
Al final he caigut en el parany de comprar-la a una MAE de Pl.Catalunya de FGC però per la propera seré més previsor i aniré a l'estanc de la plaça del Progrés de Terrassa perquè per anar a l'estand de TMESA els horaris no em són compatibles que diguem...
En fi, lluny queden els temps en què comprava les T-50/30 de 3 zones a la taquilla d'Olesa
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Doncs t'asseguro que no és l'habitual, als estancs en solen tenir de totes les zones, ho dic per experiència.Trenscat wrote:Doncs avui he anat a l'estanc que tinc al costat de la feina (Aribau amb Diputació) i m'han dit que de T-50/30 només en tenien d'1 zona
Una vegada vaig anar amb un amic a un estanc de Sant Llorenç Savall per intentar comprar una T-10 de 1 zona. Resulta que només tenien T-10 de 3 zones (o com ens va dir l'estanquer, "les que serveixen per anar fins a Barcelona")metring wrote:Doncs t'asseguro que no és l'habitual, als estancs en solen tenir de totes les zones, ho dic per experiència.Trenscat wrote:Doncs avui he anat a l'estanc que tinc al costat de la feina (Aribau amb Diputació) i m'han dit que de T-50/30 només en tenien d'1 zona
També vaig intentar, sense èxit, comprar als 2 estancs de Castellar una T-Familiar de 1 zona. La vaig acabar comprant a la taquilla de RENFE de Sabadell Nord.