Jo els he fet aquesta redacció
. Ahí va:
Crec que és important que es potencïi el tramvia pel centre de la ciutat (per descongestionar els carrers i sobretot el metro: molta gent l'utilitza al centre fent enllaços inútils entre línies perque aquestes no els tenen recorreguts desitjats), i que se li doni prioritat semafòrica.
Crec important, també que s'ha d'impulsar un altre túnel de rodalies per a descongestionar el de Plaça Catalunya, que per senyalització no admet més de 19 trens/hora.
Després, afegir que s'hauria de replantejar els recorreguts de les línies 3 i 4 de metro, ja que els seus traçats són molt sinuosos, no porten enlloc i vist sobre el planol, ja es veu que els seus recorreguts no són normals: la L3 fa molta volta, baixant fins a Drassanes, i la L4 es una espiral que tampoc duu enlloc. Per això proposo unir L3 i L4 per Drassanes-Barceloneta (sempre que les condicions geològiques ho permetin) per tal que quedés: L3 Z.Universitària-Trinitat Nova i L4 Zona Universitària-Sagrera|TAV.
També es podria plantejar, encara que és massa tard, corregir el traçat de la L9-L2 al seu pas per El Prat, ja que només fa giragonses innecessàries per tal de passar per tots llocs, però de cara a l'usuari de l'aeroport, només suposa una pèrdua de temps.
I per últim, sol·licitaria que es parlés amb Renfe per a potenciar l'enllaç amb l'aeroport: trens cada 30 minuts i en composició simple només porta a la saturació als combois i en fi, a la mala imatge cap als estrangers, que és el primer que veuen quan surten de l'aeroport.
Moltes gràcies per la seva atenció