Ascensor de Catalunya Renfe eternament avariat
Ascensor de Catalunya Renfe eternament avariat
Doncs si, acabo de venir de la costa amb la family, necessitàvem ascensor, i ens trobem que, l'ascensor de la dreta de Catalunya Renfe, continua avariat, pels segles dels segles. Ja ho estava la setmana passada, aquest dilluns...i no només segueix igual, sino que no posen ni un trist cartell d'"avariat". Què està passant aquí? Coneixeu més casos d'ascensors de TP sempre avariats?
- Guigui
- Administrador
Al mateix lloc, el de la L3
Sense anar més lluny, el de Catalunya L3 també fa figa, tot i que últimament veig que funciona millor. Ara, també és ridícul la de gent amb dues potes funcionals que l'agafen per salvar els pocs metres de desnivell, fins i tot per anar de l'andana direcció Zona Universitària al vestíbul. Molt bé que molts potser siguin turistes o altra gent que no conegui massa el terreny, però també hi abunda molt gandul.
I ja que estem parlant del tema ascensors a Catalunya, se sap si hi ha algun projecte per fer-n'hi un a la connexió L1-L3 o TMB realment ens vol fer veure que allò ja està adaptat a PMR?
I ja que estem parlant del tema ascensors a Catalunya, se sap si hi ha algun projecte per fer-n'hi un a la connexió L1-L3 o TMB realment ens vol fer veure que allò ja està adaptat a PMR?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
El de la L2 a Universitat funciona un dia si, l'altre no. Almenys a les 7:15 del matí quan hi passo jo. No se si al llarg del matí l'arreglen.
Una altre cosa que em va sobtar és que l'altre dia a Maresme-Forum les escales mecàniques no funcionaven com que a la guixeta hi havia l'AAC, li vaig dir. Resposta: "A ja! Algú deu haber pitjat el boto de la parada d'emergència". I es va quedar tant ample! Tant costava sortir de la guixeta i tornar a posar-les en funcionament. I si hi ha algú que les necessita?
Una altre cosa que em va sobtar és que l'altre dia a Maresme-Forum les escales mecàniques no funcionaven com que a la guixeta hi havia l'AAC, li vaig dir. Resposta: "A ja! Algú deu haber pitjat el boto de la parada d'emergència". I es va quedar tant ample! Tant costava sortir de la guixeta i tornar a posar-les en funcionament. I si hi ha algú que les necessita?
Algunes escales mecàniques es posen en funcionament automaticament una vegada han passat uns minuts i ningú ha passat pel damunt. Pot ser un motiu pel qual l'AAC no es mogués del seu lloc.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Ja m'ho vaig suposar.Denisuko wrote:Algunes escales mecàniques es posen en funcionament automaticament una vegada han passat uns minuts i ningú ha passat pel damunt. Pot ser un motiu pel qual l'AAC no es mogués del seu lloc.
Però posem pel cas que tarda 10min en tornar a funcionar. Si arriva un tren cada 4 min i de cada tren com a minim una persona s'acosta a les escales, pensant que son d'aquelles que es posen en marxa quan t'hi acostes, i el detecta la maquina tornarà a començar el cicle dels 10 min i aií fins que aconsegueixi estar 10min sense detectar ningú...
El problema no es que ja tornaràn a funcionar soles. Es un gest per part de l'empleat/empresa de cara al usuari posar-les en funcionament tant bon punt es te constància de que estan aturades pel motiu que sigui.
Home, no triga tant, de totes maneres quan tu li dius que esta averiada, pensa que ell ja ho sap desde fa estona ja que al seu ordinador li marca i ja potser ha intentat arreglar-la i no ha pogut i ja ha trucat als mecànics perquè vinguin a donar-hi una ullada. Saps el que vull dir? potser tu el veus com que no fa res, però el que tu esperes que ell faci, ja ho ha fet abans que tu te n'adonessis
Re: Al mateix lloc, el de la L3
A mi em fa "gràcia" la gent que fot unes corredisses dignes d'una prova atlètica per agafar l'ascensor, i en canvi no són capaços de pujar uns graons...Guigui wrote:Ara, també és ridícul la de gent amb dues potes funcionals que l'agafen per salvar els pocs metres de desnivell, fins i tot per anar de l'andana direcció Zona Universitària al vestíbul. Molt bé que molts potser siguin turistes o altra gent que no conegui massa el terreny, però també hi abunda molt gandul.
- Guigui
- Administrador
Doncs tampoc li costaria massa gastar-se les fraccions de mil·lilitre de saliva per explicar-ho...Denisuko wrote:Home, no triga tant, de totes maneres quan tu li dius que esta averiada, pensa que ell ja ho sap desde fa estona ja que al seu ordinador li marca i ja potser ha intentat arreglar-la i no ha pogut i ja ha trucat als mecànics perquè vinguin a donar-hi una ullada. Saps el que vull dir? potser tu el veus com que no fa res, però el que tu esperes que ell faci, ja ho ha fet abans que tu te n'adonessis
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Si jo ho entenc.Denisuko wrote:Home, no triga tant, de totes maneres quan tu li dius que esta averiada, pensa que ell ja ho sap desde fa estona ja que al seu ordinador li marca i ja potser ha intentat arreglar-la i no ha pogut i ja ha trucat als mecànics perquè vinguin a donar-hi una ullada. Saps el que vull dir? potser tu el veus com que no fa res, però el que tu esperes que ell faci, ja ho ha fet abans que tu te n'adonessis
Però el que jo vaig veure era que l'escala no funcionava, que li vaig anar a dir i que enlloc de dirme: "gràcies, ja ho sabia i el servei de manteniment esta en cami" simplement em va dir que segurament era que algú havia pitjat el boto de para d'emergència.
Va ser la primera resposta que se li va ocorrer, mai millor dit