Venc el meu Marbella

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply
Serie-1000-metro
N7
N7

Venc el meu Marbella

Post by Serie-1000-metro »

Per motius personals em vec obligat a vendrem el meu estimat SEAT MARBELLA, sí algu està interesat numes mu ha de dir a trabés d'aquet fil, i ens posarem en contacte.

Dades d'interés del cotxe:
-Any: 1992
-KM Reals: 85.000
-Itv al dia
-Els suports del motor i del canvi de marxes son nous, tub d'escap i mangito de la gasolina (el tub que va del diposit de gasolina al carburador) tenen un any, la barra que va de la palanca de canvis fins a la caixa de canvis es nova, les pinces de frens devanteres son noves.
-Amb el cotxe regalo unes peces de recanbis noves: Radiador+ventilador, alternador, focu (devanter) complert amb intermitent.
-Instalació de Radio (el Marbella NO portava instalació de radio de serie)
-Els panys de les dues portes, i el pany de la porta del malater son nous.
-A les portes, porta maneta per obrir desde fora. (els Marbelles no portavem maneta exterior, numes portaven pulsador i prou, aquesta maneta li vaic posar jo, es un accesori dels Marbelles).
-Te un petit bony al paracops devanter, poca cosa, facil solucionable.

El cotxe està en perfecte estat de conservació, funciona de marabella, l'estava restaurant per això te tantes peces noves, pero degut a un motiu personal, el tinc que vendre.

El preu es de 1500 euros negociables.

Salut i peles!!!
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Normal que funcioni de Mar(a)bella :)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
JaMiRo!
N10
N10

Potser m'ho penso!

Post by JaMiRo! »

Si hi instal·les aire condicionat potser m'ho penso... :) :D ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Estrella_de_Galicia
N6
N6

Post by Estrella_de_Galicia »

ai carai!! si un marbella se vende por 1500.. entonces por un 106 con GPS integrado (si el que llevo por el momento en el C3 integrado en el salpicadero) puede ser que me den algo más de 2000 euricos :D

yo bajaria un poco el precio, un coche de más de 10 años por más de 1000 es un poco caro (es mi mera opinion)
Saludos

Pedro Aguilar
JaMiRo!
N10
N10

Obra d'enginyeria

Post by JaMiRo! »

Hola!
Estrella_de_Galicia wrote:yo bajaria un poco el precio, un coche de más de 10 años por más de 1000 es un poco caro (es mi mera opinion)
Sembla que sigui jo el propietari, però t'he de dir que està en un estat perfecte, excepte pel bony que té. Ho dic perquè el Lluís (Serie-1000-metro) m'ha portat en aquesta obra d'enginyeria. :D

Consulta el preu d'altres Marbella a coches.net i fliparàs. Crec que el Lluís està sent just en el preu (opinió també personal, company). ;)

Per cert, el Marbella em recorda la millor pràctica que he fet en la carrera d'enginyer industrial: desmuntar un motor d'un Marbella i tornar-lo a muntar. :o 8-)

Salut!
orique
N9
N9

Re: Obra d'enginyeria

Post by orique »

JaMiRo! wrote:Per cert, el Marbella em recorda la millor pràctica que he fet en la carrera d'enginyer industrial: desmuntar un motor d'un Marbella i tornar-lo a muntar. :o 8-)
Suposo que en acabar et sobraria un cargol... si no, no ets un bon enginyer!! :P :P :)
Estrella_de_Galicia
N6
N6

Post by Estrella_de_Galicia »

un poco off-topic / o un poco de humor segun se mire.

Soy un fan de "Dias azules" y en el video: http://www.youtube.com/watch?v=UpWOYJBbL4o

en el tiempo 1:03 se puede observar un marbella blanco, no sera ese el que vendes??

Saludos

Recuerdo que solo es un poco de humor o una simple curiosidad....

y ya que estamos, alguien podria identificar que vehiculos lleva el autoexpreso
Saludos

Pedro Aguilar
JaMiRo!
N10
N10

Ng...

Post by JaMiRo! »

orique wrote:Suposo que en acabar et sobraria un cargol... si no, no ets un bon enginyer!! :P :P :)
:llengua

:D :D :D
U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

Estrella_de_Galicia wrote:Soy un fan de "Dias azules" y en el video: http://www.youtube.com/watch?v=UpWOYJBbL4o
Com m'agrada aquesta cançó...
Serie-1000-metro
N7
N7

Post by Serie-1000-metro »

Bueno, de fet el marbella ja esta venut, i a mes preu del que vaic posar aqui, realment el preu de aqui es me baix del que en demanava realment, degut a que si sel quedava algu de aqui, pos per amistat en demanva menys.

Pel comentari que a fet algu per aqui, si aquet algu es referia que perque un cotxe tingi mes de 10 anys sigi una caqueta, estas molt etibocat, jo no me fotut amb el teu cotxe, així que tu no et posis amb el meu, de fet tinc molts mutius per pensar que el meu es millor que el teu, no serà tan rapid, això segur que u es mes el teu, pero no es un problema per mi, pero el meu es mecanica senzilla, per lu tan 0 averies, te menys caball, per lu tan menys diners a pagar amb l'impost i el seguro, no te electronica, gran fallo en els cotxes, posari electronica, i mes coses!

Gracies Jamiro, per donar bones referencies del meu estimat i apreciat MARBELLA.

El preu pel cual le venut es de 2000 euros.

Salut i peles!!!
Brill_13
N5
N5

Post by Brill_13 »

Tota la raó.
És molt desconsiderat anar dient que baixi el preu.
Potser has vist l'estat del cotxe? :roll: (Primer analitza i després opina)

Una mica de més de criteri per favor JA!
orique
N9
N9

Post by orique »

Serie-1000-metro wrote:Bueno, de fet el marbella ja esta venut, i a mes preu del que vaic posar aqui, realment el preu de aqui es me baix del que en demanava realment, degut a que si sel quedava algu de aqui, pos per amistat en demanva menys.

Pel comentari que a fet algu per aqui, si aquet algu es referia que perque un cotxe tingi mes de 10 anys sigi una caqueta, estas molt etibocat, jo no me fotut amb el teu cotxe, així que tu no et posis amb el meu, de fet tinc molts mutius per pensar que el meu es millor que el teu, no serà tan rapid, això segur que u es mes el teu, pero no es un problema per mi, pero el meu es mecanica senzilla, per lu tan 0 averies, te menys caball, per lu tan menys diners a pagar amb l'impost i el seguro, no te electronica, gran fallo en els cotxes, posari electronica, i mes coses!

Gracies Jamiro, per donar bones referencies del meu estimat i apreciat MARBELLA.

El preu pel cual le venut es de 2000 euros.

Salut i peles!!!
Tenim un bon negociador al FTC, per tant ;) :)
JaMiRo!
N10
N10

Tot un plaer...

Post by JaMiRo! »

Serie-1000-metro wrote:Gracies Jamiro, per donar bones referencies del meu estimat i apreciat MARBELLA.
De res. Tot un plaer per part d'una persona que, amb catorze anys, va començar a conduïr (per camins de cabres, per això :oops: ) amb un Seat Panda 45 vermell... :D ;)
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”